Die vloek is echt bizar ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Benfica zou weer eens een CL finale moeten spelen. Kijken of de vloek nog speelt.
ik zit er klaar voorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:39 schreef Catkiller het volgende:
En die vieze zakenwassers die geen spoedoverboekingen doen buiten werkdagen en die blauwe rovers die wel eisen dat je geld uiterlijk op een zondag in dit geval binnen komt.
Inbe4 had je maar moeten regelen, bek dicht of ik peg je met een honkbalknuppel.
Als je er naar uit kijkt dan doe ik het niet.quote:
Alleen daarom hoop ik al dat ze snel de finale halen. Maar dat is tegenwoordig illusie.quote:
Mag ook wel een keer daar toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oke. Vind het bij [stor]ING wel meevallen laatste tijd.
Mwah, in het begin van internetbankieren lagen ze wel echt te vaak plat. Dat was echt treurig.quote:
Wat leuk, ben je samen met oma madeliefff gegaan toevallig?quote:
Ja zo gaan die dingen blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, als Germano geband en ik vrijuit ga, dan is het nu ook te verwachten dat ik weer vrijuit ga en jij ban krijgt
Dus zeg maar alvast gedag
dus dat betekent dat er de hele tijd een mod aan het sherlocken is op kanker zodat 'ie het kan doorspelen aan FA's?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het gaat natuurlijk ook niet specifiek om het woordje kanker maar meer de verwensing
Klopt beetje maar post niet echt een klb-mod mee hier.. Ja frank maar als hij er is gebeurt er nooit wat
Dat eerste zou me echt niets verbazen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:47 schreef zeer het volgende:
[..]
dus dat betekent dat er de hele tijd een mod aan het sherlocken is op kanker zodat 'ie het kan doorspelen aan FA's?
of doet Niels zulke dingen kansloos TR'en?
nee, ikquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:47 schreef zeer het volgende:
[..]
dus dat betekent dat er de hele tijd een mod aan het sherlocken is op kanker zodat 'ie het kan doorspelen aan FA's?
of doet Niels zulke dingen kansloos TR'en?
Nee, ik zing niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij wel eens mogen zingen na een valse bingo?
zou wel mega triest zijnquote:
Dat sowieso niet inderdaad, doei.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:49 schreef zeer het volgende:
[..]
zou wel mega triest zijn![]()
mja laat ook maar, gaat toch nooit iets veranderen in gang van zaken hier
weltrusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |