Die kans is er letterlijk elke secondequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook, maar als het tot nu toe alleen maar over Wajong gaat, kan ik moeilijk tegen vragen stellen toch?
Heb best interesse in andere gebruikers hier, zeer zeker welMaar dan moet zich de kans wel voordoen om wat te vragen aan een ander
Is hij ook een soort bob?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef deadprez het volgende:
waarom denkt possetje dat ik mod ben eigenlijk
laatst zei hij dat ook al
Lasagne.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:21 schreef Chloroform het volgende:
Hey kontflikkers, wat gaan jullie eten
nee zonder mortaxx is dat niet hetzelfde ;squote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar dan moet zich de kans wel voordoen om wat te vragen aan een ander
Wacht eigenlijk totdat je mad wordtquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Chloro, je kan er ook voor kiezen om hier dan niet op te reageren.
mortie was slechte modquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee zonder mortaxx is dat niet hetzelfde ;s
is dandybleu toch? dus ja, beetje ofzoquote:
Dan kan je lang wachten, want dat word ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht eigenlijk totdat je mad wordt
doe niet zo eng met je piquote:
Pasta, denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die kans is er letterlijk elke seconde
Hey kontflikkers, wat gaan jullie eten
Kijk.
Dat wilde ik eerst ook maar ga toch maar gehaktballetjes met rijst eten.quote:
de normale is beter, deze mist heel stukquote:
Zit al je madheid verstopt in je dikke buikquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten, want dat word ik niet
Nou, fijne avond.
Neequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst ook maar ga toch maar gehaktballetjes met rijst eten.
Maak je zelf?
Ja weet niet precies hoe hij vroeger was, maar heb inmiddels wel het idee dat het iemand moet zijn die beschermd woont of zo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dandybleu toch? dus ja, beetje ofzo
Slapenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, wat zijn jullie plannen verder voor vanavond?
Chillen, eten, chillen, eten, slapen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
ja nou dan luister je die toch lekker johquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
de normale is beter, deze mist heel stuk
allemaal dingen kijken die hier als hentai worden gezienquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
niet oprecht ditquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |