Onderrug deels bovenbillen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:49 schreef Samzz het volgende:
Gewoon je onderrug bedoel je? Vind t nu niet erg schokkend of zo.
Dank je! Ben blij dat je je nu wat beter voelt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:55 schreef vragen1990 het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik ben nu wel wat gerust gerustgestelder.
Helemaal mee eens, maar als je dat als vader bij je dochter doet dan breekt de hel los. Rare wereld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:56 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dank je! Ben blij dat je je nu wat beter voelt.
En ik denk dat je moeder het gewoon goed met je voor heeft en dat het gewoon een normale moeder-zoon-liefkozing is. Ik zie er niks geks achter in ieder geval.
Ligt er aan hoe oud de dochter is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:00 schreef halfway het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar als je dat als vader bij je dochter doet dan breekt de hel los. Rare wereld.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Kun je in een paint verduidelijken hoe dat in zijn werk gaat, in zo'n smalle gang?
Ik ben ook niet geboren in 1990, heb gewoon snel even een anonieme naam aangemaaktquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je bent geen 40 als je uit 1990 komt. Ik kan het weten.
Je kan je wel 40 voelen. Ik kan het weten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je bent geen 40 als je uit 1990 komt. Ik kan het weten.
Dit rijst meer vragen op dan dat het beantwoordt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:05 schreef vragen1990 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet geboren in 1990, heb gewoon snel even een anonieme naam aangemaakt
Ik voel me het dubbele op dit moment.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan je wel 40 voelen. Ik kan het weten.
zo erg?quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik voel me het dubbele op dit moment.
Jammer genoeg niet, toen ik zei dat ik het niet leuk vond zei ze dat ze had moeten zeggen; ik zal die iman eens als sex-slaaf gebruiken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:09 schreef Biancavia het volgende:
Die opmerking van die seksslaaf vind ik wel een beetje raar. Was dat niet tegen je vader bedoeld?
Ik weet niet waar die 1990 vandaan komt, ik heb niet lang nagedacht toen ik m'n nickname verzon.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:24 schreef spierbal het volgende:
Vragen1990 en je bent 40 jaar, waar komt die 1990 dan vandaan.
Het spijt zeer, maar ik moet zeggen. TROLOLOLO.
Dat moet je dan eens aan die Amerikaanse dame vragen toen Ruud Lubbers dat deed.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:48 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat je een tikkeltje overdrijft. Een hand op je onderrug is verre van incestueus.
Huh ben je vies van je eigen zus of wat?quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:55 schreef Sigaartje het volgende:
Je moet gewoon grenzen stellen. Een van mijn zussen begon met de gewoonte om bij de begroeting me een kus op de mond te geven. Ik vond dat zeer vervelend. Ik denk dat ze het merkte. Twee of drie keer gebeurd, en toen was het afgelopen. Gelukkig maar, anders moest ik er iets van zeggen. Ik snap wel dat het een vriendschapskus is en dat je er niks achter moet zoeken, maar toch, het is wel m'n zus en ik vind zoiets verschrikkelijk.
Moeten jullie zelf weten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Huh ben je vies van je eigen zus of wat?
Zelf mijn nichtjes van 20+ en tantes geven we een kus op de mond.
Hoe wil je het dan? op de wang? Dan krijg je het probleem wie kust wie op de wang?
Gewoon op de lippen zonder erotische gevoelens, klaar.
Ik wist niet dat die vrouw familie van Ruud was?quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:10 schreef buzz1291 het volgende:
Dat moet je dan eens aan die Amerikaanse dame vragen toen Ruud Lubbers dat deed.
Lekker afstandelijk dan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:11 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Moeten jullie zelf weten.
Maar mij niet gezien.
Nee,maar het geeft ongeveer het idee weer van hoe verschillend de perceptie van een aanraking kan zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die vrouw familie van Ruud was?
Ik voel mij verre van uitstekend. Zoals het een echte zondag betaamt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:12 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
zo erg?
Als je 40 bent moet je je uitstekend voelen.
Ik vind op je 40e nog bij mammie wonen op zijn minst een tikkie vreemd, dus de vraag is wie er vreemder is, moeders of zoonlief.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:22 schreef LittleLady het volgende:
Gewoon zeggen dat je het niet prettig vind, anderzijds 40 zijn en bij moeders wonen, je blijft natuurlijk wel haar kleine poepiewoepe knulletje.
Dit!quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:49 schreef Sigaartje het volgende:
Nou, er is gewoon een regel: wat je niet prettig vindt, vind je niet prettig. En jij beslist daarover, je bent de baas over je eigen lichaam. Als je moeder dingen doet die je niet prettig vindt, moet je dat moeten kunnen zeggen en zij moet daar respect voor hebben.
Ik heb zelf het vermoeden dat ze gewoon veel van je houdt en dat je er niets achter moet zoeken, lijkt me. Misschien is het een "slip of the hand".
Ik geef heel veel om m'n moeder, zij is voor mij één van de weinige mensen in m'n leven die deugt, daarom zou het voor mij ook zo pijnlijk zijn als het nou net haar was die de verkeerde intenties zou hebben. Het is niet dat ik geen vriendin zou willen, misschien moet ik er ook meer achteraan. Maar m'n moeder is m'n moeder die is onvervangbaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:22 schreef LittleLady het volgende:
Gewoon zeggen dat je het niet prettig vind, anderzijds 40 zijn en bij moeders wonen, je blijft natuurlijk wel haar kleine poepiewoepe knulletje.
Práát erover met haar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:19 schreef vragen1990 het volgende:
[..]
Ik geef heel veel om m'n moeder, zij is voor mij één van de weinige mensen in m'n leven die deugt, daarom zou het voor mij ook zo pijnlijk zijn als het nou net haar was die de verkeerde intenties zou hebben. Het is niet dat ik geen vriendin zou willen, misschien moet ik er ook meer achteraan. Maar m'n moeder is m'n moeder die is onvervangbaar.
Dan moet je er met haar over praten dat je dat niet prettig vind, wij kunnen niet in je moeders hoofd kijken welke intentie's ze heeft. Daarbij je bent een volwassen man, mooi dat je gek met je moeder bent, maar is het niet eens tijd om van de tiet los te komen en je eigen vleugels uit te slaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:19 schreef vragen1990 het volgende:
[..]
Ik geef heel veel om m'n moeder, zij is voor mij één van de weinige mensen in m'n leven die deugt, daarom zou het voor mij ook zo pijnlijk zijn als het nou net haar was die de verkeerde intenties zou hebben. Het is niet dat ik geen vriendin zou willen, misschien moet ik er ook meer achteraan. Maar m'n moeder is m'n moeder die is onvervangbaar.
Mij ook niet. Gebeurt wel eens per ongelukquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:11 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Moeten jullie zelf weten.
Maar mij niet gezien.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:07 schreef Allures het volgende:
Heb je de kindertelefoon al gebeld? Ik vind dit wel misbruik. Je moeder wil duidelijk meer van je en is je aan het groomen
Op zondagmorgen ja, voor de rest voel ik mij gewoon 20.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan je wel 40 voelen. Ik kan het weten.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:55 schreef Sigaartje het volgende:
Er was laatst nog een discussie in de krant over moeders die hun kinderen boven een bepaalde leeftijd (lees zes of zeven) nog op de mond kussen. Ik snap die discussie heel goed, omdat kinderen dan nog niet kunnen beslissen en nog binnen de machtscirkel zitten van hun ouders. Ik snap dat het normaal is in de baby- en hele kleine peutertijd, maar kinderen zijn niet gek.
Een moeder kan zeggen: het is gewoon een lief kusje, en een psycholoog heeft zich er over uitgelaten dat kinderen er geen erotische gevoelens bij krijgen, ja, dat snap ik ook, daar zijn het kinderen voor. Maar het gaat wel hun geheugen in....
Je moet gewoon grenzen stellen. Een van mijn zussen begon met de gewoonte om bij de begroeting me een kus op de mond te geven. Ik vond dat zeer vervelend. Ik denk dat ze het merkte. Twee of drie keer gebeurd, en toen was het afgelopen. Gelukkig maar, anders moest ik er iets van zeggen. Ik snap wel dat het een vriendschapskus is en dat je er niks achter moet zoeken, maar toch, het is wel m'n zus en ik vind zoiets verschrikkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |