abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164293652
Hoi, m'n moeder is 62 ik ben een man van 40. M'n moeder legt vaak als ik voorbij loop een paar seconden haar hand op de onderkant van m'n rug, bovenkant van m'n billen, het is een beetje op riem hoogte, ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden, het hangt er voor mij ook er vanaf met welke intenties ze het doet, ze doet het wel eens als het gang pad smal is. Ik heb 1 keer haar hand gepakt en van me af gegooid, maar ze is het blijven doen daarna. Pas was er op het nieuws dat een iman had gezegd dat sex-slaven waren toegestaan, toen maakte ik een grapje tegen m'n pa, pa goed nieuws; sex-slaven zijn toegestaan, toen zei m'n moeder; ik zal jouw eens als sex-slaaf gebruiken, hier ben ik toen heel erg van geschrokken. En dit heb ik ook later tegen m'n moeder gezegd dat ik dit niet leuk vond, ze bood toen wel gelijk haar excuses aan. Dezelfde avond liep ik haar voorbij in een smalle gang en legde ze weer even een paar seconden haar hand op m'n achter kant ter hoogte van m'n riem, ik heb toen niets gezegd omdat ik niet wist wat haar intentie was toen ze dat deed. Wat vinden jullie? Kan een moeder haar hand daar leggen of hoort het eigenlijk daar niet, zou ze verkeerde intenties hebben gehad of zou ze er niet bij nagedacht hebben? Alvast bedankt voor jullie meedenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door vragen1990 op 07-08-2016 17:09:22 ]
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:48:43 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164293715
Ik denk dat je een tikkeltje overdrijft. Een hand op je onderrug is verre van incestueus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_164293731
Nou, er is gewoon een regel: wat je niet prettig vindt, vind je niet prettig. En jij beslist daarover, je bent de baas over je eigen lichaam. Als je moeder dingen doet die je niet prettig vindt, moet je dat moeten kunnen zeggen en zij moet daar respect voor hebben.
Ik heb zelf het vermoeden dat ze gewoon veel van je houdt en dat je er niets achter moet zoeken, lijkt me. Misschien is het een "slip of the hand".
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:49:42 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164293743
Gewoon je onderrug bedoel je? Vind t nu niet erg schokkend of zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164293770
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:49 schreef Samzz het volgende:
Gewoon je onderrug bedoel je? Vind t nu niet erg schokkend of zo.
Onderrug deels bovenbillen.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:51:29 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164293780
Kun je in een paint verduidelijken hoe dat in zijn werk gaat, in zo'n smalle gang?
The love you take is equal to the love you make.
pi_164293783
Ik snap het wel, want de bovenkant van je billen is een erogene zone. Daarom wordt TS getriggerd.
Ik zou gewoon tegen moederlief zeggen: op mijn rug en schouders, no problem, maar ik vind het vervelend als je bij mijn middel komt. Ik zou het er gewoon over hebben, gewoon bij een kop thee en niet raar over doen, want volgens mij is het dat niet.
pi_164293784
Je bent 40 jaar, het is tijd om je eigen gang op te gaan.
Dan heb je dit probleem ook niet meer.
Oke
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:52:10 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164293794
Maar vertel je moeder dat haar betasten als naar ervaart.
pi_164293857
Bedankt voor de reacties, ik ben nu wel wat gerust gerustgestelder.
pi_164293871
Er was laatst nog een discussie in de krant over moeders die hun kinderen boven een bepaalde leeftijd (lees zes of zeven) nog op de mond kussen. Ik snap die discussie heel goed, omdat kinderen dan nog niet kunnen beslissen en nog binnen de machtscirkel zitten van hun ouders. Ik snap dat het normaal is in de baby- en hele kleine peutertijd, maar kinderen zijn niet gek.
Een moeder kan zeggen: het is gewoon een lief kusje, en een psycholoog heeft zich er over uitgelaten dat kinderen er geen erotische gevoelens bij krijgen, ja, dat snap ik ook, daar zijn het kinderen voor. Maar het gaat wel hun geheugen in....

Je moet gewoon grenzen stellen. Een van mijn zussen begon met de gewoonte om bij de begroeting me een kus op de mond te geven. Ik vond dat zeer vervelend. Ik denk dat ze het merkte. Twee of drie keer gebeurd, en toen was het afgelopen. Gelukkig maar, anders moest ik er iets van zeggen. Ik snap wel dat het een vriendschapskus is en dat je er niks achter moet zoeken, maar toch, het is wel m'n zus en ik vind zoiets verschrikkelijk.

[ Bericht 26% gewijzigd door Sigaartje op 07-08-2016 13:02:09 ]
pi_164293897
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:55 schreef vragen1990 het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik ben nu wel wat gerust gerustgestelder.
Dank je! Ben blij dat je je nu wat beter voelt.
En ik denk dat je moeder het gewoon goed met je voor heeft en dat het gewoon een normale moeder-zoon-liefkozing is. Ik zie er niks geks achter in ieder geval.
pi_164293989
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:56 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dank je! Ben blij dat je je nu wat beter voelt.
En ik denk dat je moeder het gewoon goed met je voor heeft en dat het gewoon een normale moeder-zoon-liefkozing is. Ik zie er niks geks achter in ieder geval.
Helemaal mee eens, maar als je dat als vader bij je dochter doet dan breekt de hel los. Rare wereld.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_164294016
Je bent geen 40 als je uit 1990 komt. Ik kan het weten.
pi_164294027
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:00 schreef halfway het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar als je dat als vader bij je dochter doet dan breekt de hel los. Rare wereld.
Ligt er aan hoe oud de dochter is.
pi_164294070
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Kun je in een paint verduidelijken hoe dat in zijn werk gaat, in zo'n smalle gang?
_O-
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_164294089
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben ook niet geboren in 1990, heb gewoon snel even een anonieme naam aangemaakt
pi_164294095
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je kan je wel 40 voelen. Ik kan het weten.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_164294140
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:05 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Ik ben ook niet geboren in 1990, heb gewoon snel even een anonieme naam aangemaakt
Dit rijst meer vragen op dan dat het beantwoordt.
pi_164294151
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:05 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik voel me het dubbele op dit moment.
pi_164294218
Die opmerking van die seksslaaf vind ik wel een beetje raar. Was dat niet tegen je vader bedoeld?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_164294294
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:07 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik voel me het dubbele op dit moment.
zo erg?
Als je 40 bent moet je je uitstekend voelen. :)
pi_164294453
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:09 schreef Biancavia het volgende:
Die opmerking van die seksslaaf vind ik wel een beetje raar. Was dat niet tegen je vader bedoeld?
Jammer genoeg niet, toen ik zei dat ik het niet leuk vond zei ze dat ze had moeten zeggen; ik zal die iman eens als sex-slaaf gebruiken.
pi_164294631
Vragen1990 en je bent 40 jaar, waar komt die 1990 dan vandaan.

Het spijt zeer, maar ik moet zeggen. TROLOLOLO.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_164294748
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:24 schreef spierbal het volgende:
Vragen1990 en je bent 40 jaar, waar komt die 1990 dan vandaan.

Het spijt zeer, maar ik moet zeggen. TROLOLOLO.
Ik weet niet waar die 1990 vandaan komt, ik heb niet lang nagedacht toen ik m'n nickname verzon.
pi_164294781
Maar je woont nog thuis op je 40e?
pi_164294840
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar je woont nog thuis op je 40e?
Ja
pi_164295639
Zolang ze niet in je kruis voelt lijkt me niks aan de hand. Of haar borsten in je nek.
5 Ferrari's op videoband!
pi_164295791
Seksualiteit en intimiteit zijn erg subjectief, reacties als "ik vind het wel meevallen" heeft ts bovendien geen reet aan. Beetje zielig en dom dat er zo wordt gereageerd tbh
  zondag 7 augustus 2016 @ 14:10:52 #30
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_164296011
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:48 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat je een tikkeltje overdrijft. Een hand op je onderrug is verre van incestueus.
Dat moet je dan eens aan die Amerikaanse dame vragen toen Ruud Lubbers dat deed. ;)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_164296019
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:55 schreef Sigaartje het volgende:

Je moet gewoon grenzen stellen. Een van mijn zussen begon met de gewoonte om bij de begroeting me een kus op de mond te geven. Ik vond dat zeer vervelend. Ik denk dat ze het merkte. Twee of drie keer gebeurd, en toen was het afgelopen. Gelukkig maar, anders moest ik er iets van zeggen. Ik snap wel dat het een vriendschapskus is en dat je er niks achter moet zoeken, maar toch, het is wel m'n zus en ik vind zoiets verschrikkelijk.
Huh ben je vies van je eigen zus of wat?
Zelf mijn nichtjes van 20+ en tantes geven we een kus op de mond.
Hoe wil je het dan? op de wang? Dan krijg je het probleem wie kust wie op de wang?
Gewoon op de lippen zonder erotische gevoelens, klaar.
pi_164296048
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Huh ben je vies van je eigen zus of wat?
Zelf mijn nichtjes van 20+ en tantes geven we een kus op de mond.
Hoe wil je het dan? op de wang? Dan krijg je het probleem wie kust wie op de wang?
Gewoon op de lippen zonder erotische gevoelens, klaar.
Moeten jullie zelf weten.
Maar mij niet gezien. :{w
  zondag 7 augustus 2016 @ 14:15:25 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164296150
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:10 schreef buzz1291 het volgende:

Dat moet je dan eens aan die Amerikaanse dame vragen toen Ruud Lubbers dat deed. ;)
Ik wist niet dat die vrouw familie van Ruud was?
pi_164296171
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:11 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Lekker afstandelijk dan.
Je hoeft je tong er niet in te stoppen toch.
  zondag 7 augustus 2016 @ 14:18:26 #35
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_164296241
quote:
11s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik wist niet dat die vrouw familie van Ruud was?
Nee,maar het geeft ongeveer het idee weer van hoe verschillend de perceptie van een aanraking kan zijn.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_164296363
Gewoon zeggen dat je het niet prettig vind, anderzijds 40 zijn en bij moeders wonen, je blijft natuurlijk wel haar kleine poepiewoepe knulletje.
pi_164296432
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:12 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

zo erg?
Als je 40 bent moet je je uitstekend voelen. :)
Ik voel mij verre van uitstekend. Zoals het een echte zondag betaamt.
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2016 @ 14:30:30 #38
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164296580
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:22 schreef LittleLady het volgende:
Gewoon zeggen dat je het niet prettig vind, anderzijds 40 zijn en bij moeders wonen, je blijft natuurlijk wel haar kleine poepiewoepe knulletje.
Ik vind op je 40e nog bij mammie wonen op zijn minst een tikkie vreemd, dus de vraag is wie er vreemder is, moeders of zoonlief. :7
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  Moderator zondag 7 augustus 2016 @ 15:16:59 #39
249559 crew  Lavenderr
pi_164297922
Als jij het als vervelend ervaart een keer tegen haar zeggen dat je niet van die aanrakingen gediend bent.
pi_164300777
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:49 schreef Sigaartje het volgende:
Nou, er is gewoon een regel: wat je niet prettig vindt, vind je niet prettig. En jij beslist daarover, je bent de baas over je eigen lichaam. Als je moeder dingen doet die je niet prettig vindt, moet je dat moeten kunnen zeggen en zij moet daar respect voor hebben.
Ik heb zelf het vermoeden dat ze gewoon veel van je houdt en dat je er niets achter moet zoeken, lijkt me. Misschien is het een "slip of the hand".
Dit! _O_
pi_164301554
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:22 schreef LittleLady het volgende:
Ik geef heel veel om m'n moeder, zij is voor mij één van de weinige mensen in m'n leven die deugt, daarom zou het voor mij ook zo pijnlijk zijn als het nou net haar was die de verkeerde intenties zou hebben. Het is niet dat ik geen vriendin zou willen, misschien moet ik er ook meer achteraan. Maar m'n moeder is m'n moeder die is onvervangbaar.
  zondag 7 augustus 2016 @ 17:24:06 #42
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164301691
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 17:19 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Ik geef heel veel om m'n moeder, zij is voor mij één van de weinige mensen in m'n leven die deugt, daarom zou het voor mij ook zo pijnlijk zijn als het nou net haar was die de verkeerde intenties zou hebben. Het is niet dat ik geen vriendin zou willen, misschien moet ik er ook meer achteraan. Maar m'n moeder is m'n moeder die is onvervangbaar.
Práát erover met haar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164301871
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 17:19 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Dan moet je er met haar over praten dat je dat niet prettig vind, wij kunnen niet in je moeders hoofd kijken welke intentie's ze heeft. Daarbij je bent een volwassen man, mooi dat je gek met je moeder bent, maar is het niet eens tijd om van de tiet los te komen en je eigen vleugels uit te slaan.
pi_164303140
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:11 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Mij ook niet. Gebeurt wel eens per ongeluk :') en vind dat heel onprettig. Te intiem voor bij iemand anders dan mijn partner.
Kussen op de wang, prima, al vind ik dat dan juist wel weer wat afstandelijk.
Als het om dierbaren gaat, vind ik knuffelen het prettigst. :)
Mijn vader geeft me wel eens een aai over de bol om zijn genegenheid te laten blijken. Daar moest ik erg aan wennen (is iets van de laatste jaren en we zijn altijd heel 'close' geweest, maar niet op een 'lichamelijke' manier), maar vind ik inmiddels ook wel heel O+ .
Tails tell tales
pi_164304827
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:07 schreef Allures het volgende:
Heb je de kindertelefoon al gebeld? Ik vind dit wel misbruik. Je moeder wil duidelijk meer van je en is je aan het groomen
_O-
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_164309071
Pics van je moeder!
pi_164316484
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:05 schreef nostra het volgende:

[..]

Op zondagmorgen ja, voor de rest voel ik mij gewoon 20. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_164316993
quote:
Er was laatst nog een discussie in de krant over moeders die hun kinderen boven een bepaalde leeftijd (lees zes of zeven) nog op de mond kussen. Ik snap die discussie heel goed, omdat kinderen dan nog niet kunnen beslissen en nog binnen de machtscirkel zitten van hun ouders. Ik snap dat het normaal is in de baby- en hele kleine peutertijd, maar kinderen zijn niet gek.
Een moeder kan zeggen: het is gewoon een lief kusje, en een psycholoog heeft zich er over uitgelaten dat kinderen er geen erotische gevoelens bij krijgen, ja, dat snap ik ook, daar zijn het kinderen voor. Maar het gaat wel hun geheugen in....

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
pi_164317703
Ik vraag me af hoe mensen zouden reageren als het een vader/dochter verhaal was. Met leeftijden 50 en 17 ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_164317925
Bedoelde ze met de opmerking jou als seksslaaf te gebruiken niet gewoon dat ze wil weten wat je van seksslaven zou vinden nadat je er zelf een bent geweest, in plaats van dat ze jou daadwerkelijk als seksslaaf zou willen gebruiken?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_164318482
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 00:23 schreef ludovico het volgende:
Ik vraag me af hoe mensen zouden reageren als het een vader/dochter verhaal was. Met leeftijden 50 en 17 ofzo.
Waarschijnlijk anders, met name vanwege het feit dat de weerbaarheid van een meisje van 17 tegen een man van 50 een heel stuk lager ligt dan dat van een man van 40 tegen een vrouw van 62..
pi_164318609
Is TS misschien niet ook een beetje autistisch..?

Mijn moeder slaat me ook wel eens op de kont uit gekkerij. Maar daar zitten echt geen seksuele motieven achter.
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2016 @ 01:09:29 #53
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_164318714
Het is gewoon raar dat TS überhaupt zoiets denkt, de meeste moeders denken echt niet aan seks als ze hun zoon aanraken, andersom (vader vs dochter, zoon vs moeder) kan ik me nog voorstellen dat het vragen oproept en als ongewenst wordt ervaren, maar kom op, je moeder.... 8)7 :')
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_164322362
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 00:57 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarschijnlijk anders, met name vanwege het feit dat de weerbaarheid van een meisje van 17 tegen een man van 50 een heel stuk lager ligt dan dat van een man van 40 tegen een vrouw van 62..
Psygisch ben ik niet erg sterk en omdat ik veel om m'n moeder geef zou ze ook macht op me kunnen uit oefenen. Aan de andere kant door dat ik psygisch niet zo sterk ben heb ik ook minder vertrouwen in de mens en kan ik ook misschien overal wat achter gaan zoeken. Misschien ben ik wel een tikkeltje para.
pi_164322388
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 00:31 schreef esv7 het volgende:
Bedoelde ze met de opmerking jou als seksslaaf te gebruiken niet gewoon dat ze wil weten wat je van seksslaven zou vinden nadat je er zelf een bent geweest, in plaats van dat ze jou daadwerkelijk als seksslaaf zou willen gebruiken?
Ja dat zou ook kunnen en dan is er ook niets aan de hand.
  maandag 8 augustus 2016 @ 08:38:20 #56
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_164322525
Ik snap werkelijk niet waarom je dit niet gewoon met je moeder bespreekt? Psychisch niet zo sterk is natuurlijk vervelend, maar heeft weinig met je vermogen tot communiceren te maken lijkt me....je kunt allicht gewoon een gesprek met je moeder aangaan.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_164323741
quote:

Die discussie over je kinderen op de mond kussen heb ik met verbazing gelezen. Waar mensen zich toch allemaal mee menen te moeten bemoeien zeg!

Ik zie ook niet zo heel veel mis met het gedrag van de moeder in kwestie. Maar goed, als iemand zich er niet prettig bij voelt moet ze daar rekening mee houden.
pi_164324216
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:12 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Psygisch ben ik niet erg sterk en omdat ik veel om m'n moeder geef zou ze ook macht op me kunnen uit oefenen. Aan de andere kant door dat ik psygisch niet zo sterk ben heb ik ook minder vertrouwen in de mens en kan ik ook misschien overal wat achter gaan zoeken. Misschien ben ik wel een tikkeltje para.
Een hand op de onderrug, broekriemhoogte.. Nu weet ik natuurlijk niet wat voor soort broeken je draagt maar bij een normale broek (dus niet die dingen waarbij jongens wijdbeens moeten lopen omdat anders hun broek afzakt) is dat gewoon je onderrug en niet je kont.
Bij stijldansen en bij het 'begeleiden' van een vrouw wordt daar zo vaak een hand gelegd en volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die daar een probleem van maken. Het wordt pas anders als een man vervolgens zijn hand laat zakken... vast iets dat veel vrouwen ook weleens mee hebben gemaakt.
Als dat alles is dan denk ik idd dat je je aanstelt èn dat je weinig ervaring hebt met relaties zodat je niet weet wat erotisch bedoeld is en wat niet.

Laat onverlet dat je lichamelijke aanrakingen die je niet prettig vindt niet hoeft te tolereren. Dus gewoon duidelijk zijn en echt op het moment dat ze dat doet: "Mam, niet doen. Ik vind dit niet prettig." Bedenk daarbij wel dat als het gewoon een liefdevolle aanraking is van en moeder naar een zoon, je haar gevoelens hiermee kan kwetsen. Beter geef je haar dan een alternatief: "Ik vind het wel prettig als je je hand op mijn schouder legt."
pi_164324266
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die discussie over je kinderen op de mond kussen heb ik met verbazing gelezen. Waar mensen zich toch allemaal mee menen te moeten bemoeien zeg!
Ik vind het wel altijd lastig als kinderen die me na staan me willen kussen en dan nadrukkelijk mijn mond opzoeken omdat ze niet beter weten. Ik heb mijn eigen kinderen ook nooit op de mond gekust, snap dat ook niet. Waarom? Welke meerwaarde heeft dat?
pi_164324580
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:48 schreef Ouder1 het volgende:

Ik vind het wel altijd lastig als kinderen die me na staan me willen kussen en dan nadrukkelijk mijn mond opzoeken omdat ze niet beter weten. Ik heb mijn eigen kinderen ook nooit op de mond gekust, snap dat ook niet. Waarom? Welke meerwaarde heeft dat?
Ik ga gewoon met mijn kinderen om zoals het bij mij goed voelt.

Mijn kinderen weten ook dat ze bij mensen die minder na aan ze staan een kus op de wang beter past. En ze weten dat een kus nooit moet.

Dat jij je als volwassene zo druk maakt om een kind die je op de mond wil kussen vind ik dan weer raar. In al hun onschuld.
pi_164324651
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ga gewoon met mijn kinderen om zoals het bij mij goed voelt.

Mijn kinderen weten ook dat ze bij mensen die minder na aan ze staan een kus op de wang beter past. En ze weten dat een kus nooit moet.

Dat jij je als volwassene zo druk maakt om een kind die je op de mond wil kussen vind ik dan weer raar. In al hun onschuld.
Hoezo maak ik me druk? Iets lastig vinden staat gelijk aan 'je druk maken'? Raar..

Maar waarom kus jij je kinderen op de mond? Welke filosofie zit daar achter? Bewijs van intimiteit?
pi_164324728
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:10 schreef Ouder1 het volgende:

Hoezo maak ik me druk? Iets lastig vinden staat gelijk aan 'je druk maken'? Raar..

Maar waarom kus jij je kinderen op de mond? Welke filosofie zit daar achter? Bewijs van intimiteit?
Je vindt het belangrijk genoeg om er over te posten, nietwaar? Maar noem het 'lastig vinden' en dan nog denk ik, meid, grow up.

En waarom ik mijn dochters op de mond kus: van nature. Ik denk daar niet zoveel over na. Volgens mij had ik dat in andere bewoordingen al aangegeven.
  maandag 8 augustus 2016 @ 11:20:06 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164324851
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:14 schreef VEM2012 het volgende:

En waarom ik mijn dochters op de mond kus: van nature. Ik denk daar niet zoveel over na. Volgens mij had ik dat in andere bewoordingen al aangegeven.
Ik zoen mijn moeder ook op de mond, net als mijn beste vrienden m/v.
pi_164325097
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je vindt het belangrijk genoeg om er over te posten, nietwaar?
Djeez. Blijkbaar mag je van jou ook al niet op een discussieforum reageren op een andere post..

Ik zou zeggen: Meid, grow up.
pi_164325779
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:32 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Djeez. Blijkbaar mag je van jou ook al niet op een discussieforum reageren op een andere post..

Ik zou zeggen: Meid, grow up.
Van mij mag je best reageren, alleen blijkt uit jouw reactie wel dat je je er druk om maakt. Meer stond er niet.

En je mag je zelfs van mij druk maken hierover, ik raad het je alleen wel af.
pi_164339218
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Waarom wil je dat weten? :)
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:16:19 #67
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_164340601
Gewoon een keer proberen TS yolo
pi_164344881
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 19:35 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Waarom wil je dat weten? :)
Voor het perspectief
pi_164345807
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 08:12 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Klopt het dat je die aanrakingen met seksualiteit associeert omdat je de aanrakingen op je onderrug als (seksueel) opwindend ervaart?
pi_164348009
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

Klopt het dat je die aanrakingen met seksualiteit associeert omdat je de aanrakingen op je onderrug als (seksueel) opwindend ervaart?
Ik ervaar (normale) aanrakingen bij mijn onderrug in het geheel niet als seksueel (opwindend), maar tenzij dat in het kader van een knuffel/omhelzing gebeurt, ben ik er doorgaans toch niet van gediend als andere mensen dan mijn partner mij daar aanraken.
Tails tell tales
pi_164348672
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik zie iemands billen als iets seksueels, net zoals borsten of een geslachtsdeel. Ik ervaar het niet als seksueel opwindend als me ma een paar seconden haar hand op de bovenkant van m'n billen of op m'n onderrug legt, maar als het met een vrouw zou zijn die ik als eventuele sex partner zou kunnen beschouwen dat zou ik het wel als opwindend kunnen ervaren, maar dan zou ik zelfs gewoon elkaars hand vastpakken al als opwindend kunnen ervaren.
pi_164349193
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 10:48 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Waarom niet?

Ik heb mijn ouders, grootouders en broers altijd op de mond gekust en dat doe ik nog steeds.. Dit heb ik altijd gewoon van nature uit mezelf gedaan. Ik kus mijn beste vriendinnen ook op de mond. Mijn kinderen kussen mij, hun vader, grootouders, overgrootouders, ooms, tantes, neefjes en onze beste vrienden + hun kinderen ook op de mond. Ze doen het niet altijd maar meestal wel en als ze het doen, doen ze helemaal uit zichzelf, er wordt nooit om gevraagd oid..

Dus om antwoord te geven op je vragen:
'waarom?': Omdat het heel natuurlijk voelt..

'welke meerwaarde heeft dat?': het heeft niet echt een meerwaarde, het voelt gewoon heel erg natuurlijk. **Het is ook daadwerkelijk een heel natuurlijk fenomeen. Vroeger moesten moeders het eten voor hun babies voorkauwen en dat voorgekauwde eten gaven ze dan mond-op-mond aan hun babies. (babyvoeding, bestek, etc. bestonden toen nog niet) Het zogenaamde 'zoenvoeren' veranderde later in een manier om babies gerust te stellen als er geen of te weinig voedsel was. De conditionering van het 'zoenvoeren' zorgde ervoor dat, ondanks dat de moeder enkel een beetje speeksel overbracht, de honger van de babies toch (tijdelijk) gestild werd. De handeling (het op de mond 'kussen') werd hierdoor een teken van geruststelling en genegenheid. Veel later pas is het kussen op de mond ook een teken van seksuele genegenheid geworden.**
pi_164349328
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:02 schreef Forbry het volgende:

[..]
ben ik er doorgaans toch niet van gediend als andere mensen dan mijn partner mij daar aanraken.
Ik ervaar het ook als vreemd, op de mond een kus geven dan weer niet, maar dan moet er natuurlijk geen tong naar binnen gaan.
pi_164349455
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:35 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarom niet?

Ik heb mijn ouders, grootouders en broers altijd op de mond gekust en dat doe ik nog steeds.. Dit heb ik altijd gewoon van nature uit mezelf gedaan. Ik kus mijn beste vriendinnen ook op de mond. Mijn kinderen kussen mij, hun vader, grootouders, overgrootouders, ooms, tantes, neefjes en onze beste vrienden + hun kinderen ook op de mond. Ze doen het niet altijd maar meestal wel en als ze het doen, doen ze helemaal uit zichzelf, er wordt nooit om gevraagd oid..

Dus om antwoord te geven op je vragen:
'waarom?': Omdat het heel natuurlijk voelt..

'welke meerwaarde heeft dat?': het heeft niet echt een meerwaarde, het voelt gewoon heel erg natuurlijk. **Het is ook daadwerkelijk een heel natuurlijk fenomeen. Vroeger moesten moeders het eten voor hun babies voorkauwen en dat voorgekauwde eten gaven ze dan mond-op-mond aan hun babies. (babyvoeding, bestek, etc. bestonden toen nog niet) Het zogenaamde 'zoenvoeren' veranderde later in een manier om babies gerust te stellen als er geen of te weinig voedsel was. De conditionering van het 'zoenvoeren' zorgde ervoor dat, ondanks dat de moeder enkel een beetje speeksel overbracht, de honger van de babies toch (tijdelijk) gestild werd. De handeling (het op de mond 'kussen') werd hierdoor een teken van geruststelling en genegenheid. Veel later pas is het kussen op de mond ook een teken van seksuele genegenheid geworden.**
Ik vind het intiem, maar niet (per se) op een seksuele manier. Ik vind de band tussen moeder en baby en dat 'zoenvoeren' op een niet-seksuele manier ook ontzettend intiem, dus ik vind het op grond van deze 'toelichting' heel logisch dat het voor mij juist ónnatuurlijk voelt om dat kussen op de mond maar met 'jan en alleman' te doen. Het verklaart misschien ook waarom ík een zoen op de mond van kleine kinderen wél kan hebben. :D
Tails tell tales
pi_164349623
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:02 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik ervaar (normale) aanrakingen bij mijn onderrug in het geheel niet als seksueel (opwindend), maar tenzij dat in het kader van een knuffel/omhelzing gebeurt, ben ik er doorgaans toch niet van gediend als andere mensen dan mijn partner mij daar aanraken.
Maar zou je je vader verdenken van het hebben van seksuele intenties als hij dat zou doen? Zou die gedachte, dat hij dat misschien wel met verkeerde intenties zou doen, überhaupt bij je opkomen?
pi_164351284
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:20 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Ik zie iemands billen als iets seksueels, net zoals borsten of een geslachtsdeel. Ik ervaar het niet als seksueel opwindend als me ma een paar seconden haar hand op de bovenkant van m'n billen of op m'n onderrug legt, maar als het met een vrouw zou zijn die ik als eventuele sex partner zou kunnen beschouwen dat zou ik het wel als opwindend kunnen ervaren, maar dan zou ik zelfs gewoon elkaars hand vastpakken al als opwindend kunnen ervaren.
Ik probeer te achterhalen waarom jij een dergelijke aanraking van je moeder associeert met iets seksueels.

Ik vermoed eerlijk gezegd nog steeds dat jij (ongewild) een (lichte) lichamelijke seksuele opwinding ervaart wanneer zij jou daar aanraakt. Het kan goed zijn dat jij je niet bewust bent van die lichamelijke reactie. Je associeert je moeder niet met seksualiteit maar die aanraking roept wel zo'n reactie op, dit gebeurt allemaal onbewust maar je voelt wel een soort seksueel en onbestemd gevoel.. je projecteert onbewust jouw gevoel waardoor je je moeder bent gaan verdenken..
pi_164351316
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:44 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind het intiem, maar niet (per se) op een seksuele manier. Ik vind de band tussen moeder en baby en dat 'zoenvoeren' op een niet-seksuele manier ook ontzettend intiem, dus ik vind het op grond van deze 'toelichting' heel logisch dat het voor mij juist ónnatuurlijk voelt om dat kussen op de mond maar met 'jan en alleman' te doen. Het verklaart misschien ook waarom ík een zoen op de mond van kleine kinderen wél kan hebben. :D
Ja precies, zo ervaar ik het dus ook..
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 14:49:52 #78
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164363730
OP de mond kussen doe ik niet, ook / zelfs niet met mijn moeder.

Echter als onze kleinzoon een kusje geeft en hij kust me dan op de mond is daar niks seksueels of verkeerds aan. Hij is net paar weken geleden 2 geworden, een lief jongetje, en doet dat natuurlijk uit kinderlijke onschuld. Daar kan gewoon niets achter zitten. En dan vind ik het iets ontroerends, iets moois hebben. Hij is gewoon blij en gelukkig en leeft nog in een mooie wereld met allemaal mensen om hem heen die van hem houden, en wij horen daarbij.

[ Bericht 6% gewijzigd door EggsTC op 28-01-2017 02:07:36 (Onzin verwijderd.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 11 augustus 2016 @ 19:12:26 #79
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_164435628
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:49 schreef Sigaartje het volgende:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_164451948
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 23:20 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Ja dat krijg je als je met 40 jaar nog bij je ouders woont. 😑
'T is huilen met de pet op :stress:
  Moderator vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:18:09 #81
441859 crew  Lenny77
pi_164452986
En die seksslaaf opmerking van je moeder is natuurlijk sarcastisch bedoeld. Die iman roept mannen op om vrouwen gewoon als hun lustobject te gebruiken en daarbij geen respect voor de wil van de vrouw te hebben. Dus ze zegt eigenlijk: 'je moet het maar eens proberen om mij als seksslaaf te gebruiken.. Ze zouden hem maar eens tegen zijn wil als seksslaaf moeten pakken.'
Dat is toch duidelijk?

Voor de rest bedoelt je moeder helemaal niets met je aan je onderrug vast te nemen. Niets achter zoeken. Maar als je het niet zo leuk vindt dan mag je er altijd iets van zeggen natuurlijk.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_168316071
Later had ik weer iets raars, ik sport en ik doe een beetje aan bodybuilding. M'n pa klaagde dat hij last had van lang haar bij zijn borst, ik zei toen tegen m'n pa dat ik het daar kort scheerde en ik liet toen mijn borst zien, toen vroeg m'n ma of ze mocht voelen, ik was toen verbaasd en zei toen ja, ze legde toen haar hand een paar seconden tussen m'n borst spieren, toen ze haar hand weg trok zei ze sexy hoor. Nou voelde ik hier niks seksueels bij maar ik vond het wel vreemd. Waarom moet je eraan voelen en zeggen dat je het sexy vind. Ik hoop dat ze niet echt letterlijk op me zat te geilen. Maar dat het gewoon nieuwsgierigheid was en dat ze sexy zei met goede bedoelingen om me zekerder te maken (ik ben dezelde als vragen1990)

[ Bericht 50% gewijzigd door Europa100 op 21-01-2017 11:34:09 ]
pi_168316880
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 14:02 schreef Drug het volgende:
Seksualiteit en intimiteit zijn erg subjectief, reacties als "ik vind het wel meevallen" heeft ts bovendien geen reet aan. Beetje zielig en dom dat er zo wordt gereageerd tbh
Ik zou als moeder gewoon zeggen 'Sue me.'

Nee serieus. Ik zit de hele dag aan de reet van m'n kind man. 1 billetje per hand. Ze passen perfect en zijn voor elkaar gemaakt.
pi_168316910
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 08:48 schreef Europa100 het volgende:
Later had ik weer iets raars, ik sport en ik doe een beetje aan bodybuilding. M'n pa klaagde dat hij last had van lang haar bij zijn borst, ik zei toen tegen m'n pa dat ik het daar kort scheerde en ik liet toen mijn borst zien, toen vroeg m'n ma of ze mocht voelen, ik was toen verbaasd en zei toen ja, ze legde toen haar hand een paar seconden tussen m'n borst spieren, toen ze haar hand weg trok zei ze sexy hoor. Nou voelde ik hier niks seksueels bij maar ik vond het wel vreemd. Waarom moet je eraan voelen en zeggen dat je het sexy vind. Ik hoop dat ze niet echt letterlijk op me zat te geilen. Maar dat het gewoon nieuwsgierigheid was en dat ze sexy zei met goede bedoelingen om me zekerder te maken.
Je bent natuurlijk wel het jonge evenbeeld van de kerel waar ze seks mee heeft.
pi_168318171
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 10:17 schreef Myrr het volgende:

[..]

Je bent natuurlijk wel het jonge evenbeeld van de kerel waar ze seks mee heeft.
Ik heb daar eigenlijk nooit bij stil gestaan. Toch vind ik ouders die geilen op hun kinderen niet okay.
pi_168321039
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 08:48 schreef Europa100 het volgende:
Later had ik weer iets raars, ik sport en ik doe een beetje aan bodybuilding. M'n pa klaagde dat hij last had van lang haar bij zijn borst, ik zei toen tegen m'n pa dat ik het daar kort scheerde en ik liet toen mijn borst zien, toen vroeg m'n ma of ze mocht voelen, ik was toen verbaasd en zei toen ja, ze legde toen haar hand een paar seconden tussen m'n borst spieren, toen ze haar hand weg trok zei ze sexy hoor. Nou voelde ik hier niks seksueels bij maar ik vond het wel vreemd. Waarom moet je eraan voelen en zeggen dat je het sexy vind. Ik hoop dat ze niet echt letterlijk op me zat te geilen. Maar dat het gewoon nieuwsgierigheid was en dat ze sexy zei met goede bedoelingen om me zekerder te maken (ik ben dezelde als vragen1990)

Djeesz. Jij begint er over, zij niet. Jij ontbloot je bovenlijf, zij knoopt je hemd niet open. Ik kan me best voorstellen dat ze nieuwsgierig is hoe dat dan aanvoelt. Ik heb ook ooit eens aan iemand gevraagd of ik dat gemillimeterde hoofdhaar even mocht voelen; zat niets seksueels aan.
En wat is er mis met een moeder die ziet dat haar zoon er best 'lekker' uitziet? Daar trots op is en het ook zegt?
Mensch.. ik zeg dat zo vaak tegen mijn zoons; zijn ook gewoon knappe jongemannen.

En dan voel ik echt geen seksuele aantrekkingskracht maar gewoon moedertrots. Net als wanneer ze erg hoge cijfers halen of het erg goed hebben gedaan op een sportwedstrijd.

Volgens mij ben je behoorlijk seksueel gefrustreerd dat je die kleine tekenen van moedertrots van je moeder maar als incestueus blijft ervaren.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 15:52:39 #87
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_168322235
Knijp je moeder eens in haar tieten en vraag wat ze daar van vindt
pi_168322401
Mijn moeder doet dit ook wel volgens mij. Het zegt meer over jou dat je er iets seksueels achter zoekt...

Maar als je het niet prettig vindt natuurlijk gewoon aangeven :)
pi_168323227
Vraagje TS, woon je in Volendam? Geloof dat dit gedrag daar wel normaal is.
pi_168323324
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 14:47 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Djeesz. Jij begint er over, zij niet. Jij ontbloot je bovenlijf, zij knoopt je hemd niet open. Ik kan me best voorstellen dat ze nieuwsgierig is hoe dat dan aanvoelt. Ik heb ook ooit eens aan iemand gevraagd of ik dat gemillimeterde hoofdhaar even mocht voelen; zat niets seksueels aan.
En wat is er mis met een moeder die ziet dat haar zoon er best 'lekker' uitziet? Daar trots op is en het ook zegt?
Mensch.. ik zeg dat zo vaak tegen mijn zoons; zijn ook gewoon knappe jongemannen.

En dan voel ik echt geen seksuele aantrekkingskracht maar gewoon moedertrots. Net als wanneer ze erg hoge cijfers halen of het erg goed hebben gedaan op een sportwedstrijd.

Volgens mij ben je behoorlijk seksueel gefrustreerd dat je die kleine tekenen van moedertrots van je moeder maar als incestueus blijft ervaren.
Bedankt voor de reactie, zoals jij het omschrijft vind ik het wel okay en vind ik de intenties prima.

Ik ben niet seksueel gefrustreed, maar misschien ben ik wel een beetje paranoide. Ik heb denk ik te weinig vertrouwen in de mens.
pi_168472625
Tja zo zijn er nog wel meer dingen. Men kijkt wel eens naar de broer of zus die onder de douche weg komt aan naar de achterkant van een van de ouders als deze bukt. Of iemand ergens onbedoeld aanraken voor een enkele keer. De onderrug is een hele normale plaats om een hand te plaatsen. Als iemand langs mij loopt, mij kent en hallo zegt en dan een tik op de onderrug geeft is dat heel normaal. Schouders kan ook. Ik denk dat je er niet te veel achter moet zoeken.

Tip: laat haar hand daar eens rusten en kijken wat er gebeurd, gaat deze over je billen dan weet je dat ze andere bedoelingen heeft.
pi_168484699
Veel posts verwijderd, graag even normaal reageren.

Bedankt.
Lambo of Rekt
pi_168526585
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:21 schreef RainbowJoe het volgende:
Tja zo zijn er nog wel meer dingen. Men kijkt wel eens naar de broer of zus die onder de douche weg komt aan naar de achterkant van een van de ouders als deze bukt. Of iemand ergens onbedoeld aanraken voor een enkele keer. De onderrug is een hele normale plaats om een hand te plaatsen. Als iemand langs mij loopt, mij kent en hallo zegt en dan een tik op de onderrug geeft is dat heel normaal. Schouders kan ook. Ik denk dat je er niet te veel achter moet zoeken.

Tip: laat haar hand daar eens rusten en kijken wat er gebeurd, gaat deze over je billen dan weet je dat ze andere bedoelingen heeft.
Bedankt voor je reactie. Ik geef wel vaker iemand een schouderklopje. Schouderklopjes ben ik eigenlijk meer gewend. Goed om te horen dat er dus meer mensen zijn die een tik op de onderrug geven zonder dat ze daar bijbedoelingen bij hebben. Je tip ga ik een keer proberen. Ik heb al wel eens zitten denken hoe ik ervoor kan zorgen dat ik en m'n ma in een situatie terecht komen waarin ze incestueus of juist anti incestueus zal reageren zonder dat het lijkt alsof ik haar probeert te versieren ofzo. Je tip is een idee.
pi_169278879
Later had ik weer iets raars, ik sport en ik doe een beetje aan bodybuilding. M'n pa klaagde dat hij last had van lang haar bij zijn borst, ik zei toen tegen m'n pa dat ik het daar kort scheerde en ik liet toen mijn borst zien, toen vroeg m'n ma of ze mocht voelen, ik was toen verbaasd en zei toen ja, ze legde toen haar hand een paar seconden tussen m'n borst spieren, toen ze haar hand weg trok zei ze sexy hoor. Nou voelde ik hier niks seksueels bij maar ik vond het wel vreemd. Waarom moet je eraan voelen en zeggen dat je het sexy vind. Ik hoop dat ze niet echt letterlijk op me zat te geilen. Maar dat het gewoon nieuwsgierigheid was en dat ze sexy zei met goede bedoelingen om me zekerder te maken

Toch stel ik zou dit bij m'n zus doen; ik vraag aan m'n zus of ik aan haar blote schouder mag voelen, ik zou dan even voelen en me hand op haar schouder leggen en daarna zou ik zeggen sexy hoor. Dan vraag ik me serieus af hoe ze zou reageren en wat ze van me zou denken.
pi_169278884
Pics van je moeder
  zaterdag 4 maart 2017 @ 09:27:33 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169279370
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 07:11 schreef scrupuleus het volgende:
Pics van je moeder
En zus
pi_169281980
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 07:11 schreef scrupuleus het volgende:
Pics van je moeder
Ja vraag ze lekker aan je eigen moeder XD
pi_169282224
Misschien moet je eens je grenzen aangeven bij je moeder.
Hell To The Liars
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 14:57:15 #99
163650 Greys
pi_169283761
Waarom post je in één topic met twee verschillende accounts door elkaar?

En hou gewoon eens op met overal wat achter te zoeken. Je moeder is zo goed om jou op je veertigste nog thuis te hebben en te verzorgen. Daar mag je wel wat meer dankbaar voor zijn. En als je zo achterdochtig naar haar bent, doe haar dan een plezier en ga het huis uit. Ik vind het nogal verknipt allemaal dat je over je moeder denkt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169284491
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:57 schreef Greys het volgende:

En hou gewoon eens op met overal wat achter te zoeken. Je moeder is zo goed om jou op je veertigste nog thuis te hebben en te verzorgen. Daar mag je wel wat meer dankbaar voor zijn. En als je zo achterdochtig naar haar bent, doe haar dan een plezier en ga het huis uit. Ik vind het nogal verknipt allemaal dat je over je moeder denkt.
Als je wilt dat ik je serieus neem dan zou ik anders reageren. Ik krijg nu vooral het idee dat je je lekker op mij wil afreageren. Waarom val je er over dat ik het wachtwoord van dit account vergeten was? Waarom moet ik haar een plezier doen om weg te gaan en zou dat denk je haar een plezier doen? Het zou best kunnen dat ik achterdochtig ben en verknipt, maar dan reageer je nog niet zo als jij reageert
  zaterdag 4 maart 2017 @ 15:38:40 #101
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169284511
Misschien zit ze je wel expres te stangen omdat je er zo leuk op reageert.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_169284631
En mijn vraag dan?
Waarom geef je je grenzen niet aan?
Waarom ga je het gesprek niet aan?
Zit je ermee?
Vind je het stiekem wel spannend?
Hell To The Liars
pi_169284682
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:38 schreef Fera het volgende:
Misschien zit ze je wel expres te stangen omdat je er zo leuk op reageert.
Ja inderdaat. Maar ik vind dat eigenlijk niet gepast bij het forum gedeelte relaties en psychologie. Dit zou een serieus gedeelte van het forum horen te zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 15:53:55 #104
163650 Greys
pi_169284764
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:37 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Als je wilt dat ik je serieus neem dan zou ik anders reageren. Ik krijg nu vooral het idee dat je je lekker op mij wil afreageren. Waarom val je er over dat ik het wachtwoord van dit account vergeten was? Waarom moet ik haar een plezier doen om weg te gaan en zou dat denk je haar een plezier doen? Het zou best kunnen dat ik achterdochtig ben en verknipt, maar dan reageer je nog niet zo als jij reageert
Typisch, je gaat niet in op wat ik zei over dat je ondankbaar doet om zo over je moeder te denken en spreken terwijl zij jou op je veertigste nog in huis heeft. In plaats daarvan piep je dat ik niet lief genoeg tegen je ben en je niet vertel wat je kennelijk wilde horen.

Het is nou eenmaal raar dat je zo over je moeder denkt en haar van zulke intenties beschuldigt terwijl ze al veertig jaar liefde en tijd en zorgen en aandacht en onderdak en eten enzo voor je regelt. Ik kan er niks lievers van maken. Sorry.

Maar als je liever kusjekroel hebt, dan zijn er vast anderen die je dat wel schenken in dit topic. :)

Je moeder zou eens moeten weten hoe je over haar sprak, met 'als ze maar niet op me geilt'. Daarbij gaf je zelf nota bene hier aan dat je te paranoia over je moeder doet (maar oh wee als een ander dat zegt kennelijk?) en vervolgens schop je je eigen post ruim een maand later weer omhoog om haar vervolgens weer te beschuldigen. GA DAN HET HUIS UIT.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169284811
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:45 schreef Droopie het volgende:
En mijn vraag dan?
Waarom geef je je grenzen niet aan?
Waarom ga je het gesprek niet aan?
Zit je ermee?
Vind je het stiekem wel spannend?
Nee ik vind er niets spannends aan ik vind het bezonder deprimerend. Ik heb toen al met die sex slaaf grap laten blijken dat ik dat over de grens vind gaan. Ik zit ermee want ik weet niet met welke intenties ze uitgevoerd werden. Kijk als ze me bij mn kruis zou pakken dan is dat duidelijk over de grens en had ik niemand hier mee lastig hoeven vallen. Deze acties van haar vond ik op de grens.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 15:57:36 #106
163650 Greys
pi_169284813
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:48 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Ja inderdaat. Maar ik vind dat eigenlijk niet gepast bij het forum gedeelte relaties en psychologie. Dit zou een serieus gedeelte van het forum horen te zijn.
Jij mag jezelf wel paranoia en verknipt noemen maar een ander mag dat niet vinden? Ik viel je niet aan op dat dubbele account, het was een NORMALE VRAAG. Dat jij daar zo hysterisch op reageert is niet mijn schuld. Is vast je paranoia.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 maart 2017 @ 15:58:46 #107
163650 Greys
pi_169284838
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:57 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Nee ik vind er niets spannends aan ik vind het bezonder deprimerend. Ik heb toen al met die sex slaaf grap laten blijken dat ik dat over de grens vind gaan. Ik zit ermee want ik weet niet met welke intenties ze uitgevoerd werden. Kijk als ze me bij mn kruis zou pakken dan is dat duidelijk over de grens en had ik niemand hier mee lastig hoeven vallen. Deze acties van haar vond ik op de grens.
Je topic begon ergens vorig jaar. Geef je grenzen aan bij je moeder of stel je niet aan of ga het huis uit. Meer opties zijn er niet. Wat wil je nou nog horen hier?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169284900
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:57 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Dan zou ik duidelijk zijn, geen lichamelijke contacten op de manieren die jij aangeeft.

Doet ze dat niet zou ik het huis uitgaan (op je 40e zou dat sowieso wel handig zijn, maar ik weet de reden niet).
Hell To The Liars
pi_169285633
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Je topic begon ergens vorig jaar. Geef je grenzen aan bij je moeder of stel je niet aan of ga het huis uit. Meer opties zijn er niet. Wat wil je nou nog horen hier?
Van jouw niets meer als je je zelf niet kan beheersen
pi_169285682
Heel veel mensen reageren dat ik het huis uit moet maar dat is helemaal niet wat ik vraag. Wat ik me afvraag is of dat ze te ver gaat of dat er niets aan de hand is en dat ik er teveel achter zoek
pi_169285720
Je bent 40,trek je mond open tegen je moeder als je er niet van gediend bent. Maar blijkbaar vind je het helemaal niet zo erg aangezien je dit topic al in augustus 2016 opende..... :{
pi_169285799
Ik vind het allemaal niet normaal.
Van TS niet en van zijn moeder niet.
Hell To The Liars
  zaterdag 4 maart 2017 @ 17:13:08 #113
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169286180
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 15:48 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel je moeder. Misschien maakt ze expres zulke opmerkingen omdat je lekker hapt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_169286552
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 17:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel je moeder. Misschien maakt ze expres zulke opmerkingen omdat je lekker hapt.
Nee dat vind ik heel onwaarschijmlijk
pi_169287123
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:54 schreef Droopie het volgende:
Ik vind het allemaal niet normaal.
Van TS niet en van zijn moeder niet.
Okay. Vind je dan dat ik er teveel achter zoek. Of vind je dat mn ma te ver gaat of allebij?
pi_169287174
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:48 schreef Maureentje het volgende:
Je bent 40,trek je mond open tegen je moeder als je er niet van gediend bent. Maar blijkbaar vind je het helemaal niet zo erg aangezien je dit topic al in augustus 2016 opende..... :{
Als het sexueel bedoelt is van mn ma dan ben ik er niet van gediend, maar dat is juist het geen wat ik me afvraag.
pi_169287192
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:02 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Okay. Vind je dan dat ik er teveel achter zoek. Of vind je dat mn ma te ver gaat of allebij?
Ik vind dat je moeder te ver gaat.
En verder vind ik dat dit probleem te lang speelt voor jou.
Je bent 40 jaar, dan kan je gewoon dit soort dingen bespreekbaar maken.
Hell To The Liars
pi_169287280
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:05 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Als het sexueel bedoelt is van mn ma dan ben ik er niet van gediend, maar dat is juist het geen wat ik me afvraag.
Wat maakt het uit hoe het bedoeld is? Jij vindt het niet prettig dus zeg er wat van :X
pi_169288721
Gewoon zeggen HE wil je dat niet meer doen ik vind het eigenlijk helemaal niet prettig als je me aanraakt. Als ze er dan toch mee door blijft gaan, zeg het nog een keer. Doet ze het telkens weer opnieuw, ga dan het huis uit, want dan geeft ze niks om je gevoelens blijkbaar
pi_169289048
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:57 schreef Greys het volgende:

Ik hoop dat je gelijk hebt alleen vind ik dat je dat wel heel vijandig zegt. Waarom reageer je zo boos?
pi_169289122
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:06 schreef Droopie het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Ik ga het in de toekomst haar wel vertellen al wil ik haar eigenlijk ook niet kwetsen, ik denk toch dat het moet. Ik heb me nog nooit zo depressief gevoeld Ik hoop dat ik dan meer antwoorden krijg.
pi_169293797
Je kunt natuurlijk ook gewoon meegaan in het spel van je moeder. Incest is heel normaal in jullie cultuur dus ik zou er niet te moeilijk over doen als ik jou was :)
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:51:44 #123
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169293835
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:50 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon meegaan in het spel van je moeder. Incest is heel normaal in jullie cultuur dus ik zou er niet te moeilijk over doen als ik jou was :)
Wat is zijn cultuur?
pi_169293880
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat is zijn cultuur?
Quote uit de startpost: "Pas was er op het nieuws dat een iman had gezegd dat sex-slaven waren toegestaan". Vul zelf maar in :') Of wilde je bijdehand gaan doen?
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:23:20 #125
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169294620
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:53 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Quote uit de startpost: "Pas was er op het nieuws dat een iman had gezegd dat sex-slaven waren toegestaan". Vul zelf maar in :') Of wilde je bijdehand gaan doen?
Nee, niet gelezen.
pi_169297756
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:50 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Ja als mn moeder er dan niet in mee zou gaan of juist wel dan weet ik wel de waarheid. Maar dat vind ik dan weer te vergaan. Maar toch zou ik het erg graag ergens mee willen testen zodat ik verder kan.
  zondag 5 maart 2017 @ 07:05:06 #127
462040 raspberryPi
dennisenkim
pi_169297769
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 06:59 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Ja als mn moeder er dan niet in mee zou gaan of juist wel dan weet ik wel de waarheid. Maar dat vind ik dan weer te vergaan. Maar toch zou ik het erg graag ergens mee willen testen zodat ik verder kan.
Straks beland je boven op je moeder man! Dat moet je niet willen.
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169297839
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:06 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik heb het er indirect het er al met mn ma over gehad. Ik heb me afkeer laten blijken over een verre oom die aan zijn dochter had gezeten, zij keurde dit ook af maar zij kan stiekem denken van dat onze situatie anders is want ik ben een volwassen man en die moet hier tegen kunnen. Ik heb de laatste tijd erg vaak verteld tegen mn ma dat ik een groote afkeer heb tegen die man en zijn incest acties. Zij was het wel met me eens, dat stelde me wel gerust.

Later dacht ik laat ik haar testen. Ik zat achter de computer en ik vond een kranten artikel waarin een moeder en een zoon een kind hadden. Ik riep toen; zoo ma hier heeft een zoon sex met zn moeder toen zei ze gelijk; bah incest, van mij hoeft dat niet, dat stelde me heel erg gerust, alleen weet ik het nog niet echt zeker of ze het echt meende, ze kan dit ook gezegt hebben omdat ik een week er voor zei dat ik de incest van die oom erg afkeurde en een paar weken daarvoor heb ik dat ook al een paar keer gezegt.

Als het een ander familie lid was geweest dan zou ik me het niet zo hebben afgevraagt. Maar van mn moeder hou ik heel erg veel als mn moeder. Stel mn moeder zou sexuele handelingen hebben gewild, dan heb ik voor mn gevoel altijd in een moeder geloofd die er niet was. En ik weet niet af ik daarmee kan leven omdat ik altijd zo ver ik me herinner altijd ontzettent veel van mn moeder gehouden heb als moeder.

[ Bericht 0% gewijzigd door vragen1990 op 05-03-2017 07:55:21 ]
  zondag 5 maart 2017 @ 10:06:56 #129
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_169298802
quote:
17s.gif Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Copycat het volgende:

Ik zoen mijn moeder ook op de mond, net als mijn beste vrienden m/v.
Heb ik pas bij een vriend gedaan, zoen geven op de mond😀.
  zondag 5 maart 2017 @ 10:12:06 #130
462040 raspberryPi
dennisenkim
pi_169298855
quote:
7s.gif Op zondag 5 maart 2017 10:06 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Heb ik pas bij een vriend gedaan, zoen geven op de mond😀.
Bah.
  zondag 5 maart 2017 @ 15:30:17 #131
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_169311696
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 08:48 schreef Europa100 het volgende:

Dit is vreemd. Heb je inmiddels als seks gehad samen of?
pi_169324676
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 07:05 schreef raspberryPi het volgende:

[..]

Straks beland je boven op je moeder man! Dat moet je niet willen.
Nee inderdaat je hebt gelijk. Dit ga ik niet en nooit doen. Er moeten vast andere manieren zijn om te achterhalen wat haar intenties zijn.
  maandag 6 maart 2017 @ 08:32:33 #134
462040 raspberryPi
dennisenkim
pi_169324745
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 08:21 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Nee inderdaat je hebt gelijk. Dit ga ik niet en nooit doen. Er moeten vast andere manieren zijn om te achterhalen wat haar intenties zijn.
Ik zou het gewoon laten man. Haar intenties zijn niet echt belangrijk, het hoort gewoon niet. En misschien is het tijd om je ouderlijk huis te verlaten en lekker op jezelf te gaan.
  maandag 6 maart 2017 @ 08:44:45 #135
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_169324839
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:51 schreef Lienekien het volgende:
_O- _O- _O-
't gaat
  maandag 6 maart 2017 @ 09:12:26 #136
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169325052
Grow up en ga eens lekker op jezelf wonen, je zult merken door zelfstandigheid op te bouwen dat je niet meer over dit soort insignificante dingen na denkt.
pi_169325351
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 08:32 schreef raspberryPi het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon laten man. Haar intenties zijn niet echt belangrijk, het hoort gewoon niet. En misschien is het tijd om je ouderlijk huis te verlaten en lekker op jezelf te gaan.
Wat hoort gewoon niet? Al ben ik bang dat ik weet wat je bedoeld
  maandag 6 maart 2017 @ 10:00:00 #138
462040 raspberryPi
dennisenkim
pi_169325486
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:48 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Wat hoort gewoon niet? Al ben ik bang dat ik weet wat je bedoeld
Ouders en kinderen horen niet te geilen op elkaar, dat is gewoon fout.
pi_169325559
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:00 schreef raspberryPi het volgende:

[..]

Ouders en kinderen horen niet te geilen op elkaar, dat is gewoon fout.
Inderdaat, helemaal mee eens.
pi_169325625
Echt jongen... Die vrouw heeft je kont honderden keren afgeveegd. Je bent uit haar geboren. Wat denk je nou. Er is geen teken dat ze sex met je wil. Het is gewoon je moeder en waarschijnlijk houdt ze van jou, haar zoon.Daar hoort ook intimiteit bij, die niets met sex te maken heeft, maar dus wel met lichamelijk contact en liefde. Ik knuffel mijn moeder en vader nog steeds.

Maargoed, je klinkt als iemand met hele rare en verknipte ideeën over sex en liefde. Misschien moet je daar iets aan doen ipv zo paranoïde reageren op de liefdevol je moeder.
Whatever...
pi_169326860
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:12 schreef Spanky78 het volgende:
Echt jongen... Die vrouw heeft je kont honderden keren afgeveegd. Je bent uit haar geboren. Wat denk je nou. Er is geen teken dat ze sex met je wil. Het is gewoon je moeder en waarschijnlijk houdt ze van jou, haar zoon.Daar hoort ook intimiteit bij, die niets met sex te maken heeft, maar dus wel met lichamelijk contact en liefde. Ik knuffel mijn moeder en vader nog steeds.

Maargoed, je klinkt als iemand met hele rare en verknipte ideeën over sex en liefde. Misschien moet je daar iets aan doen ipv zo paranoïde reageren op de liefdevol je moeder.
Bedankt voor je reactie. Deze reactie is erg overtuigend.
  maandag 6 maart 2017 @ 11:51:03 #142
462040 raspberryPi
dennisenkim
pi_169327004
Dus wat ga je nu doen?
pi_169327325
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 11:51 schreef raspberryPi het volgende:
Dus wat ga je nu doen?
Hopen dat Spanky78 gelijk heeft, ik denk dat hij wel gelijk heeft (dat ze geen sexueele verlangens naar mij had) maar het kan natuurlijk dat ik nu geloof wat ik graag wil geloven.
pi_169327461
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:15 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Hopen dat Spanky78 gelijk heeft, ik denk dat hij wel gelijk heeft (dat ze geen sexueele verlangens naar mij had) maar het kan natuurlijk dat ik nu geloof wat ik graag wil geloven.
Een topic openen en dan met alle adviezen die je krijgt gaan hopen.

Hopen, een van de slechtste oplossingen voor bijna alle problemen.
Hell To The Liars
pi_169327606
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:23 schreef Droopie het volgende:

[..]

Een topic openen en dan met alle adviezen die je krijgt gaan hopen.

Hopen, een van de slechtste oplossingen voor bijna alle problemen.
Ben je het met Spankie78 oneens?
pi_169327742
Ik ben het met Spanky oneens.
Je bent 40 jaar, en knuffelen met mijn moeder doe ik ook.

Maar niet zoals jij het beschrijft.
Je wilt horen wat je wilt horen, zo komt het over..
Bent er al een half jaar mee bezig en durft het niet bespreekbaar te maken.

Goed hoor, maar dan zal dit nog een langlopend topics gaan worden tot je het huis uitgaat ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Droopie op 06-03-2017 13:14:07 ]
Hell To The Liars
pi_169327824
Doe een aangifte.
pi_169328359
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:37 schreef Droopie het volgende:
Ik ben het met Spanky oneens.
Je bent 40 jaar, en knuffelen met mijn moeder doe ik ook.

Maar niet zoals jij het beschrijfd.
Je wilt horen wat je wilt horen, zo komt het over..
Bent er al een half jaar mee bezig en durft het niet bespreekbaar te maken.

Goed hoor, maar dan zal dit nog een langlopend topics gaan worden tot je het huis uitgaat ofzo.
Hij beschrijft zo ongeveer niets. Misschien een trotse en. Liefdevolle moeder.

Kom op zeg. Dat hij er al een half jaar mee zit ligt volgens mij meer aan hem. Zijn moeder heeft hem voor zover ik kan lezen verder nooit echt verleid, of is echt een grens over gegaan.

Hij omschrijft het juist overdreven op sex gericht. Ik denk dat dat helemaal niet zo is. Een beetje vertrouwen in je moeder. Bovendien is hij al 40,dus ze heeft hem dan ook al 20 jaar als volwassen man in huis. En nog niets geprobeerd. Kortom. Niets aan de hand.

Ts is wel wat oud om thuis te wonen. Dus wat dat betreft prima om op jezelf te gaan wonen. Maar niet vanwege de moeder.
Whatever...
  maandag 6 maart 2017 @ 13:35:02 #149
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169328635
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:16 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Hij beschrijft zo ongeveer niets. Misschien een trotse en. Liefdevolle moeder.

Kom op zeg. Dat hij er al een half jaar mee zit ligt volgens mij meer aan hem. Zijn moeder heeft hem voor zover ik kan lezen verder nooit echt verleid, of is echt een grens over gegaan.

Hij omschrijft het juist overdreven op sex gericht. Ik denk dat dat helemaal niet zo is. Een beetje vertrouwen in je moeder. Bovendien is hij al 40,dus ze heeft hem dan ook al 20 jaar als volwassen man in huis. En nog niets geprobeerd. Kortom. Niets aan de hand.

Ts is wel wat oud om thuis te wonen. Dus wat dat betreft prima om op jezelf te gaan wonen. Maar niet vanwege de moeder.
Op jezelf wonen leidt in elk geval tot nieuwe inzichten en een andere focus, dan zijn dit soort hersenspinsels over het algemeen niet meer relevant of aanwezig. Daar zit de kern van het probleem lijkt het.
pi_169329649
TS waarom woon je nog thuis?
pi_169345542
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:41 schreef Stimorol- het volgende:
TS waarom woon je nog thuis?
Omdat ik alleen wonen heel ongezellig en eenzaam vind. En nu kan ik mn ouders nog zien, over tien jaar kan dat misschien niet meer, nooit meer.
pi_169345550
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 05:29 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Omdat ik alleen wonen heel ongezellig en eenzaam vind. En nu kan ik mn ouders nog zien, over tien jaar kan dat misschien niet meer, nooit meer.
Zelf de afwas doen vind je waarschijnlijk ook erg lastig.
pi_169345589
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 05:41 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Zelf de afwas doen vind je waarschijnlijk ook erg lastig.
We hebben een vaatwasser
pi_169345601
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 06:30 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

We hebben een vaatwasser
Een robotstofzuiger waarschijnlijk ook gok ik.
pi_169345666
quote:

[..]

Ga een vrouw zoeken. Dit is ongezknd.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 07:25:40 #156
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169345725
quote:

[..]

Wow wat een instelling, alsof je je ouders nooit meer kan zien wanneer je op jezelf woont. Tevens blijkt het wel weer je moet door dat even eenzame gevoel heen om op te groeien, de meeste mensen gaan door die fase heen wanneer ze 18 a 25 zijn. Opgroeien doe je eenmaal niet om door in het verleden te blijven hangen, maar door juist dingen te doen en aan te pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')