modjes zijn niet scherpquote:
zeker maar dit hebbenwe gewooonquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
Lekker gestart. Die ene Chileen heeft wel een sterke service trouwens.
Die missen gif en gogme.quote:
Ze runnen een strandtent.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zou beachvolleybal nou ook hun werk zijn of doen al die lui er ook gewoon wat naast?
Leven volgens mij van prijzengeld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zou beachvolleybal nou ook hun werk zijn of doen al die lui er ook gewoon wat naast?
Was een geintje, voor zover ik weet zijn in ieder geval Varenhorst en Nummerdor full profs.quote:
ghehe okee wel een goed grapjequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Was een geintje, voor zover ik weet zijn in ieder geval Varenhorst en Nummerdor full profs.
huh hoezo dat danquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Nummerdor altijd iets onsympathieks hebben
Het is een populaire sport in Zuid-Amerika, en daar leven ze aan de andere kant van de kalender. Dus ze houden dat wel een seizoen vol.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ghehe okee wel een goed grapje. Nooit gedacht dat dat prijzengeld zo hoog zou zijn. En zijn er heel het jaar door ook toernooien dan?
Hij heeft iets chagrijnigs over zich ofzo... maar het ligt denk ik meer aan mij dan aan hem dat ik hem niet zo hoog heb zittenquote:
Het zal inderdaad aan jou liggen. Is echt een hele relaxte kerel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft iets chagrijnigs over zich ofzo... maar het ligt denk ik meer aan mij dan aan hem dat ik hem niet zo hoog heb zitten
Ja ze hebben een soort wereldbeker circuit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ghehe okee wel een goed grapje. Nooit gedacht dat dat prijzengeld zo hoog zou zijn. En zijn er heel het jaar door ook toernooien dan?
ah ok, hoe doet dit duo het daar?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ze hebben een soort wereldbeker circuit.
Hij komt ook maar voor 1 ding; een medaillequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zal inderdaad aan jou liggen. Is echt een hele relaxte kerel.
Maar wel fanatiek natuurlijk - je bent topsporter of je bent het niet.
Goed.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah ok, hoe doet dit duo het daar?
Vorig jaar ook nog tweede op het WK.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah ok, hoe doet dit duo het daar?
ah ok. Vorige keer toch nog met schuil pakten ze een medaille toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar ook nog tweede op het WK.
Ja die verloren pot van 4 jaar geleden doet nog steeds pijn gok ikquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij komt ook maar voor 1 ding; een medaille
Nee toen gaven ze het in de strijd om de medailles wegquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah ok. Vorige keer toch nog met schuil pakten ze een medaille toch?
Waar gaan we nu naar kijken?quote:
Ze staan achter?quote:
Toen ik dat zei niet.quote:
Vind dat NL wel op 10 mag beginnen.quote:
Niet echt.quote:
Dat is een hoofddoek.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:52 schreef markvanrinsum het volgende:
wtf is dit dan weer ?
[ afbeelding ]
Lekker warmquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:52 schreef markvanrinsum het volgende:
wtf is dit dan weer ?
[ afbeelding ]
Vrouwenonderdrukking promoten op het grootste sportevenement ter wereld, wat een genotquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:08 schreef Columbiafan het volgende:
Die outfits van de Egyptenaren, jammer. Zijn nochtans mooie vrouwen op het eerste gezicht.
Nja, zal wel uit eigen overtuiging zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Vrouwenonderdrukking promoten op het grootste sportevenement ter wereld, wat een genot
Who cares. Ze staan er.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Vrouwenonderdrukking promoten op het grootste sportevenement ter wereld, wat een genot
via https://gyazo.com/downloadquote:
Dit moeten we niet willen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:52 schreef markvanrinsum het volgende:
wtf is dit dan weer ?
[ afbeelding ]
Nu NPO sport nog.quote:
Ohquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Go girls! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wordt die wedstrijd om 23:30 nog wat denk je?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Kijk, dit is weer het topduo dat ik ken.
7-6quote:
Spannend. Nummer 9 (NED) tegen de nummer 13 (GER)quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:48 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wordt die wedstrijd om 23:30 nog wat denk je?
Nummer 9? Brouwer en Meeuwsen zijn gewoon als 2e geplaatst.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spannend. Nummer 9 (NED) tegen de nummer 13 (GER)
Ik gebruik niet de Olympische ranking.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nummer 9? Brouwer en Meeuwsen zijn gewoon als 2e geplaatst.
Ik wou al zeggen, dacht al dat die beter stondenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nummer 9? Brouwer en Meeuwsen zijn gewoon als 2e geplaatst.
Die World Tour-ranking vind ik vertekenend, aangezien daar geen limiet aan aantal meetellende toernooien zit en er zo dus een groot verschil kan zitten in aantal gespeelde toernooien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gebruik niet de Olympische ranking.
Dat wordt opblijvenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spannend. Nummer 9 (NED) tegen de nummer 13 (GER)
Ik dacht dat dat juist de betrouwbaarste was. Die olympische is ook niet betrouwbaar, want dat is een momentopname.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die World Tour-ranking vind ik vertekenend, aangezien daar geen limiet aan aantal meetellende toernooien zit en er zo dus een groot verschil kan zitten in aantal gespeelde toernooien.
De olympische ranking is eerlijker i.m.o.
Daarna nog handbalgenotquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even kleine fix: Nummer 4 (NED) tegen nmmer 12 (GER)
Die ga ik overslaan. Niet goed voor het ritme waar ik aan gewend ben geraaktquote:
Moet je werken morgen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ga ik overslaan. Niet goed voor het ritme waar ik aan gewend ben geraakt
Synchroonspringenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:56 schreef markvanrinsum het volgende:
handbal ga ik ook niet kijken is er niks anders ?
Gewichtheffen om 0:00quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:56 schreef markvanrinsum het volgende:
handbal ga ik ook niet kijken is er niks anders ?
Moeten ze beter spelen dan nu... dit is de zwakste tegenstander van hun groep.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:03 schreef Nober het volgende:
Ik verwacht groepswinst voor Van Iersel/Meppelink.
Heeft hij hem vastgezet met speldjes? Zo'n ding blijft toch anders niet goed zitten? Of is het een kinderhoedje?quote:
Die petjes blijven toch ook gewoon zitten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:40 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Heeft hij hem vastgezet met speldjes? Zo'n ding blijft toch anders niet goed zitten? Of is het een kinderhoedje?
Wel eens een speldje in je kop gezet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:40 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Heeft hij hem vastgezet met speldjes? Zo'n ding blijft toch anders niet goed zitten? Of is het een kinderhoedje?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:44 schreef VacaLoca het volgende:
Dat die Duitsers nog geen kuil gegraven hebben..
Nooit van schuifspeldjes gehoord?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel eens een speldje in je kop gezet?
Blauw is de enige kleur die niet te maken is uit de Duitse vlag en de afgeleide combinaties, vandaar denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:48 schreef Redefine het volgende:
Dat blauw kan ik niet helemaal rijmen met de normale Duitse kleuren.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:51 schreef -0- het volgende:
[..]
Blauw is de enige kleur die niet te maken is uit de Duitse vlag en de afgeleide combinaties, vandaar denk ik.
Ze moeten dat hoedje van zijn hoofd af smashenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Lekker eruit gesleept
Vooral die Duitser met dat hippe hoedje is rete irritant
Altijd die onderdrukking hè.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef noodgang het volgende:
Ze hebben het niet makkelijk met die Duitsers
Seven Nation Armyquote:
Risico's nemen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Er worden toch rare fouten gemaakt hoor
Het hangt van lös zand aan elkaar of jetzt geht lös.quote:
Mooi. Gelijk even een vraagje of je ook nog tussenstanden van de Nostradamus gaat plaatsen? Ik snap het als je daar echt geen zin en tijd in hebt hoor, maar wel even de vraagquote:
Misschien wel een keer, maar met 7 antwoorden is dat nog een beetje treurig. Vannacht eens kijken of er nog wat antwoorden bij zijn gekomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi. Gelijk even een vraagje of je ook nog tussenstanden van de Nostradamus gaat plaatsen? Ik snap het als je daar echt geen zin en tijd in hebt hoor, maar wel even de vraag
Tsja wat is moeten. Normaal wel, maar met beachen kan echt iedereen van iedereen winnen. Naja bijna iedereen van elkaar dan.quote:
Ah ik had nog niet door dat er maar zeven antwoorden definitief waren. Ik hoop dat ik hoger eindig dan plek 450 dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien wel een keer, maar met 7 antwoorden is dat nog een beetje treurig. Vannacht eens kijken of er nog wat antwoorden bij zijn gekomen.
Laten we zeggen dat ik een keer bij 40-45 antwoorden wel een tussenstandje opmaak
Je stond er vrij goed voor volgens mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ik had nog niet door dat er maar zeven antwoorden definitief waren. Ik hoop dat ik hoger eindig dan plek 450 dat zou echt fantastisch zijn.
Dat zou best kunnen. Al begon ik bij Sochi ook heel goed, maar zakt ik in het laatste deel ver weg alsof ik Bauke ben na de tweede rustdag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je stond er vrij goed voor volgens mij.
Winterspelen zijn ook makkelijker te volgen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Al begon ik bij Sochi ook heel goed, maar zakt ik in het laatste deel ver weg alsof ik Bauke ben na de tweede rustdag.
Het typische is, dat ik dit jaar er helemaal niet mee bezig ben of ik antwoorden goed heb. Dat terwijl ik er nu veel meer mee gedaan heb dan twee jaar geleden. Maar zal misschien wel komen, omdat voor 80% van de vragen je pas over een week het antwoord weet.
Moet wel 2 punten verschil zijn toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:33 schreef Nattekat het volgende:
Met dit stuivertjewisselen gaan de Duitsers winnen hè
Dat uiteraard.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Winterspelen zijn ook makkelijker te volgen natuurlijk
Nop. Eerste 21 wintquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet wel 2 punten verschil zijn toch?
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet wel 2 punten verschil zijn toch?
Een hattrick.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
3x achter elkaar scoren dan maar
Dat zeg ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |