hnngquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Pharkus het volgende:
Jullie blijven maar zand inelkaars virtuele vagina wrijven hè?
ik ben gewoon geforceerd tegendraadsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Pharkus het volgende:
Dat album is zo goed hequote:
neem je wel kinderarbeid af?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben gewoon geforceerd tegendraads
Laat jij je anders ff peggen door Crip. Laten we het filmen door Bradley.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Pharkus het volgende:
o jah komt ernaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat album is zo goed heHot stuff, can't get enough
![]()
Dit nummer van dat album is ook zo goed:
nee me neither maar zou er mss meer rekening mee moeten houdenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee of wat ik koop kinderarbeid vrij is
eensquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:48 schreef Drug het volgende:
[..]
nee me neither maar zou er mss meer rekening mee moeten houden
25 delen terug heb ik ergens al meegedeeld dat mijn anus alleen voor het afvoeren van mijn stront is.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laat jij je anders ff peggen door Crip. Laten we het filmen door Bradley.
Dat is toch niets nieuws.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:44 schreef Pharkus het volgende:
o ja mick doe denkt dat ie Jamaicaan isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarna komt volgens mij Cherry Oh Baby
Klopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:52 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja mick doe denkt dat ie Jamaicaan is
ja wel eentje die je van begin tot eind kan draaien. Wat is je beste van ze?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt.
Net als met Melody, dan denkt 'ie opeens dat 'ie in een jazzband zit
(Maar desalniettemin echt een van de beste platen van de Stones)
Wat ik het beste album van ze vind?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:53 schreef Drug het volgende:
[..]
ja wel eentje die je van begin tot eind kan draaien. Wat is je beste van ze?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben gewoon geforceerd tegendraads
oke voor mij ook die 2 platenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat ik het beste album van ze vind?
Beggars Banquet gevolgd door Exile on Main Street.
Jig-saw Puzzle is een van m`n meest favoriete nummers naast Parachute Woman en No Expectations
Aight.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
25 delen terug heb ik ergens al meegedeeld dat mijn anus alleen voor het afvoeren van mijn stront is.
Is zeker ook een zeer fijne plaat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:00 schreef Drug het volgende:
[..]
oke voor mij ook die 2 platen
Vind trouwens de verguisde their satanic majesties request ook erg vet
so so connaisseur hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is zeker ook een zeer fijne plaat.
Sowieso 2000 lightyears from home
Citadel
Sing this all together
She's a rainbow
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Had eerder verwacht dat Niels een streep door z`n naam zou krijgen..
Aah, ja ben aardig fan van ze sinds een jaartje of 3.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om niet te kankeren?
Die 2 gebanned, en Niels kan vrij posten hierquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:07 schreef Zosk het volgende:
Oh Germano is ook geband, vond al zo raar dat Crip er dan wel een ban voor zou krijgen.
Heeft Niels met kanker gescholden dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die 2 gebanned, en Niels kan vrij posten hier
Nee, dat niet..quote:
Nee dat mag allemaal natuurlijk, je mag alleen niet met kanker schelden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, dat niet..
Maar ik vind sommige uitspraken die Niels hier doet banwaardiger om eerlijk te zijn.
vet heb ze zelf ook 2x live gezienquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aah, ja ben aardig fan van ze sinds een jaartje of 3.
Heb ze 2 jaar terug live gezien, was een zeer aangename verrassing toen zowel It's All Over Now als Wild Horses werden gespeeld
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat mag allemaal natuurlijk, je mag alleen niet met kanker schelden.
Jij bent niet voor niets geen adminquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, dat niet..
Maar ik vind sommige uitspraken die Niels hier doet banwaardiger om eerlijk te zijn.
Wanneer heb jij ze live gezien?quote:
Sowieso dat je alle antigaytopics zou sluiten he?quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso dat je alle antigaytopics zou deleten he?
Germano schold vanmiddag met 'kankerhomo'.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:11 schreef Zosk het volgende:
En zou iedereen die met kanker scheld een ban aansmeren.
Daarom is hij ook geband.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Germano schold vanmiddag met 'kankerhomo'.
En ik iedereen die dt fouten maakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:11 schreef Zosk het volgende:
En zou iedereen die met kanker scheldt een ban aansmeren.
Maar die posts zijn ook niet verwijderd verder.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:12 schreef Zosk het volgende:
En jij niet terwijl je erop reageerde met 'kankerhetero'![]()
Hm oké, misschien is hij dan om een andere reden geband.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar die posts zijn ook niet verwijderd verder.
Zei hij dat het om die post ging dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hm oké, misschien is hij dan om een andere reden geband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |