Ohquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Go girls! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wordt die wedstrijd om 23:30 nog wat denk je?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Kijk, dit is weer het topduo dat ik ken.
7-6quote:
Spannend. Nummer 9 (NED) tegen de nummer 13 (GER)quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:48 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wordt die wedstrijd om 23:30 nog wat denk je?
Nummer 9? Brouwer en Meeuwsen zijn gewoon als 2e geplaatst.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spannend. Nummer 9 (NED) tegen de nummer 13 (GER)
Ik gebruik niet de Olympische ranking.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nummer 9? Brouwer en Meeuwsen zijn gewoon als 2e geplaatst.
Ik wou al zeggen, dacht al dat die beter stondenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nummer 9? Brouwer en Meeuwsen zijn gewoon als 2e geplaatst.
Die World Tour-ranking vind ik vertekenend, aangezien daar geen limiet aan aantal meetellende toernooien zit en er zo dus een groot verschil kan zitten in aantal gespeelde toernooien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gebruik niet de Olympische ranking.
Dat wordt opblijvenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spannend. Nummer 9 (NED) tegen de nummer 13 (GER)
Ik dacht dat dat juist de betrouwbaarste was. Die olympische is ook niet betrouwbaar, want dat is een momentopname.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die World Tour-ranking vind ik vertekenend, aangezien daar geen limiet aan aantal meetellende toernooien zit en er zo dus een groot verschil kan zitten in aantal gespeelde toernooien.
De olympische ranking is eerlijker i.m.o.
Daarna nog handbalgenotquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even kleine fix: Nummer 4 (NED) tegen nmmer 12 (GER)
Die ga ik overslaan. Niet goed voor het ritme waar ik aan gewend ben geraaktquote:
Moet je werken morgen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ga ik overslaan. Niet goed voor het ritme waar ik aan gewend ben geraakt
Synchroonspringenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:56 schreef markvanrinsum het volgende:
handbal ga ik ook niet kijken is er niks anders ?
Gewichtheffen om 0:00quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:56 schreef markvanrinsum het volgende:
handbal ga ik ook niet kijken is er niks anders ?
Moeten ze beter spelen dan nu... dit is de zwakste tegenstander van hun groep.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:03 schreef Nober het volgende:
Ik verwacht groepswinst voor Van Iersel/Meppelink.
Heeft hij hem vastgezet met speldjes? Zo'n ding blijft toch anders niet goed zitten? Of is het een kinderhoedje?quote:
Die petjes blijven toch ook gewoon zitten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:40 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Heeft hij hem vastgezet met speldjes? Zo'n ding blijft toch anders niet goed zitten? Of is het een kinderhoedje?
Wel eens een speldje in je kop gezet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:40 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Heeft hij hem vastgezet met speldjes? Zo'n ding blijft toch anders niet goed zitten? Of is het een kinderhoedje?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:44 schreef VacaLoca het volgende:
Dat die Duitsers nog geen kuil gegraven hebben..
Nooit van schuifspeldjes gehoord?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel eens een speldje in je kop gezet?
Blauw is de enige kleur die niet te maken is uit de Duitse vlag en de afgeleide combinaties, vandaar denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:48 schreef Redefine het volgende:
Dat blauw kan ik niet helemaal rijmen met de normale Duitse kleuren.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:51 schreef -0- het volgende:
[..]
Blauw is de enige kleur die niet te maken is uit de Duitse vlag en de afgeleide combinaties, vandaar denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |