ohquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ging me meer om die houding over wajong terwijl hij zelf laatst nog liep te klagen dat ie zo weinig overhoudt vergeleken met werkenden en dat hij soms moet kiezen tussen benzine en een dagje weg
Dat hij zo vanuit het niets ineens blijkbaar 40 uur denkt te kunnen werken, hij verdient die hele uitkering niet in dat geval.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ging me meer om die houding over wajong terwijl hij zelf laatst nog liep te klagen dat ie zo weinig overhoudt vergeleken met werkenden en dat hij soms moet kiezen tussen benzine en een dagje weg
Ok? Ik had niet door dat hij Braddie is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
oh
tja, Braddie is nogal judgemental doorgaans
Lekker hypocriet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
oh
Zal wel een stuk nageboorte zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
jammer dat ze geen borsten heeft mar wel kutvet of is dat een penis
Huh?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:14 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom neem je alles zo srs het is maar een forum hoor
sinds wanneer laat DP zich neuken ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:15 schreef Kurovski het volgende:
Op DP en de meiden hier na wordt er toch niet geneuqt dus waar hebben we het over.
Ik te weinig hoor. 2x per week zoiets.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
oh
quote:Op zondag 10 juli 2016 23:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar diezelfde werkende mensen krijgen niet 900 euro op hun 25, maar die krijgen zelfs met het minimumloon nog 13-1400.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
doe niet alsof je van niets weetquote:Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Altijd zo raar dat mensen die de WAJONG ontvangen niet zo goed weten waar de WAJONG voor bedoelt is.quote:
Niet dat ze dat echt kwalijk te nemen valt gezien het feit dat twee jaar terug de eerste WAJONG'er met pensioen ging maarja.![]()
Gvd 20 ballen moeten gooien op een 548 cp venemothOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Post je nou billen omdat je onzeker bent over die van jou?
Welkom op FOK!![]()
hso is gwn gratis chillgeld tochquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Altijd zo raar dat mensen die de WAJONG ontvangen niet zo goed weten waar de WAJONG voor bedoelt is.
Niet dat ze dat echt kwalijk te nemen valt gezien het feit dat twee jaar terug de eerste WAJONG'er met pensioen ging maarja.Stop the violence
Down with the hate
Kom ik nog te laat voor eten bij mijn vriendin en haar ouders ook :S Worth itOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Is mij geen 100 euro waard.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:15 schreef Kurovski het volgende:
Op DP en de meiden hier na wordt er toch niet geneuqt dus waar hebben we het over.
Ik te weinig hoor. 2x per week zoiets.![]()
![]()
zag je een zeldzame pokemonquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:19 schreef Catkiller het volgende:
Kom ik nog te laat voor eten bij mijn vriendin en haar ouders ook :S Worth itStop the violence
Down with the hate
En Crip in 'r anus. Dat telt niet mee. Gaat ze toch als maagd het huwelijk in.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
je mocht willen dat je de glorieuze anus van Crip mocht beroerenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:20 schreef Kurovski het volgende:
En Crip in 'r anus. Dat telt niet mee. Gaat ze toch als maagd het huwelijk in.![]()
oh dus ik ben al die tijd voor niks jaloers geweest of watquote:Stop the violence
Down with the hate
Halve Bijlmer heeft haar poep aangestampt joh.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:20 schreef zeer het volgende:
[..]
je mocht willen dat je de glorieuze anus van Crip mocht beroeren![]()
ja tenzij je er voor betaald kreeg ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dus ik ben al die tijd voor niks jaloers geweest of wat![]()
best stukje reizen voor zo'n avontuurtje danquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Halve Bijlmer heeft haar poep aangestampt joh.![]()
Ja, is het waard vind ze.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:22 schreef zeer het volgende:
[..]
best stukje reizen voor zo'n avontuurtje dan![]()
Ben al gepegged. Vind het wel best zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:20 schreef zeer het volgende:
[..]
je mocht willen dat je de glorieuze anus van Crip mocht beroerenBen je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
haha gastquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ben al gepegged. Vind het wel best zo.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ben al gepegged. Vind het wel best zo.
Stop the violence
Down with the hate
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ben al gepegged. Vind het wel best zo.![]()
![]()
ey mattiquote:Stop the violence
Down with the hate
gvdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:24 schreef zeer het volgende:
[..]
soort familie spel voor hele rare families ;s
Stop the violence
Down with the hate
Waarom een ladyboy als je Crip hebt? Ze is heftig hoor met sex.quote:Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
jahoorquote:![]()
met jouStop the violence
Down with the hate
waar is ze danquote:Stop the violence
Down with the hate
goed bezigquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook wel, lekker trein reizen want OV is fijn
Stop the violence
Down with the hate
ohquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uit het oog maar in het hartStop the violence
Down with the hate
jaquote:Stop the violence
Down with the hate
Jeetje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ben al gepegged. Vind het wel best zo.Welkom op FOK!![]()
iedereen droomtquote:Stop the violence
Down with the hate
herinneren is ander verhaal thoughStop the violence
Down with the hate
ligt eraan hoe lang je wakker bent denk ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar je moet wel slapen om te dromen toch.Stop the violence
Down with the hate
Hehequote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ligt eraan hoe lang je wakker bent denk ik
Welkom op FOK!![]()
herinner het me nooit helaasquote:Stop the violence
Down with the hate
Je moet er wel ff doorheen. Vond het ook moelilijk, maar gepegged worden door Crip is uiteindelijk werelds.quote:
Kan me niet voorstellen sorry.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je moet er wel ff doorheen. Vond het ook moelilijk, maar gepegged worden door Crip is uiteindelijk werelds.
Welkom op FOK!![]()
zou het op zich niet erg vinden als je je fantasietjes voor je zou houdenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je moet er wel ff doorheen. Vond het ook moelilijk, maar gepegged worden door Crip is uiteindelijk werelds.Stop the violence
Down with the hate
Staat ook een Fok!-logo op dat ding. Dat doet 't 'm he.quote:Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Apart.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Staat ook een Fok!-logo op dat ding. Dat doet 't 'm he.
Welkom op FOK!![]()
zeer plsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk man gewoon iets van hee hallo ik ben Zosk
Welkom op FOK!![]()
ja kweenie als we woorden in 1x andere betekenissen gaan toekennen zonder dat te overleggen wordt het lastigquote:![]()
Gewoon je laten peggen door Crip. Je wordt zielsgelukkig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kweenie als we woorden in 1x andere betekenissen gaan toekennen zonder dat te overleggen wordt het lastig
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ja kweenie als we woorden in 1x andere betekenissen gaan toekennen zonder dat te overleggen wordt het lastigWelkom op FOK!![]()
heb erop gesoptquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou het op zich niet erg vinden als je je fantasietjes voor je zou houden![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk man gewoon iets van hee hallo ik ben Zosk![]()
Stop the violence
Down with the hate
Vraag me eigenlijk af wie ze allemaal wil peggen hier eigenlijk.
quote:Stop the violence
Down with the hate
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:40 schreef zeer het volgende:
[..]
wat we laatst gedaan hadden met die voorbinddildo en veel speeksel
Zonder wrijving geen glans![]()
ey haagsquote:Stop the violence
Down with the hate
Dat een vrouw met een voorbinddildo een man in de anus neemt.quote:Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:40 schreef zeer het volgende:
[..]
wat we laatst gedaan hadden met die voorbinddildo en veel speekselquote:Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Ah weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat een vrouw met een voorbinddildo een man in de anus neemt.Your beauty never ever scared me.![]()
Denk dat iedereen het diep van binnen wil.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:41 schreef zeer het volgende:
maar zijn er srs mannen die zouden overwegen zich niet te laten peggen?Welkom op FOK!![]()
hahahquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het diep van binnen wil.
Stop the violence
Down with the hate
Ik sla over.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het diep van binnen wil.Zonder wrijving geen glans![]()
haha shitquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het diep van binnen wil.![]()
![]()
sowiesoquote:
met jouStop the violence
Down with the hate
Natuurlijk, alles is een keuze levende in dit genderfluid uggs met starbucks chai latte pumpkin spice tumblr generatiequote:![]()
Ik heb de uitleg gezien en een plaatje ter illustratiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:42 schreef zeer het volgende:
[..]
grappig dat je het niet snapt gezien je vorige bezoekZonder wrijving geen glans![]()
daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb de uitleg gezien en een plaatje ter illustratie![]()
![]()
...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb de uitleg gezien en een plaatje ter illustratieStop the violence
Down with the hate
Je hebt helemaal gelijk, Opso. Geniet ervan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Natuurlijk, alles is een keuze levende in dit genderfluid uggs met starbucks chai latte pumpkin spice tumblr generatieWelkom op FOK!![]()
Plompzakken wel 'ns van gehoord? Google maar ff. Ik ben zelf heel conservatiwef met sex, sowieso niets anaal. Krijg je maar een bruine stok van.quote:Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Ik hou daar niet van :squote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, Opso. Geniet ervan.![]()
Ik heb geen zin om dat te Googlen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Plompzakken wel 'ns van gehoord? Google maar ff. Ik ben zelf heel conservatiwef met sex, sowieso niets anaal. Krijg je maar een bruine stok van.Your beauty never ever scared me.![]()
Poep was je er makkelijker af dan lippenstiftquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Plompzakken wel 'ns van gehoord? Google maar ff. Ik ben zelf heel conservatiwef met sex, sowieso niets anaal. Krijg je maar een bruine stok van."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
jeetje haagsquote:
het was niet alsof zosk het erg subtiel brachtStop the violence
Down with the hate
vooral achter het randje ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Poep was je er makkelijker af dan lippenstift![]()
Haha ik zuig het nog een keer uit hem.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje haags
het was niet alsof zosk het erg subtiel bracht
en dat HZAW vanmiddag zo'n 1000x poste dat Haags het licht niet uitgevonden heeftquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje haags
het was niet alsof zosk het erg subtiel bracht![]()
ik zou hier graag bij willen zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ik zuig het nog een keer uit hem.Stop the violence
Down with the hate
Wat een act die man.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:45 schreef zeer het volgende:
[..]
en dat HZAW vanmiddag zo'n 1000x poste dat Haags het licht niet uitgevonden heeftZonder wrijving geen glans![]()
das toch gwn dagelijkse gang van zaken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:45 schreef zeer het volgende:
[..]
en dat HZAW vanmiddag zo'n 1000x poste dat Haags het licht niet uitgevonden heeftStop the violence
Down with the hate
nicequote:Stop the violence
Down with the hate
Goed bezig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/295331/5c6aabeb/plompzakken.html
Waarom keek ik ernaarWelkom op FOK!![]()
Ja...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
das toch gwn dagelijkse gang van zaken?Zonder wrijving geen glans![]()
ik ben ook vaak slachtoffer van die jongenquote:
echt een pestkop is hetStop the violence
Down with the hate
je zou denken dat het zou beklijvenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
das toch gwn dagelijkse gang van zaken?![]()
ik mag hem wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben ook vaak slachtoffer van die jongen
echt een pestkop is hetZonder wrijving geen glans![]()
en dan hem met heel de harde kern van duindorp opwachten zekerStop the violence
Down with the hate
Zo fout ben ik niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:51 schreef deadprez het volgende:
en dan hem met heel de harde kern van duindorp opwachten zeker
bij mij hebben feestjes juist tegenovergesteld effectquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Liever te dik in de kist dan weer een feestje gemistStop the violence
Down with the hate
hehehehquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij mij hebben feestjes juist tegenovergesteld effect
Euhquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nog niet gedaan, zou de eerste keer graag met jou willen doen.
No![]()
laterssquote:Stop the violence
Down with the hate
quote:A rookie is a person in his or her first year of a sport, or someone who is new to a profession, training or activity such as a rookie police officer, rookie pilot, a recruit, or occasionally a freshman.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
bedankt ik had nog nooit van dat woord gehoordquote:Stop the violence
Down with the hate
Kijk weleens anal porn, maar nooit bruine stok gezien. :s Kijk jij zieke poepshit of zo?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Plompzakken wel 'ns van gehoord? Google maar ff. Ik ben zelf heel conservatiwef met sex, sowieso niets anaal. Krijg je maar een bruine stok van.![]()
Ook?!?!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer, kan er ook een streep door jouw naam.![]()
Porno met Brummetjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk weleens anal porn, maar nooit bruine stok gezien. :s Kijk jij zieke poepshit of zo?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Je bent de eerste maar ik ben vrij pessimistisch ingesteld dus ga er vanuit dat er nog meer op de lijst komen.quote:Welkom op FOK!![]()
hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Stop the violence
Down with the hate
Ik had een speciale douchekop van een bevriende homo geleend, kun je alles lekker makkelijk helemaal schoonsproeien.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk weleens anal porn, maar nooit bruine stok gezien. :s Kijk jij zieke poepshit of zo?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Een rookie is meestal, in amerikaanse race car events, de meest succesvolle newbie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedankt ik had nog nooit van dat woord gehoord
Bietje slang american.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Geleend zelfs, gefeliciteerd je hebt aidsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had een speciale douchekop van een bevriende homo geleend, kun je alles lekker makkelijk helemaal schoonsproeien.![]()
Ik ben niet zo van de pr0n op de webz.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk weleens anal porn, maar nooit bruine stok gezien. :s Kijk jij zieke poepshit of zo?Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
sarcasme is meestal een fijne vorm van spotquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een rookie is meestal, in amerikaanse race car events, de meest succesvolle newbie.
Bietje slang american.Stop the violence
Down with the hate
Het was de reserve die nog in de verpakking zat, slimmerik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geleend zelfs, gefeliciteerd je hebt aidsWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
O oke ik pest deadprez ben een echte pestkop
Begroet hem als vriendje inclusief hartje, vraag hoe zijn dag was, vraag of hin goese nachtrust heeft gehad o nee echte pestkop
Ga wel weer als t zo moet:s
![]()
Moet het nu wel even schoonmakenquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Dat zijn er nogal wat geweest door de jaren heen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:57 schreef zeer het volgende:
[..]
die had toch geen seks of was dat een ander
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Wel typisch conservatief dat je dan zelf dingen gaat verzinnen en wereldkundig maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de pr0n op de webz.![]()
Ohquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was de reserve die nog in de verpakking zat, slimmerik.![]()
ben nog gekwetst door eerdere ervaringen ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
O oke ik pest deadprez ben een echte pestkop
Begroet hem als vriendje inclusief hartje, vraag hoe zijn dag was, vraag of hin goese nachtrust heeft gehad o nee echte pestkop
Ga wel weer als t zo moet:s
Stop the violence
Down with the hate
D'r vriend heeft weer pikstraf gekregen omdat hij z'n broek vol gescheten heeftquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:57 schreef zeer het volgende:
[..]
die had toch geen seks of was dat een ander"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
later zoskStop the violence
Down with the hate
KLB / Vriend heeft in z'n broek gepoeptquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
zijn er nu nog steeds types als Brummetje, CookieSlikker, Kees Zwaan op het forum?![]()
ben gekwetst ter wereld gekomenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben nog gekwetst door eerdere ervaringen ;s![]()
dat wijf is ook rijp voor deltaquote:Stop the violence
Down with the hate
Niet dat je daar wat aan mistquote:
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Heeft niets met sarcasme te maken DP. Ik ken de uitdrukking 'rookie' van Indycar. Misschien ff Chloro vragen. Die is goed in engelse/amerikaanse slang.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
sarcasme is meestal een fijne vorm van spotBen je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
hardop gelachenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heeft niets met sarcasme te maken DP. Ik ken de uitdrukking 'rookie' van Indycar. Misschien ff Chloro vragen. Die is goed in engelse/amerikaanse slang.Stop the violence
Down with the hate
Tjonge, ik loop wel erg achter met mijn incidentmeldingen merk ik. IS is opeens wel erg actief! Dat gaat nog wat worden in de toekomst.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2016 18:04:59 ]![]()
Het is wachten op de combo-break.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:04 schreef MAHL het volgende:
Tjonge, ik loop wel erg achter met mijn incidentmeldingen merk ik. IS is opeens wel erg actief! Dat gaat nog wat worden in de toekomst."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
quote:Australië heeft een nogal drastische manier bedacht om overbevolking door geiten op een eiland in het Great Barrier Reef tegen te gaan. Het land stuurt een kleine troep wilde honden af op grazende dieren op het eilandje Pelorus.
De geiten planten zich dermate snel voort en grazen zo enthousiast dat het voortbestaan van bijzondere soorten planten in het geding komt. De vier dingo's moeten zo'n driehonderd geiten doden.
Er is geprobeerd de geiten af te schieten, maar de dieren wisten zich op het onherbergzame eiland toch snel te vermenigvuldigen. Volgens de lokale autoriteiten moet er iets gebeuren om de geiten het ecosysteem niet te laten verstoren.
De honden zijn uitgerust met een halsbanden waarmee ze kunnen worden gevolgd. De dingo's zijn gecastreerd en hebben ook een gifcapsule geïmplanteerd gekregen zodat ze, als ze niet worden teruggevonden, binnen twee jaar overlijden en niet zelf een plaag voor het eiland worden.Your beauty never ever scared me.![]()
Butter my butt and call me a biscuit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heeft niets met sarcasme te maken DP. Ik ken de uitdrukking 'rookie' van Indycar. Misschien ff Chloro vragen. Die is goed in engelse/amerikaanse slang.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
ja sry ik dacht dat ik redelijk duidelijk wasquote:
had niet verwacht dat het kwartje zo laat zou vallenStop the violence
Down with the hate
Dingo's zijn niet voor de poes nee. Of geit.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Mixematosche. Ook zo'n Aussie-uitvinding. Een continent vol mongolen.quote:Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Nee, ik was onduidelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sry ik dacht dat ik redelijk duidelijk was
had niet verwacht dat het kwartje zo laat zou vallen
ze hadden ook gwn nederlanders kunnen sturen
wij hebben ervaring met zielige weerloze diertjes op een eiland uitmoordenStop the violence
Down with the hate
Maar het ligt niet aan de islam!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:04 schreef MAHL het volgende:
Tjonge, ik loop wel erg achter met mijn incidentmeldingen merk ik. IS is opeens wel erg actief! Dat gaat nog wat worden in de toekomst.![]()
Australië heeft veel Nederlandse immigrantenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
wij hebben ervaring met zielige weerloze diertjes op een eiland uitmoorden"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Dodo's bedoel je?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:08 schreef deadprez het volgende:
wij hebben ervaring met zielige weerloze diertjes op een eiland uitmoordenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
jaquote:
Stop the violence
Down with the hate
https://nl.wikipedia.org/wiki/MyxomatoseEen salade meenemen per vliegtuig doet men moeilijk over daar.quote:In de jaren vijftig van de twintigste eeuw werd het virus met opzet geïntroduceerd in Australië waar het eveneens kunstmatig ingevoerde Europese wilde konijn (Oryctolagus cuniculus) een plaag vormde. Het virus heeft zich van daaruit over Europa verspreid.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Ligt het nou aan mij of bestaat dat blad niet eens?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:49 schreef
het volgende:
[..]
Toevallig een mailtje gekregen van de uitgever van het Nederlandse Pokémon weekblad. Of ik toestemming wilde verlenen om mijn op FOK! geplaatste column over Pokémon in het blad te laten plaatsen. Ik maak een verbinding met de aanslag in Nice. Op geraffineerde wijze leg ik een link tussen het onschuldige en het kwaadaardige. Voornamelijk nar aanleiding van de schokkende, hartbrekende foto, van het kind onder het zeil met de knuffel er naast. Moet je eens gaan lezen, dan zie je precies wat ik bedoelde met die column. En wordt jij met je zelf geconfronteerd. De post van jou is namelijk exemplarisch voor hetgeen ik daar opper. Het ridiculiseren van, in dit geval, de volwassen Pokémon Go speler. Het kind niet toelaten in jezelf. Het verwerpen van de onschuld, het terug gaan naar de tijd dat je geen notie had van het kwaad.
Nog geloofde wat er tegen je gezegd werd. Je open stond voor alle prikkels. Deed wat je leuk vond zonder restrikties van mensen zoals jij. Die virtueel het leven uit de mens zuigen, daar waar terroristen het anders doen, meer zichtbaar. Nu werd het zichtbaar dat er kinderen vermorseld werden door een monster op vier wielen. Het onschuldige kindje dat er lag, met het knuffeltje als een lief monster, lees Pokémon, de onschuld bewarend. De onschuld waarnaar we allemaal terug verlangen en de onschuld waar sommige volwassenen, via Pokémon weer deelgenoot van worden. Hoe hard er ook wordt gestookt, gelachen of belachelijk gemaakt door figuren zoals jij.Stop the violence
Down with the hate
Lijkt me sterk. Sws weekbladen in de huidige tijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of bestaat dat blad niet eens?![]()
![]()
Iets van hout kan ook al tegen de regels zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:15 schreef Kurovski het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Myxomatose
[..]
Een salade meenemen per vliegtuig doet men moeilijk over daar.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
wat een leuke geschiedenis hebben we toch he ;squote:Stop the violence
Down with the hate
Vind ik ook. Info via int is veel sneller.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Sws weekbladen in de huidige tijd.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
Pokemon Magazine is dat volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of bestaat dat blad niet eens?With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Alles moet wijken voor een beetje nootmuskaat op de sperziebonenquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Niet zo gek als letterlijk alles naar schijt smaakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alles moet wijken voor een beetje nootmuskaat op de sperziebonenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
ach ja heeft er wel voor gezorgd dat ik hier op m'n luie reet op de bank kan liggen doen alsof ik werk en iedere maand dik geld vangquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een leuke geschiedenis hebben we toch he ;s![]()
Yeh, aussie heeft een soort van achtervolgingswaanzin daar in.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iets van hout kan ook al tegen de regels zijn.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
vind nootmuskaat net als peper totaal nutteloze kruiden eigenlijk ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alles moet wijken voor een beetje nootmuskaat op de sperziebonen![]()
oh aight, dat valt dan weer mee, dacht dat het gwn weer een waan ofzo van Tong wasquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pokemon Magazine is dat volgens mij.hahahquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:19 schreef zeer het volgende:
[..]
ach ja heeft er wel voor gezorgd dat ik hier op m'n luie reet op de bank kan liggen doen alsof ik werk en iedere maand dik geld vangStop the violence
Down with the hate
Ja, dat ene programma ook. Zie je ze helemaal in paniek om iets heel kleins.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Yeh, aussie heeft een soort van achtervolgingswaanzin daar in.Maar ja, het is ook wel terecht.
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Is een maandbladquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pokemon Magazine is dat volgens mij.![]()
Ja ik kom weleens bij de 'lectuur' van de supermarkt om even snel alle pornobladen te checken, en ik zag hem liggen.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote mij niet zo snel als ik vergeet op die van jou te reageren ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ik kom weleens bij de 'lectuur' van de supermarkt om even snel alle pornobladen te checken, en ik zag hem liggen.Stop the violence
Down with the hate
Oh, sorry.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote mij niet zo snel als ik vergeet op die van jou te reageren ;sWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Geen idee, ik kijk zeer weinig tv, maar van wat ik heb gehoord van aussies zelf zijn ze behoorlijk para met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat ene programma ook. Zie je ze helemaal in paniek om iets heel kleins.Maar ja, het is ook wel terecht.
oh dus wss toch weer al dan niet bewust verzonnenquote:Stop the violence
Down with the hate
Tja, delicaat en vrij uniek ecosysteem en dat is kwetsbaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk zeer weinig tv, maar van wat ik heb gehoord van aussies zelf zijn ze behoorlijk para met dat soort dingen.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Nee, was niet de waan van Tong.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dus wss toch weer al dan niet bewust verzonnenWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Hij krijgt gewoon een quote alert he, want die melding gaat per userid, niet de naam.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of bestaat dat blad niet eens?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2016 18:24:10 ]![]()
is het sowieso niet De IOC? C is commissie toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dus wss toch weer al dan niet bewust verzonnen![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon een quote he, want die melding gaat per userid, niet de naam.Even voor de zekerheid.quote:![]()
Uniek eco-systeem... Ik ken het van Palawan. Diersoorten die nergens anders voorkomen...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, delicaat en vrij uniek ecosysteem en dat is kwetsbaar.Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
hoe weet je dat?quote:waar zie jij een user-idquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon een quote alert he, want die melding gaat per userid, niet de naam.nee mag met afkortingen op deze manier volgens mij ook welquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:23 schreef zeer het volgende:
[..]
is het sowieso niet De IOC? C is commissie toch?Stop the violence
Down with the hate
Ja, dat. In dat gevalletje van de eerdergenoemde dodo's waren het de meegebrachte dieren die de doodsteek veroorzaakten. En dat een dodo niet dingen als 'vijand', 'verdediging' en 'gevaar' kende door een gebrek aan natuurlijke vijanden, en dan kan het heel snel afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Uniek eco-systeem... Ik ken het van Palawan. Diersoorten die nergens anders voorkomen...With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
altijd zo naar als ik me ten onrechte spelling superieur gevoelt hebquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:24 schreef deadprez het volgende:
nee mag met afkortingen op deze manier volgens mij ook wel![]()
Op een gegeven moment ga je het wel leren onderscheiden.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
als jij iemand citeert, dan staat er een iets van:quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
[..]
waar zie jij een user-id
[..]
nee mag met afkortingen op deze manier volgens mij ook wel
schreef: forum.fok.nl/user/profile/395200 deadprez het volgende
Als jij de naam verandert dan blijft die quote alert bestaan, verander je de user id naar iets anders dan krijgt diegene geen alert![]()
die hele user id staat niet meer in die code manquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
als jij iemand citeert, dan staat er een iets van:
schreef: forum.fok.nl/user/profile/395200 deadprez het volgende
Als jij de naam verandert dan blijft die quote alert bestaan, verander je de user id naar iets anders dan krijgt diegene geen alert![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
[..]
die hele user id staat niet meer in die code man![]()
Wat is de user id van dp?![]()
wtf praat je nou allemaal voor poep hansStop the violence
Down with the hate
he lost itquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
wtf praat je nou allemaal voor poep hans![]()
waarom neem je het zo serieus man het is maar een forum hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:29 schreef HPLC het volgende:
Laat maar, geen zin om hier energie aan te verspillen![]()
rustig maar hoor ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:29 schreef HPLC het volgende:
Laat maar, geen zin om hier energie aan te verspillenStop the violence
Down with the hate
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:29 schreef deadprez het volgende:
wtf praat je nou allemaal voor poep hans![]()
![]()
Danny gewoon een beetje met rust laten vind ik. Die heeft echt wel andere katten te gezelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:27 schreef HPLC het volgende:
wel handig, maak ik van user id gewoon 1, krijg Danny steeds alerts van iets wat hij niet typtBen je me zat? Neem een FOK!-abonnement!![]()
kreeg gewoon quote alertquote:Stop the violence
Down with the hate
Ik blijf steeds maar Royal Air Force denken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-nederland~a4346435/With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
knap dom van jequote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik blijf steeds maar Royal Air Force denken.![]()
Maakte maar een grapje hoor ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Danny gewoon een beetje met rust laten vind ik. Die heeft echt wel andere katten te gezelen.![]()
huh dat was toch al bekendquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-nederland~a4346435/Stop the violence
Down with the hate
Blijkt het om het Roze Actie Front te gaan ja, dom dom.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
ahah die blauwe uit pos noemt je oudquote:Stop the violence
Down with the hate
Ik gedraag me altijd zo kinderachtig, lees ik altijd hier, dus ik snap er niets vanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ahah die blauwe uit pos noemt je oud![]()
mss insinueert ze dat je zo oud bent dat je dement bent geworden en terug gaat naar je tweede kindertijdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd zo kinderachtig, lees ik altijd hier, dus ik snap er niets vanStop the violence
Down with the hate
Is Opso een blauwe in pos :squote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ahah die blauwe uit pos noemt je oud![]()
huh?quote:Stop the violence
Down with the hate
Misschien moet ik toch maar eens een foto in US postenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
mss insinueert ze dat je zo oud bent dat je dement bent geworden en terug gaat naar je tweede kindertijd![]()
oh jaquote:
terwijl iedereen weet dat je na je 25e pas oud bent
Stop the violence
Down with the hate
Nu de vraag; zou je hem doen met of zonder alcohol in je?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij ziet er al veel minder slonzig uit, niceWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Denk niet dat we een klik hebben, dus niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu de vraag; zou je hem doen met of zonder alcohol in je?![]()
Pfff jonkiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja
terwijl iedereen weet dat je na je 25e pas oud bent"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ah, met dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat we een klik hebben, dus niet.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:!
Stop the violence
Down with the hate
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu de vraag; zou je hem doen met of zonder alcohol in je?![]()
![]()
Ik vraag maar niet door want dat klinkt onheilspellend.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb maar één iemand gedaan onder invloed van alcohol.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ahh plss. Wil graag vertellen over het christendom en zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vraag maar niet door want dat klinkt onheilspellend.![]()
We hadden afgesproken daar nooit meer over te praten, ik schaam me kapot man.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ahh plss. Wil graag vertellen over het christendom en zo.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
halloquote:Stop the violence
Down with the hate
xStop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |