ohquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ging me meer om die houding over wajong terwijl hij zelf laatst nog liep te klagen dat ie zo weinig overhoudt vergeleken met werkenden en dat hij soms moet kiezen tussen benzine en een dagje weg
Dat hij zo vanuit het niets ineens blijkbaar 40 uur denkt te kunnen werken, hij verdient die hele uitkering niet in dat geval.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ging me meer om die houding over wajong terwijl hij zelf laatst nog liep te klagen dat ie zo weinig overhoudt vergeleken met werkenden en dat hij soms moet kiezen tussen benzine en een dagje weg
Ok? Ik had niet door dat hij Braddie is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
oh
tja, Braddie is nogal judgemental doorgaans
Lekker hypocriet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
oh
Zal wel een stuk nageboorte zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
jammer dat ze geen borsten heeft mar wel kutvet of is dat een penis
Huh?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:14 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom neem je alles zo srs het is maar een forum hoor
sinds wanneer laat DP zich neuken ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:15 schreef Kurovski het volgende:
Op DP en de meiden hier na wordt er toch niet geneuqt dus waar hebben we het over.
Ik te weinig hoor. 2x per week zoiets.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
oh
quote:Op zondag 10 juli 2016 23:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar diezelfde werkende mensen krijgen niet 900 euro op hun 25, maar die krijgen zelfs met het minimumloon nog 13-1400.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
doe niet alsof je van niets weetquote:Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Altijd zo raar dat mensen die de WAJONG ontvangen niet zo goed weten waar de WAJONG voor bedoelt is.quote:
Niet dat ze dat echt kwalijk te nemen valt gezien het feit dat twee jaar terug de eerste WAJONG'er met pensioen ging maarja.![]()
Gvd 20 ballen moeten gooien op een 548 cp venemothOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Post je nou billen omdat je onzeker bent over die van jou?
Welkom op FOK!![]()
hso is gwn gratis chillgeld tochquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Altijd zo raar dat mensen die de WAJONG ontvangen niet zo goed weten waar de WAJONG voor bedoelt is.
Niet dat ze dat echt kwalijk te nemen valt gezien het feit dat twee jaar terug de eerste WAJONG'er met pensioen ging maarja.Stop the violence
Down with the hate
Kom ik nog te laat voor eten bij mijn vriendin en haar ouders ook :S Worth itOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Is mij geen 100 euro waard.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:15 schreef Kurovski het volgende:
Op DP en de meiden hier na wordt er toch niet geneuqt dus waar hebben we het over.
Ik te weinig hoor. 2x per week zoiets.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |