Risico's nemen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Er worden toch rare fouten gemaakt hoor
Het hangt van lös zand aan elkaar of jetzt geht lös.quote:
Mooi. Gelijk even een vraagje of je ook nog tussenstanden van de Nostradamus gaat plaatsen? Ik snap het als je daar echt geen zin en tijd in hebt hoor, maar wel even de vraagquote:
Misschien wel een keer, maar met 7 antwoorden is dat nog een beetje treurig. Vannacht eens kijken of er nog wat antwoorden bij zijn gekomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi. Gelijk even een vraagje of je ook nog tussenstanden van de Nostradamus gaat plaatsen? Ik snap het als je daar echt geen zin en tijd in hebt hoor, maar wel even de vraag
Tsja wat is moeten. Normaal wel, maar met beachen kan echt iedereen van iedereen winnen. Naja bijna iedereen van elkaar dan.quote:
Ah ik had nog niet door dat er maar zeven antwoorden definitief waren. Ik hoop dat ik hoger eindig dan plek 450 dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien wel een keer, maar met 7 antwoorden is dat nog een beetje treurig. Vannacht eens kijken of er nog wat antwoorden bij zijn gekomen.
Laten we zeggen dat ik een keer bij 40-45 antwoorden wel een tussenstandje opmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |