Jmmrquote:
Tussen m`n rolletjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit al je madheid verstopt in je dikke buik
Je ging toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, wat zijn jullie plannen verder voor vanavond?
ja, ik ook. topics worden ook steeds waziger en lastiger te volgenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja weet niet precies hoe hij vroeger was, maar heb inmiddels wel het idee dat het iemand moet zijn die beschermd woont of zo.
Zijn geen kleine rolletjes hoor. Kun je een weeshuis in kwijt.quote:
emma watson is wel goeie keus om obsessie mee te hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, ik ook
hij was dat toch met zijn rare obsessie met emma watson?
Aight, lekker rustig avondjequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chillen, eten, chillen, eten, slapen.
Ja, en mensen die nog serieus reageren ook, smhquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ging toch?
Dit voelt nu als een geforceerde manier om toch nog even interesse te tonen en totaal niet oprecht.
true dat, smaak heeft hij iig welquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
emma watson is wel goeie keus om obsessie mee te hebben
een beter FOK! begint bij jezelfquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en mensen die nog serieus reageren ook, smh
Welke anime ga je kijken?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allemaal dingen kijken die hier als hentai worden gezien
Oh en nog even afwassen, vuilniszak zoeken hier in huis (rol op mijn verdieping is op zie ik net) en stofzuigen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aight, lekker rustig avondje
EDIT, laat ook maar zittenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn geen kleine rolletjes hoor. Kun je een weeshuis in kwijt.
nee kijkt ook geen hond naar hèquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:26 schreef Willoow het volgende:
Echt nooit paardensport in beeld op tv met os.
Niks aan te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:26 schreef Willoow het volgende:
Echt nooit paardensport in beeld op tv met os.
werd tijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
Goed, nou ga ik echt pleiten.
Later
Ja ik heb het geprobeerd maar kreeg alleen maar messen in m'n rug en hart dus fuck julliequote:
latersquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
Goed, nou ga ik echt pleiten.
Later
Meer dan naar het merendeel van de OS sporten die ze wel laten zien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee kijkt ook geen hond na hè
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee kijkt ook geen hond naar hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |