je hebt een obsessie voor mijquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, heb andere prioriteiten zoals etsu
Legacy is een vreemdeling in de serie, maar ik vond die niet slecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, valt ook niet zoveel meer te vertellen na Ultimatum eigenlijk. Legacy hadden ze gewoon niet moeten doen nadat Damon afhaakte
Beter direct de sat in.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
Ik HAAT storingen op internetbankieren.
Nou, dan ga ik maar niet kijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Legacy is een vreemdeling in de serie, maar ik vond die niet slecht.
Dat stukje dat hij die chip in die wolf propte zodat die drone achter de wolf aan ging vond ik echt geweldig uit Legacy.
Maar het verhaal is idd wel af, ik vind deze Jason Bourne een aanfluiting op de hele serie
ja ben beetje bi-curious sindsdienquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
terwijl mijn bicepspic best lang is geleden
Legacy was niet slecht, maar ze gebruikten puur de 'Bourne' om meer publiek te trekkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Legacy is een vreemdeling in de serie, maar ik vond die niet slecht.
Dat stukje dat hij die chip in die wolf propte zodat die drone achter de wolf aan ging vond ik echt geweldig uit Legacy.
Maar het verhaal is idd wel af, ik vind deze Jason Bourne een aanfluiting op de hele serie
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ben beetje bi-curious sindsdien
wordt eigenlijk weer tijd voor een nieuwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]Gespierde spijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het verhaal liep ook parallel met Bourne Ultimatum, niet dat het zo belangrijk was.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Legacy was niet slecht, maar ze gebruikten puur de 'Bourne' om meer publiek te trekken
[..]Dat is vast niet je rukarmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verhaal liep ook parallel met Bourne Ultimatum, niet dat het zo belangrijk was.
Maar blijkbaar heeft nog een soldaat het suicide-pilletje overleefd
Wat is geladen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Zo duurt even maar dan is alles geladen.
Hoi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |