Omdat ik alleen wonen heel ongezellig en eenzaam vind. En nu kan ik mn ouders nog zien, over tien jaar kan dat misschien niet meer, nooit meer.quote:
Zelf de afwas doen vind je waarschijnlijk ook erg lastig.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 05:29 schreef vragen1990 het volgende:
[..]
Omdat ik alleen wonen heel ongezellig en eenzaam vind. En nu kan ik mn ouders nog zien, over tien jaar kan dat misschien niet meer, nooit meer.
We hebben een vaatwasserquote:Op dinsdag 7 maart 2017 05:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zelf de afwas doen vind je waarschijnlijk ook erg lastig.
Ga een vrouw zoeken. Dit is ongezknd.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 05:29 schreef vragen1990 het volgende:
[..]
Omdat ik alleen wonen heel ongezellig en eenzaam vind. En nu kan ik mn ouders nog zien, over tien jaar kan dat misschien niet meer, nooit meer.
Wow wat een instelling, alsof je je ouders nooit meer kan zien wanneer je op jezelf woont. Tevens blijkt het wel weer je moet door dat even eenzame gevoel heen om op te groeien, de meeste mensen gaan door die fase heen wanneer ze 18 a 25 zijn. Opgroeien doe je eenmaal niet om door in het verleden te blijven hangen, maar door juist dingen te doen en aan te pakken.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 05:29 schreef vragen1990 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |