Nee heb hem niet gesproken, ging net toevallig kijken omdat Crip geband was voor het gebruik van kanker.quote:
Nouja laten we erover ophouden, straks krijgen wij een ban voor bespreken van ban.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee heb hem niet gesproken, ging net toevallig kijken omdat Crip geband was voor het gebruik van kanker.
Voor uitlokking misschien. Niet echt voor persoonlijke aanvallen of taalgebruik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Had eerder verwacht dat Niels een streep door z`n naam zou krijgen..
Oh ja, dat kan ook nog hè.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja laten we erover ophouden, straks krijgen wij een ban voor bespreken van ban.
neequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:50 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja haha. ik geloof niet in de illuminati als schaduwregering van de wereld. jij?
Zoals ik je af en toe uitspraken zie doen hier Niels...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor uitlokking misschien. Niet echt voor persoonlijke aanvallen of taalgebruik.
Red mezelf prima op keyboard/gitaar, en het lukt ook nog wel om een paar noten te zingen. Ben niet echt bijster goed of zo, maar acceptabel genoeg om in een bandje te spelen.quote:
ja dan watquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoals ik je af en toe uitspraken zie doen hier Niels...
Ik ben alleen goed in gamen en uitslapen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Red mezelf prima op keyboard/gitaar, en het lukt ook nog wel om een paar noten te zingen. Ben niet echt bijster goed of zo, maar acceptabel genoeg om in een bandje te spelen.
jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik normen en waarden heb?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik normen en waarden heb?
quote:
ja heb ze toen idd in arena gezien, stond letterlijk helemaal vooraan. En tijdens urban jungle was volgens mij Landgraafquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wanneer heb jij ze live gezien?
Kon ze in 2002 ook live zien, m`n oom wilde mij meenemen naar de Arena tijdens de licks tour, maar ik kende toen alleen SatisfactionBaal nog steeds dat ik geen ja heb gezegd, die setlist tijdens die tour
Neighbours, hand of fate, rocks off
Naja, niet zoveel. Hij kán er geen ban voor krijgen.quote:
Tr gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja laten we erover ophouden, straks krijgen wij een ban voor bespreken van ban.
als het niet zoveel is wat doet iedereen dan idioot?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Naja, niet zoveel. Hij kán er geen ban voor krijgen.
Maar het is zo cringeyAltijd hetzelfde, thaise vrouwtjes dit, seks met die, peggen met Crip, Crip heeft lekkere tieten, etc etc..
achjaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Naja, niet zoveel. Hij kán er geen ban voor krijgen.
Maar het is zo cringeyAltijd hetzelfde, thaise vrouwtjes dit, seks met die, peggen met Crip, Crip heeft lekkere tieten, etc etc..
Niels is echt rare dude man.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als het niet zoveel is wat doet iedereen dan idioot?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o Crack is er, snel mobiel
kwam er ook wat voorvocht uit?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had vanmiddag boner dus er speelt wel iets
Urban Jungle, dat was 1990 toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:19 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heb ze toen idd in arena gezien, stond letterlijk helemaal vooraan. En tijdens urban jungle was volgens mij Landgraaf
lol neequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
kwam er ook wat voorvocht uit?bij mij wel
Ach, als Germano geband en ik vrijuit ga, dan is het nu ook te verwachten dat ik weer vrijuit ga en jij ban krijgtquote:
ja Niels is op dezelfde manier raar als iedereen hierquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog geen reden om ze kanker te wensen
En vind echt zoveel hier raar
ben 33quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Urban Jungle, dat was 1990 toch?
Amerika en Azie kregen Steel Wheels, en Europa kreeg Urban Jungle volgens mij.
Hoe oud ben jij dan, Drug?
De setlist van Arena in 2003 was briljant trouwens:
Brown Sugar
You Got Me Rocking
Don't Stop
Rocks Off
Wild Horses
You Can't Always Get What You Want
Paint It Black
Saint of Me
Miss You
Slipping Away
(Keith Richards on lead vocals)
Before They Make Me Run
(Keith Richards on lead vocals)
Sympathy for the Devil
B-Stage
Star Star
I Just Want to Make Love to You
Street Fighting Man
Gimme Shelter
Honky Tonk Women
Start Me Up
Jumpin' Jack Flash
Encore:
(I Can't Get No) Satisfaction
Saint of me en Starfucker
germano had ik ook gesnitchedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, als Germano geband en ik vrijuit ga, dan is het nu ook te verwachten dat ik weer vrijuit ga en jij ban krijgt
Dus zeg maar alvast gedag
Als hij op een normale manier raar was (quote:
bonnie prince billy, angel olsen, i am oak, black oak, alumna, wolf in loveland, crass, zzz en alle punk geproduceerd tussen '68 en '75.quote:
weenie wat voor gradaties jij in raar gebruikt en is geen antwoord op eerste deelquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ja Niels is op dezelfde manier raar als iedereen hier
heb je mij weleens ge-tr'd?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
germano had ik ook gesnitched
Dus je was... 7 toen je ze live zag voor het eerst? Damn.quote:
Heb ik jou ooit een kankertyfusmongool genoemd? Dacht het niet heh. Ik neem af en toe mensen op de korrel ja, klopt. Vaak is het te gemakkelijk. Het is maar een forum mensen. Ik kan me ook gewoon netjes gedragen, maar als ik continue steken onder de riem krijg, hoef je van mij niet te verwachten dat ik niet terugsteek.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoals ik je af en toe uitspraken zie doen hier Niels...
ojeeeequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als hij op een normale manier raar was () Was er niets aan de hand.
Maar in mijn ogen is hij iets te seksistisch.. Hij is ook constant aan het uitlokken, en maakt provocerende opmerkingen richting andere.
seksistisch? oversekst bedoel je?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maar in mijn ogen is hij iets te seksistisch.. Hij is ook constant aan het uitlokken, en maakt provocerende opmerkingen richting andere.
ja ik zie eigenlijk weinig verschil met menig fokker nog steeds tho zoals je t nu zegtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
oke zal eens checken als ik in een punk fase benquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef zeer het volgende:
[..]
bonnie prince billy, angel olsen, i am oak, black oak, alumna, wolf in loveland, crass, zzz en alle punk geproduceerd tussen '68 en '75.
o nice!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dus je was... 7 toen je ze live zag voor het eerst? Damn.
Dacht dat ik jong was14 toen ik James Brown zag
zelfbeheersing tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit een kankertyfusmongool genoemd? Dacht het niet heh. Ik neem af en toe mensen op de korrel ja, klopt. Vaak is het te gemakkelijk. Het is maar een forum mensen. Ik kan me ook gewoon netjes gedragen, maar als ik continue steken onder de riem krijg, hoef je van mij niet te verwachten dat ik niet terugsteek.
Ik krijg denk ik geen ban omdat ik een afspraak met de leiding heb dat ik het zo netjes mogelijk houd. Wanneer ik los ga heb ik binnen de korstste keren perm. Ik wil geen gezeur, maar hoef ook niet alles te pikken. Af en toe en TR, sorry. Beter een TR dan wat ruiger taalgebruik terug gebruiken.
kweenie ik vind sws iemand een ziekte toewensen erg kansloosquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie wat voor gradaties jij in raar gebruikt en is geen antwoord op eerste deel
wat ben jij een kansloze droeftoeter manquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit een kankertyfusmongool genoemd? Dacht het niet heh. Ik neem af en toe mensen op de korrel ja, klopt. Vaak is het te gemakkelijk. Het is maar een forum mensen. Ik kan me ook gewoon netjes gedragen, maar als ik continue steken onder de riem krijg, hoef je van mij niet te verwachten dat ik niet terugsteek.
Ik krijg denk ik geen ban omdat ik een afspraak met de leiding heb dat ik het zo netjes mogelijk houd. Wanneer ik los ga heb ik binnen de korstste keren perm. Ik wil geen gezeur, maar hoef ook niet alles te pikken. Af en toe en TR, sorry. Beter een TR dan wat ruiger taalgebruik terug gebruiken.
hey WCHquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:27 schreef zeer het volgende:
[..]
wat ben jij een kansloze droeftoeter man![]()
afspraken met de leiding__________________________________________________!
Nice!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:26 schreef Drug het volgende:
[..]
o nice!
Ja was denk net 8 ofzo haha, mee om papa's helden te zien
FRASS IS LOVE, FRASS IS LIFEquote:
Nee gewoon pegging, want dat is geen seks heb ik hier gelezenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Im in
Maar niet in de vorm van seks he
Goede post 10/10quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
FRASS IS LOVE, FRASS IS LIFE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn pagina is net pas klaar met verspringen, bedankt hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee gewoon pegging, want dat is geen seks heb ik hier gelezen
Gozer, daar gaat het niet om... Het gaat er om dat je heel vaak behoorlijk provocerende opmerkingen plaatst, en juist daardoor krijg jij die steken onder de riem, het is namelijk in mijn ogen erg triest om seksistische provocerende opmerkingen te plaatsen naar/over andere users hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik krijg denk ik geen ban omdat ik een afspraak met de leiding heb dat ik het zo netjes mogelijk houd. Wanneer ik los ga heb ik binnen de korstste keren perm. Ik wil geen gezeur, maar hoef ook niet alles te pikken. Af en toe en TR, sorry. Beter een TR dan wat ruiger taalgebruik terug gebruik.
Geen probleem mijn beste mevrouwquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn pagina is net pas klaar met verspringen, bedankt he
het gaat natuurlijk ook niet specifiek om het woordje kanker maar meer de verwensingquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:26 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie ik vind sws iemand een ziekte toewensen erg kansloos
tegelijkertijd beetje krampachtig hier vast houden aan het woord kanker als verboden woord
maar wel iemand als Niels allerlei praatjes over vrouwen nare dingen aandoen dulden
heb soms het idee dat er te weinig oog is voor wat mensen posten en de nadruk ligt op de vorm omdat dat geen interpretatie vereist
Als het gaat met 640 posts onder elkaar ja, dan welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vind die kansloze verheerlijking van een redelijk knap meisje trouwens stuk irritanter dan Niels
nee BlauweTijger welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga zo naar Danzig, zal Mortaxx er ook zijn?
ja mobiel loopt dan vastquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als het gaat met 640 posts onder elkaar ja, dan wel
Heb geen traag internet hier, maar ik bleef scrollen
hehequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga zo naar Danzig, zal Mortaxx er ook zijn?
ja echt hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja mobiel loopt dan vast
Wel vriendelijk zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |