modjes zijn niet scherpquote:
zeker maar dit hebbenwe gewooonquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
Lekker gestart. Die ene Chileen heeft wel een sterke service trouwens.
Die missen gif en gogme.quote:
Ze runnen een strandtent.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zou beachvolleybal nou ook hun werk zijn of doen al die lui er ook gewoon wat naast?
Leven volgens mij van prijzengeld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zou beachvolleybal nou ook hun werk zijn of doen al die lui er ook gewoon wat naast?
Was een geintje, voor zover ik weet zijn in ieder geval Varenhorst en Nummerdor full profs.quote:
ghehe okee wel een goed grapjequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Was een geintje, voor zover ik weet zijn in ieder geval Varenhorst en Nummerdor full profs.
huh hoezo dat danquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Nummerdor altijd iets onsympathieks hebben
Het is een populaire sport in Zuid-Amerika, en daar leven ze aan de andere kant van de kalender. Dus ze houden dat wel een seizoen vol.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ghehe okee wel een goed grapje. Nooit gedacht dat dat prijzengeld zo hoog zou zijn. En zijn er heel het jaar door ook toernooien dan?
Hij heeft iets chagrijnigs over zich ofzo... maar het ligt denk ik meer aan mij dan aan hem dat ik hem niet zo hoog heb zittenquote:
Het zal inderdaad aan jou liggen. Is echt een hele relaxte kerel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft iets chagrijnigs over zich ofzo... maar het ligt denk ik meer aan mij dan aan hem dat ik hem niet zo hoog heb zitten
Ja ze hebben een soort wereldbeker circuit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ghehe okee wel een goed grapje. Nooit gedacht dat dat prijzengeld zo hoog zou zijn. En zijn er heel het jaar door ook toernooien dan?
ah ok, hoe doet dit duo het daar?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ze hebben een soort wereldbeker circuit.
Hij komt ook maar voor 1 ding; een medaillequote:Op zondag 7 augustus 2016 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zal inderdaad aan jou liggen. Is echt een hele relaxte kerel.
Maar wel fanatiek natuurlijk - je bent topsporter of je bent het niet.
Goed.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah ok, hoe doet dit duo het daar?
Vorig jaar ook nog tweede op het WK.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah ok, hoe doet dit duo het daar?
ah ok. Vorige keer toch nog met schuil pakten ze een medaille toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar ook nog tweede op het WK.
Ja die verloren pot van 4 jaar geleden doet nog steeds pijn gok ikquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij komt ook maar voor 1 ding; een medaille
Nee toen gaven ze het in de strijd om de medailles wegquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah ok. Vorige keer toch nog met schuil pakten ze een medaille toch?
Waar gaan we nu naar kijken?quote:
Ze staan achter?quote:
Toen ik dat zei niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |