Oh, mij werd verteld dat het juist voor die bedrijven een risico is om Wajongers aan te nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je een wajonger bent heeft voor sommige bedrijven juist voordelen. Heb laatst een sollicitatie verstuurd waarbij ik meer kans maakte als ik een wajong oid had.Die hadden voorrang.
jawel, zag er laatst eentje dat zeggen maar ben vergeten wie het was omdat ik alleen de namen herinner van goeie usersquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die mensen zitten zeker niet op fok
hmz, triest welquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Weet je waarom ze dat willen? Zodat als je die baan krijgt die ge-outsourcte organisatie die door het UWV is ingehuurd dan geld krijgt omdat ze dan doen alsof zij het zijn die die baan hebben geregeld.
Deze praktijken bestaan al vrij lang.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmz, triest wel
maar neoliberalisme is nu eenmaal de nieuwe wereldreligie en geld is god![]()
#bringbacketto![]()
![]()
hopelijk krijgen we nog veel vlogmateriaal!quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar goed, ik ga weer pleitos.
Stukje wandelen, nog wat Casey Neistat vlogs kijken ook, avondeten, en dan in de avond naar een maatje om muziek te maken
Snap ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, zag er laatst eentje dat zeggen maar ben vergeten wie het was omdat ik alleen de namen herinner van goeie users
ja wrm denk je dat ze me nergens aannemenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dus jij zegt ook dat je wil voor het geld?
Het interesseert echt niemandquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar goed, ik ga weer pleitos.
Stukje wandelen, nog wat Casey Neistat vlogs kijken ook, avondeten, en dan in de avond naar een maatje om muziek te maken
SE kan hem er op blijven wijzenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat je meer interesse in anderen ging proberen te tonen.
Ja dat ga ik ook, maar als het tot nu toe alleen maar over Wajong gaat, kan ik moeilijk tegen vragen stellen toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
en de rest? hahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb best interesse in andere gebruikers hier, zeer zeker wel
"Ik doe heel graag de hele dag routinematig werk"quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wrm denk je dat ze me nergens aannemennee natuurlijk niet, maar ik vind die motivatiebrieven sowieso bullshit voor een fucking ongeschoolde baan
Wow braddie die niet consequent is, mind is blownquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
misschien omdat je zo dom overkomtquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef deadprez het volgende:
waarom denkt possetje dat ik mod ben eigenlijk
laatst zei hij dat ook al
zei niemand ooitquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
"Ik doe heel graag de hele dag routinematig werk"
"De hele dag staan? Geen probleem."
Possetje denkt wel meer tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef deadprez het volgende:
undercover mod tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef deadprez het volgende:
Onzin.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maar dan moet zich de kans wel voordoen om wat te vragen aan een ander
takes one to know onequote:Op maandag 8 augustus 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien omdat je zo dom overkomt
nee grapje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |