hnngquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Pharkus het volgende:
Jullie blijven maar zand inelkaars virtuele vagina wrijven hè?
ik ben gewoon geforceerd tegendraadsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Pharkus het volgende:
Dat album is zo goed hequote:
neem je wel kinderarbeid af?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben gewoon geforceerd tegendraads
Laat jij je anders ff peggen door Crip. Laten we het filmen door Bradley.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Pharkus het volgende:
o jah komt ernaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat album is zo goed heHot stuff, can't get enough
![]()
Dit nummer van dat album is ook zo goed:
nee me neither maar zou er mss meer rekening mee moeten houdenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee of wat ik koop kinderarbeid vrij is
eensquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:48 schreef Drug het volgende:
[..]
nee me neither maar zou er mss meer rekening mee moeten houden
25 delen terug heb ik ergens al meegedeeld dat mijn anus alleen voor het afvoeren van mijn stront is.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laat jij je anders ff peggen door Crip. Laten we het filmen door Bradley.
Dat is toch niets nieuws.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Pharkus het volgende:
o ja mick doe denkt dat ie Jamaicaan isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarna komt volgens mij Cherry Oh Baby
Klopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:52 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja mick doe denkt dat ie Jamaicaan is
ja wel eentje die je van begin tot eind kan draaien. Wat is je beste van ze?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt.
Net als met Melody, dan denkt 'ie opeens dat 'ie in een jazzband zit
(Maar desalniettemin echt een van de beste platen van de Stones)
Wat ik het beste album van ze vind?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:53 schreef Drug het volgende:
[..]
ja wel eentje die je van begin tot eind kan draaien. Wat is je beste van ze?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben gewoon geforceerd tegendraads
oke voor mij ook die 2 platenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat ik het beste album van ze vind?
Beggars Banquet gevolgd door Exile on Main Street.
Jig-saw Puzzle is een van m`n meest favoriete nummers naast Parachute Woman en No Expectations
Aight.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
25 delen terug heb ik ergens al meegedeeld dat mijn anus alleen voor het afvoeren van mijn stront is.
Is zeker ook een zeer fijne plaat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:00 schreef Drug het volgende:
[..]
oke voor mij ook die 2 platen
Vind trouwens de verguisde their satanic majesties request ook erg vet
so so connaisseur hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is zeker ook een zeer fijne plaat.
Sowieso 2000 lightyears from home
Citadel
Sing this all together
She's a rainbow
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Had eerder verwacht dat Niels een streep door z`n naam zou krijgen..
Aah, ja ben aardig fan van ze sinds een jaartje of 3.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om niet te kankeren?
Die 2 gebanned, en Niels kan vrij posten hierquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:07 schreef Zosk het volgende:
Oh Germano is ook geband, vond al zo raar dat Crip er dan wel een ban voor zou krijgen.
Heeft Niels met kanker gescholden dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die 2 gebanned, en Niels kan vrij posten hier
Nee, dat niet..quote:
Nee dat mag allemaal natuurlijk, je mag alleen niet met kanker schelden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, dat niet..
Maar ik vind sommige uitspraken die Niels hier doet banwaardiger om eerlijk te zijn.
vet heb ze zelf ook 2x live gezienquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aah, ja ben aardig fan van ze sinds een jaartje of 3.
Heb ze 2 jaar terug live gezien, was een zeer aangename verrassing toen zowel It's All Over Now als Wild Horses werden gespeeld
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat mag allemaal natuurlijk, je mag alleen niet met kanker schelden.
Jij bent niet voor niets geen adminquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, dat niet..
Maar ik vind sommige uitspraken die Niels hier doet banwaardiger om eerlijk te zijn.
Wanneer heb jij ze live gezien?quote:
Sowieso dat je alle antigaytopics zou sluiten he?quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso dat je alle antigaytopics zou deleten he?
Germano schold vanmiddag met 'kankerhomo'.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:11 schreef Zosk het volgende:
En zou iedereen die met kanker scheld een ban aansmeren.
Daarom is hij ook geband.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Germano schold vanmiddag met 'kankerhomo'.
En ik iedereen die dt fouten maakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:11 schreef Zosk het volgende:
En zou iedereen die met kanker scheldt een ban aansmeren.
Maar die posts zijn ook niet verwijderd verder.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:12 schreef Zosk het volgende:
En jij niet terwijl je erop reageerde met 'kankerhetero'![]()
Hm oké, misschien is hij dan om een andere reden geband.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar die posts zijn ook niet verwijderd verder.
Zei hij dat het om die post ging dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hm oké, misschien is hij dan om een andere reden geband.
Nee heb hem niet gesproken, ging net toevallig kijken omdat Crip geband was voor het gebruik van kanker.quote:
Nouja laten we erover ophouden, straks krijgen wij een ban voor bespreken van ban.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee heb hem niet gesproken, ging net toevallig kijken omdat Crip geband was voor het gebruik van kanker.
Voor uitlokking misschien. Niet echt voor persoonlijke aanvallen of taalgebruik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Had eerder verwacht dat Niels een streep door z`n naam zou krijgen..
Oh ja, dat kan ook nog hè.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja laten we erover ophouden, straks krijgen wij een ban voor bespreken van ban.
neequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:50 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja haha. ik geloof niet in de illuminati als schaduwregering van de wereld. jij?
Zoals ik je af en toe uitspraken zie doen hier Niels...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor uitlokking misschien. Niet echt voor persoonlijke aanvallen of taalgebruik.
Red mezelf prima op keyboard/gitaar, en het lukt ook nog wel om een paar noten te zingen. Ben niet echt bijster goed of zo, maar acceptabel genoeg om in een bandje te spelen.quote:
ja dan watquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoals ik je af en toe uitspraken zie doen hier Niels...
Ik ben alleen goed in gamen en uitslapen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Red mezelf prima op keyboard/gitaar, en het lukt ook nog wel om een paar noten te zingen. Ben niet echt bijster goed of zo, maar acceptabel genoeg om in een bandje te spelen.
jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik normen en waarden heb?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik normen en waarden heb?
quote:
ja heb ze toen idd in arena gezien, stond letterlijk helemaal vooraan. En tijdens urban jungle was volgens mij Landgraafquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wanneer heb jij ze live gezien?
Kon ze in 2002 ook live zien, m`n oom wilde mij meenemen naar de Arena tijdens de licks tour, maar ik kende toen alleen SatisfactionBaal nog steeds dat ik geen ja heb gezegd, die setlist tijdens die tour
Neighbours, hand of fate, rocks off
Naja, niet zoveel. Hij kán er geen ban voor krijgen.quote:
Tr gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja laten we erover ophouden, straks krijgen wij een ban voor bespreken van ban.
als het niet zoveel is wat doet iedereen dan idioot?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Naja, niet zoveel. Hij kán er geen ban voor krijgen.
Maar het is zo cringeyAltijd hetzelfde, thaise vrouwtjes dit, seks met die, peggen met Crip, Crip heeft lekkere tieten, etc etc..
achjaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Naja, niet zoveel. Hij kán er geen ban voor krijgen.
Maar het is zo cringeyAltijd hetzelfde, thaise vrouwtjes dit, seks met die, peggen met Crip, Crip heeft lekkere tieten, etc etc..
Niels is echt rare dude man.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als het niet zoveel is wat doet iedereen dan idioot?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o Crack is er, snel mobiel
kwam er ook wat voorvocht uit?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had vanmiddag boner dus er speelt wel iets
Urban Jungle, dat was 1990 toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:19 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heb ze toen idd in arena gezien, stond letterlijk helemaal vooraan. En tijdens urban jungle was volgens mij Landgraaf
lol neequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
kwam er ook wat voorvocht uit?bij mij wel
Ach, als Germano geband en ik vrijuit ga, dan is het nu ook te verwachten dat ik weer vrijuit ga en jij ban krijgtquote:
ja Niels is op dezelfde manier raar als iedereen hierquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog geen reden om ze kanker te wensen
En vind echt zoveel hier raar
ben 33quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Urban Jungle, dat was 1990 toch?
Amerika en Azie kregen Steel Wheels, en Europa kreeg Urban Jungle volgens mij.
Hoe oud ben jij dan, Drug?
De setlist van Arena in 2003 was briljant trouwens:
Brown Sugar
You Got Me Rocking
Don't Stop
Rocks Off
Wild Horses
You Can't Always Get What You Want
Paint It Black
Saint of Me
Miss You
Slipping Away
(Keith Richards on lead vocals)
Before They Make Me Run
(Keith Richards on lead vocals)
Sympathy for the Devil
B-Stage
Star Star
I Just Want to Make Love to You
Street Fighting Man
Gimme Shelter
Honky Tonk Women
Start Me Up
Jumpin' Jack Flash
Encore:
(I Can't Get No) Satisfaction
Saint of me en Starfucker
germano had ik ook gesnitchedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, als Germano geband en ik vrijuit ga, dan is het nu ook te verwachten dat ik weer vrijuit ga en jij ban krijgt
Dus zeg maar alvast gedag
Als hij op een normale manier raar was (quote:
bonnie prince billy, angel olsen, i am oak, black oak, alumna, wolf in loveland, crass, zzz en alle punk geproduceerd tussen '68 en '75.quote:
weenie wat voor gradaties jij in raar gebruikt en is geen antwoord op eerste deelquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ja Niels is op dezelfde manier raar als iedereen hier
heb je mij weleens ge-tr'd?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
germano had ik ook gesnitched
Dus je was... 7 toen je ze live zag voor het eerst? Damn.quote:
Heb ik jou ooit een kankertyfusmongool genoemd? Dacht het niet heh. Ik neem af en toe mensen op de korrel ja, klopt. Vaak is het te gemakkelijk. Het is maar een forum mensen. Ik kan me ook gewoon netjes gedragen, maar als ik continue steken onder de riem krijg, hoef je van mij niet te verwachten dat ik niet terugsteek.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoals ik je af en toe uitspraken zie doen hier Niels...
ojeeeequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als hij op een normale manier raar was () Was er niets aan de hand.
Maar in mijn ogen is hij iets te seksistisch.. Hij is ook constant aan het uitlokken, en maakt provocerende opmerkingen richting andere.
seksistisch? oversekst bedoel je?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maar in mijn ogen is hij iets te seksistisch.. Hij is ook constant aan het uitlokken, en maakt provocerende opmerkingen richting andere.
ja ik zie eigenlijk weinig verschil met menig fokker nog steeds tho zoals je t nu zegtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
oke zal eens checken als ik in een punk fase benquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef zeer het volgende:
[..]
bonnie prince billy, angel olsen, i am oak, black oak, alumna, wolf in loveland, crass, zzz en alle punk geproduceerd tussen '68 en '75.
o nice!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dus je was... 7 toen je ze live zag voor het eerst? Damn.
Dacht dat ik jong was14 toen ik James Brown zag
zelfbeheersing tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit een kankertyfusmongool genoemd? Dacht het niet heh. Ik neem af en toe mensen op de korrel ja, klopt. Vaak is het te gemakkelijk. Het is maar een forum mensen. Ik kan me ook gewoon netjes gedragen, maar als ik continue steken onder de riem krijg, hoef je van mij niet te verwachten dat ik niet terugsteek.
Ik krijg denk ik geen ban omdat ik een afspraak met de leiding heb dat ik het zo netjes mogelijk houd. Wanneer ik los ga heb ik binnen de korstste keren perm. Ik wil geen gezeur, maar hoef ook niet alles te pikken. Af en toe en TR, sorry. Beter een TR dan wat ruiger taalgebruik terug gebruiken.
kweenie ik vind sws iemand een ziekte toewensen erg kansloosquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie wat voor gradaties jij in raar gebruikt en is geen antwoord op eerste deel
wat ben jij een kansloze droeftoeter manquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit een kankertyfusmongool genoemd? Dacht het niet heh. Ik neem af en toe mensen op de korrel ja, klopt. Vaak is het te gemakkelijk. Het is maar een forum mensen. Ik kan me ook gewoon netjes gedragen, maar als ik continue steken onder de riem krijg, hoef je van mij niet te verwachten dat ik niet terugsteek.
Ik krijg denk ik geen ban omdat ik een afspraak met de leiding heb dat ik het zo netjes mogelijk houd. Wanneer ik los ga heb ik binnen de korstste keren perm. Ik wil geen gezeur, maar hoef ook niet alles te pikken. Af en toe en TR, sorry. Beter een TR dan wat ruiger taalgebruik terug gebruiken.
hey WCHquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:27 schreef zeer het volgende:
[..]
wat ben jij een kansloze droeftoeter man![]()
afspraken met de leiding__________________________________________________!
Nice!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:26 schreef Drug het volgende:
[..]
o nice!
Ja was denk net 8 ofzo haha, mee om papa's helden te zien
FRASS IS LOVE, FRASS IS LIFEquote:
Nee gewoon pegging, want dat is geen seks heb ik hier gelezenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Im in
Maar niet in de vorm van seks he
Goede post 10/10quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
FRASS IS LOVE, FRASS IS LIFE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn pagina is net pas klaar met verspringen, bedankt hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee gewoon pegging, want dat is geen seks heb ik hier gelezen
Gozer, daar gaat het niet om... Het gaat er om dat je heel vaak behoorlijk provocerende opmerkingen plaatst, en juist daardoor krijg jij die steken onder de riem, het is namelijk in mijn ogen erg triest om seksistische provocerende opmerkingen te plaatsen naar/over andere users hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik krijg denk ik geen ban omdat ik een afspraak met de leiding heb dat ik het zo netjes mogelijk houd. Wanneer ik los ga heb ik binnen de korstste keren perm. Ik wil geen gezeur, maar hoef ook niet alles te pikken. Af en toe en TR, sorry. Beter een TR dan wat ruiger taalgebruik terug gebruik.
Geen probleem mijn beste mevrouwquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn pagina is net pas klaar met verspringen, bedankt he
het gaat natuurlijk ook niet specifiek om het woordje kanker maar meer de verwensingquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:26 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie ik vind sws iemand een ziekte toewensen erg kansloos
tegelijkertijd beetje krampachtig hier vast houden aan het woord kanker als verboden woord
maar wel iemand als Niels allerlei praatjes over vrouwen nare dingen aandoen dulden
heb soms het idee dat er te weinig oog is voor wat mensen posten en de nadruk ligt op de vorm omdat dat geen interpretatie vereist
Als het gaat met 640 posts onder elkaar ja, dan welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vind die kansloze verheerlijking van een redelijk knap meisje trouwens stuk irritanter dan Niels
nee BlauweTijger welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga zo naar Danzig, zal Mortaxx er ook zijn?
ja mobiel loopt dan vastquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als het gaat met 640 posts onder elkaar ja, dan wel
Heb geen traag internet hier, maar ik bleef scrollen
hehequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga zo naar Danzig, zal Mortaxx er ook zijn?
ja echt hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja mobiel loopt dan vast
Wel vriendelijk zoiets
Vardygodquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest even wennen aan je nieuwe UI.
Na een X aantal biertjes, ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij kent veel tijgers in die specifieke kleur?
doe normaal gekquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, die hype is komend seizoen wel voorbij.
Gewoon 5e.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Kom nou toch, dat sprookje is over Toto.
Dat zou nog wel kunnen ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:37 schreef Toto69 het volgende:
3e in poulefase CL, dan EL in en kwartfinale eruit.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
Ik HAAT storingen op internetbankieren.
Welke bank?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
90 minuten lang zoveel beter zijn en toch tegengoal krijgenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:37 schreef Toto69 het volgende:
hopelijk wint heracles in portugal donderdag
Voorbeeldgroep:quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou nog wel kunnen ja.
echt triest, dat ishoe het NL voetbal tegenwoordig is.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
90 minuten lang zoveel beter zijn en toch tegengoal krijgen
Typerend ja. Nederland stelt gewoon geen klote meer voor in Europa.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
90 minuten lang zoveel beter zijn en toch tegengoal krijgen
Dan worden ze gewoon tweede. In zo'n groep.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voorbeeldgroep:
Real Madrid
Benfica
Leicester
Malmö
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan worden ze gewoon tweede. In zo'n groep.
Abn nuquote:
Benfica zou weer eens een CL finale moeten spelen. Kijken of de vloek nog speelt.quote:
Die vloek is echt bizar ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Benfica zou weer eens een CL finale moeten spelen. Kijken of de vloek nog speelt.
ik zit er klaar voorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
En die vieze zakenwassers die geen spoedoverboekingen doen buiten werkdagen en die blauwe rovers die wel eisen dat je geld uiterlijk op een zondag in dit geval binnen komt.
Inbe4 had je maar moeten regelen, bek dicht of ik peg je met een honkbalknuppel.
Als je er naar uit kijkt dan doe ik het niet.quote:
Alleen daarom hoop ik al dat ze snel de finale halen. Maar dat is tegenwoordig illusie.quote:
Mag ook wel een keer daar toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oke. Vind het bij [stor]ING wel meevallen laatste tijd.
Mwah, in het begin van internetbankieren lagen ze wel echt te vaak plat. Dat was echt treurig.quote:
Wat leuk, ben je samen met oma madeliefff gegaan toevallig?quote:
Ja zo gaan die dingen blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, als Germano geband en ik vrijuit ga, dan is het nu ook te verwachten dat ik weer vrijuit ga en jij ban krijgt
Dus zeg maar alvast gedag
dus dat betekent dat er de hele tijd een mod aan het sherlocken is op kanker zodat 'ie het kan doorspelen aan FA's?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het gaat natuurlijk ook niet specifiek om het woordje kanker maar meer de verwensing
Klopt beetje maar post niet echt een klb-mod mee hier.. Ja frank maar als hij er is gebeurt er nooit wat
Dat eerste zou me echt niets verbazen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:47 schreef zeer het volgende:
[..]
dus dat betekent dat er de hele tijd een mod aan het sherlocken is op kanker zodat 'ie het kan doorspelen aan FA's?
of doet Niels zulke dingen kansloos TR'en?
nee, ikquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:47 schreef zeer het volgende:
[..]
dus dat betekent dat er de hele tijd een mod aan het sherlocken is op kanker zodat 'ie het kan doorspelen aan FA's?
of doet Niels zulke dingen kansloos TR'en?
Nee, ik zing niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij wel eens mogen zingen na een valse bingo?
zou wel mega triest zijnquote:
Dat sowieso niet inderdaad, doei.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:49 schreef zeer het volgende:
[..]
zou wel mega triest zijn![]()
mja laat ook maar, gaat toch nooit iets veranderen in gang van zaken hier
weltrusten
Opgever.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:49 schreef zeer het volgende:
[..]
zou wel mega triest zijn![]()
mja laat ook maar, gaat toch nooit iets veranderen in gang van zaken hier
weltrusten
Okequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ik niet willen missen.
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat leuk, ben je samen met oma madeliefff gegaan toevallig?
Mis je Noel erg en ben je niet bang dat hij vreemdgaan op zijn vakantie?
Deel 3 vond ik ook goed.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was er al bang voor. Hadden gewoon na deel 2 moeten stoppen.
Ze moeten ook gewoon eens kappen met uitmelken van die shit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Deel 3 vond ik ook goed.
Zelfs het deel zonder Bourne vond ik nog best aardig.
Maar deze?
Kijk gewoon Identity t/m Ultimatum. Legacy als je het leuk vindtquote:
Kijk wel uit naar de nieuwe Fast 2 Fquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk gewoon Identity t/m Ultimatum. Legacy als je het leuk vindt
Want in de nieuwe Bourne is gewoon dezelfde meuk door de blender halen.
Jaloers dat ze die van jou niet wil zekerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je na noels dick ook germano's ofzo? jezus..
Ach ja, valt ook niet zoveel meer te vertellen na Ultimatum eigenlijk. Legacy hadden ze gewoon niet moeten doen nadat Damon afhaaktequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kijk gewoon Identity t/m Ultimatum. Legacy als je het leuk vindt
Want in de nieuwe Bourne is gewoon dezelfde meuk door de blender halen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
twee bans aangesmeerd, goede dag geweest
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je na noels dick ook germano's ofzo? jezus..
nee, heb andere prioriteiten zoals etsuquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaloers dat ze die van jou niet wil zeker
je hebt een obsessie voor mijquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, heb andere prioriteiten zoals etsu
Legacy is een vreemdeling in de serie, maar ik vond die niet slecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, valt ook niet zoveel meer te vertellen na Ultimatum eigenlijk. Legacy hadden ze gewoon niet moeten doen nadat Damon afhaakte
Beter direct de sat in.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
Nou, dan ga ik maar niet kijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Legacy is een vreemdeling in de serie, maar ik vond die niet slecht.
Dat stukje dat hij die chip in die wolf propte zodat die drone achter de wolf aan ging vond ik echt geweldig uit Legacy.
Maar het verhaal is idd wel af, ik vind deze Jason Bourne een aanfluiting op de hele serie
ja ben beetje bi-curious sindsdienquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
terwijl mijn bicepspic best lang is geleden
Legacy was niet slecht, maar ze gebruikten puur de 'Bourne' om meer publiek te trekkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Legacy is een vreemdeling in de serie, maar ik vond die niet slecht.
Dat stukje dat hij die chip in die wolf propte zodat die drone achter de wolf aan ging vond ik echt geweldig uit Legacy.
Maar het verhaal is idd wel af, ik vind deze Jason Bourne een aanfluiting op de hele serie
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ben beetje bi-curious sindsdien
wordt eigenlijk weer tijd voor een nieuwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]Gespierde spijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het verhaal liep ook parallel met Bourne Ultimatum, niet dat het zo belangrijk was.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Legacy was niet slecht, maar ze gebruikten puur de 'Bourne' om meer publiek te trekken
[..]Dat is vast niet je rukarmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verhaal liep ook parallel met Bourne Ultimatum, niet dat het zo belangrijk was.
Maar blijkbaar heeft nog een soldaat het suicide-pilletje overleefd
Wat is geladen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Zo duurt even maar dan is alles geladen.
Hoi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |