Nee heb hem niet gesproken, ging net toevallig kijken omdat Crip geband was voor het gebruik van kanker.quote:
Nouja laten we erover ophouden, straks krijgen wij een ban voor bespreken van ban.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee heb hem niet gesproken, ging net toevallig kijken omdat Crip geband was voor het gebruik van kanker.
Voor uitlokking misschien. Niet echt voor persoonlijke aanvallen of taalgebruik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Had eerder verwacht dat Niels een streep door z`n naam zou krijgen..
Oh ja, dat kan ook nog hè.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja laten we erover ophouden, straks krijgen wij een ban voor bespreken van ban.
neequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:50 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja haha. ik geloof niet in de illuminati als schaduwregering van de wereld. jij?
Zoals ik je af en toe uitspraken zie doen hier Niels...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor uitlokking misschien. Niet echt voor persoonlijke aanvallen of taalgebruik.
Red mezelf prima op keyboard/gitaar, en het lukt ook nog wel om een paar noten te zingen. Ben niet echt bijster goed of zo, maar acceptabel genoeg om in een bandje te spelen.quote:
ja dan watquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoals ik je af en toe uitspraken zie doen hier Niels...
Ik ben alleen goed in gamen en uitslapen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Red mezelf prima op keyboard/gitaar, en het lukt ook nog wel om een paar noten te zingen. Ben niet echt bijster goed of zo, maar acceptabel genoeg om in een bandje te spelen.
jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik normen en waarden heb?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik normen en waarden heb?
quote:
ja heb ze toen idd in arena gezien, stond letterlijk helemaal vooraan. En tijdens urban jungle was volgens mij Landgraafquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wanneer heb jij ze live gezien?
Kon ze in 2002 ook live zien, m`n oom wilde mij meenemen naar de Arena tijdens de licks tour, maar ik kende toen alleen SatisfactionBaal nog steeds dat ik geen ja heb gezegd, die setlist tijdens die tour
Neighbours, hand of fate, rocks off
Naja, niet zoveel. Hij kán er geen ban voor krijgen.quote:
Tr gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja laten we erover ophouden, straks krijgen wij een ban voor bespreken van ban.
als het niet zoveel is wat doet iedereen dan idioot?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Naja, niet zoveel. Hij kán er geen ban voor krijgen.
Maar het is zo cringeyAltijd hetzelfde, thaise vrouwtjes dit, seks met die, peggen met Crip, Crip heeft lekkere tieten, etc etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |