Heeft Polen ook leuke metalfestivals.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitsland natuurlijk. Misschien kan ik Jimmy nog om wat tips vragen daar waar hij een nazi blijkt te zijn.
Buchenwald is wel lachen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitsland natuurlijk. Misschien kan ik Jimmy nog om wat tips vragen daar waar hij een nazi blijkt te zijn.
neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
vind je mij nog steeds een onaardige homo?
Yo hablo Espanolquote:
Weenie, in Mgla heeft Polen wel één van de weinige bands waar ik een beetje naar uitkijk daarentegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft Polen ook leuke metalfestivals.
Mgla, wie kent ze niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weenie, in Mgla heeft Polen wel één van de weinige bands waar ik een beetje naar uitkijk daarentegen.
En dan te bedenken dat ik nu al Pokemons had kunnen vangen ware het niet dat ik vanochtend mijn bed niet uit kon komen
Als jij die tieten op mijn gezicht legt krijg ik het vast en zeker wel Spaans benauwd.quote:
etsu en ik hebben een gecompliceerde vriendschapquote:
Ik hou etsu het liefst een beetje op afstand, blijft toch een beetje een enge homo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
etsu en ik hebben een gecompliceerde vriendschap
quote:
Een grapje om te lachen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij die tieten op mijn gezicht legt krijg ik het vast en zeker wel Spaans benauwd.
Even een grapje voor tussendoor hoor.
Samen met Behemoth en sinds kort Batushka natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mgla, wie kent ze niet.
De trots van Polen
Ik heb geen FOX abonnement meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een grapje om te lachen.
Heb je genoten van ADO
ja als man ben je altijd prooi dan hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou etsu het liefst een beetje op afstand, blijft toch een beetje een enge homo.
Voor je het weet gaan ze aan je zitten ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als man ben je altijd prooi dan he
Zelden zo gelachen xDquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij die tieten op mijn gezicht legt krijg ik het vast en zeker wel Spaans benauwd.
Even een grapje voor tussendoor hoor.
hahahahaha ja ik was eerst een beetje bang weet je zo van kan ik nou wel zo'n grapje maken omdat het toch wel spannend is om iemand vrouwelijke rondingen te benoemen maar ik deed het gewoon zo van he het is toch zaterdagavond en wie kan mij nou wat maken hahahahahahaquote:
quote:
quote:
Erg gewaagdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahahahaha ja ik was eerst een beetje bang weet je zo van kan ik nou wel zo'n grapje maken omdat het toch wel spannend is om iemand vrouwelijke rondingen te benoemen maar ik deed het gewoon zo van he het is toch zaterdagavond en wie kan mij nou wat maken hahahahahaha
gewoon enrique danquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:29 schreef Crip het volgende:
Wat een kut muziek plaatsen jullie wil sexy spaans niet dat.
Je weet wat ze zeggen he of nou ja eigenlijk heb ik enkel mijzelf het nog horen zeggen maar dat mag de pret niet drukken maar nu dwaal i kwel een beetje af. Ik zeg dus altijd eens een gangster altijd een gangster wat wel enigszins vreemd is omdat ik niet echt een gangster ben maar zo zie je maar dat je ook een gangster kunt worden als je het nooit geweest bent. Het punt is dus een beetje dat ik mijn grap toch grensverleggend vond en ik zeer trots ben het te hebben durven doen tegen een vrouw nota bene en ik ben dan ook erg content dat de grap goed door je werd ontvangen want anders had ik alsnog wel een flinke flater geslagen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Erg gewaagd
Je bent unstoppable hor dikke schijt aan de overheid dubbel ost en de molenwijk. Brap brap brap
Laura is Italiaans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:29 schreef Crip het volgende:
Hoe is mijn nummer geen sexy Spaansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:29 schreef Crip het volgende:
je bent pas een g als je wou dat je geen g wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he of nou ja eigenlijk heb ik enkel mijzelf het nog horen zeggen maar dat mag de pret niet drukken maar nu dwaal i kwel een beetje af. Ik zeg dus altijd eens een gangster altijd een gangster wat wel enigszins vreemd is omdat ik niet echt een gangster ben maar zo zie je maar dat je ook een gangster kunt worden als je het nooit geweest bent. Het punt is dus een beetje dat ik mijn grap toch grensverleggend vond en ik zeer trots ben het te heb durven doen tegen een vrouw nota bene en ik ben dan ook erg content dat de grap goed door je werd ontvangen want anders had ik alsnog wel een flinke flater geslagen.
Ja ok is weer leuk geweestquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he of nou ja eigenlijk heb ik enkel mijzelf het nog horen zeggen maar dat mag de pret niet drukken maar nu dwaal i kwel een beetje af. Ik zeg dus altijd eens een gangster altijd een gangster wat wel enigszins vreemd is omdat ik niet echt een gangster ben maar zo zie je maar dat je ook een gangster kunt worden als je het nooit geweest bent. Het punt is dus een beetje dat ik mijn grap toch grensverleggend vond en ik zeer trots ben het te hebben durven doen tegen een vrouw nota bene en ik ben dan ook erg content dat de grap goed door je werd ontvangen want anders had ik alsnog wel een flinke flater geslagen.
met een boek slaan, heb je meer oppervlakte en meer raakkans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
Er zit hier al vier dagen een vervelende vlieg en ik krijg hem maar niet te pakken en hij is nog steeds niet dood
Er zijn nogal veel breekbare spullen hier bij mijn ouders. En hij is echt heel snelquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
met een boek slaan, heb je meer oppervlakte en meer raakkans.
elektrische vliegenmepper kopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Er zijn nogal veel breekbare spullen hier bij mijn ouders. En hij is echt heel snel
geen geld voorquote:
wie andersquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
is toch vlieg van je ouders, dus zij moeten dan betalen lijkt me
ja shitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
de winkel is ook pas morgenmiddag open
Ga maar weer weg. Deze act hoeven wij hier niet in GRTDquote:
ja kan ik welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
let maar niet op hem, gewoon meespelen
zo is datquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan ik wel
doe ik ook altijd bij jou x
ff denken wie jij bent. Ehm. Don't care.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga maar weer weg. Deze act hoeven wij hier niet in GRTD
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
ff denken wie jij bent. Ehm. Don't care.
je doet het toch tegen mij en ik ben een vrouwquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
mag 'x' wel van Fokkie? of is dat ook te gay?
nee alleen xoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
je bent toch niet z'n bitch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
oke je hebt gelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
je doet het toch tegen mij en ik ben een vrouw
dus niet echt gay
precies xquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke je hebt gelijk
dan hoef ik me geen zorgen te maken
oke xquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
hmm, ik typte 'xox', da's wat anders gelukkig
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
hmm, ik typte 'xox', da's wat anders gelukkig
ze zijn n beetje homofoob allemaal, dus beetje oppassenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:45 schreef Renesite het volgende:
Was je nog nietnuit de kast hier EtsuIk schrik hier van girl
cutequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze zijn n beetje homofoob allemaal, dus beetje oppassen
maar t zijn wel mn vrienden
dronken voeren en daarna seducen. Ja toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh. Dan schaam ik me.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kan je Fok-it nou niet kennen? Zelfs Yvonne kent hem
is dat wat jij bij vrienden doet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
dronken voeren en daarna seducen. Ja toch?
En Dannyquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe kan je Fok-it nou niet kennen? Zelfs Yvonne kent hem
yayquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
mensen die een peuk bij je bietsen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
goeie vraag
welke definitie zou jij daaraan geven
zou het?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
mensen die een peuk bij je bietsen?
vandale.nl:quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
geen idee. Ben slecht met definieren.
Dan ben ik nu vrienden met een italiaanse hoer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
mensen die een peuk bij je bietsen?
gezellig toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
met dit gespreksonderwerp komen we de nacht wel door hoor
Retegezelligquote:
peuk is het nieuwe beltegoedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan ben ik nu vrienden met een italiaanse hoer.
Nou, hilarisch xquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Retegezellig
Ik gebruik deze woordspeling speciaal voor vandaag x
Haha de onwetendheidquote:
ik nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
Wie komt volgende week zondag om 08:00 op Schiphol mij uitzwaaien?
Ja is goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
kan ik niet. Toch de groentes!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
zwaaaar kut wel. Ruilhandel is beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor seks had ik wel gewoon moeten dokken vermoed ik.
Kan ik pokemons vangenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
ik kan daar niet om acht uur zijnquote:
geen idee eigenlijk. Maar ik kan je geen dooie mus geven zeg maar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gezellig, krijg je een kopje koffie van mij.
[..]
Wat is er belangrijker dan ik?
jammerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan daar niet om acht uur zijn
waar ga je heen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer
ga je mij wel verwelkomen in mei 2017?
maakt t uit?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. Maar ik kan je geen dooie mus geven zeg maar.
Plus hoe laat moet ik wel niet vanuit 050city gaan.
misschien welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer
ga je mij wel verwelkomen in mei 2017?
Ik rijd met mn ouders mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:58 schreef Flippiee het volgende:
Wel beetje op tijd heen Etsu. Geloof dat er nog steeds werkzaamheden zijn
15% opbrengsten uit hoor voor mijn tip om je huis te verhurenquote:
hahahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
15% van mijn tip om je huis te verhuren! Zonder mij had je het vást niet gedaan. Dan geef ik je ook nog een zoentje
kan vast wel 15% af. Zoentje en zwaaienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
hahaha4500 euro in pocket dankzij jouw tip
moet nog verhuren van december tot mei, maar gaat niet lukken denk ik.
Ohhh dan zit het wel goed. Al controleert de marechaussee ook op de weg nog steeds. #goedbedoeldadviesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik rijd met mn ouders mee.Komt wel goed.
Als jij iemand kan vinden voor dec tot mei, krijg je 1,5%.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
kan vast wel 15% af. Zoentje en zwaaien! Ik dm mn rekeningnummer wel
dekbed kan je toch wel bij target of zo halen? Zonde toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:01 schreef Etsu het volgende:
De vacuümzakken zijn wel echt chill trouwens
Een dekbed, 2 kussens en een winterjas in een koffer gepropt en er kan nog genoeg bij
Nog steeds?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh dan zit het wel goed. Al controleert de marechaussee ook op de weg nog steeds. #goedbedoeldadvies
Ja, kan wel, maar ik kom zondagavond aan en de eerste 2 weken zijn introductie enzo, ik heb geen idee hoe mn eerste 2 weken uitzien en of ik uberhaupt wel de tijd voor heb.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
dekbed kan je toch wel bij target of zo halen? Zonde toch?
wauw. Ik voel me nu serieus een beetje genaaid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij iemand kan vinden voor dec tot mei, krijg je 1,5%.
Yes. Tenzij dat plotseling veranderd is maar ik geloof dat ook de anwb er nog steeds voor waarschuwt.quote:
mwoah, als jij niet met de tip aan kwam zetten, deed iemand anders dat wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
wauw. Ik voel me nu serieus een beetje genaaid.! En goedkoop. Alsof ik bij de Zeeman werk
Best bijzonder na alle commentaar die je hoorde en met name in grote steden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
Jammer, ANC toch nog grootste in Johannesburg.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes. Tenzij dat plotseling veranderd is maar ik geloof dat ook de anwb er nog steeds voor waarschuwt.
ik ben niet iemand anders! Think about itquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
mwoah, als jij niet met de tip aan kwam zetten, deed iemand anders dat wel.
sry renequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ben niet iemand anders! Think about it
hoorde van iemand dat er met de trein vrij weinig gedoe was.quote:
Werkzaamheden in de schipholtunnel. Volgens mij worden er bussen ingezet. Vraag me niet vanaf waar.quote:
nu lig ik plots vóór de Zeeman in een matrozenpakje? Nou zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
sry rene![]()
als ik terugkom, mag je hier wel een nachtje gratis slapen
die had hier schijnbaar nog geen last meequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkzaamheden in de schipholtunnel. Volgens mij worden er bussen ingezet. Vraag me niet vanaf waar.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoorde van iemand dat er met de trein vrij weinig gedoe was.
wat een gedoequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkzaamheden in de schipholtunnel. Volgens mij worden er bussen ingezet. Vraag me niet vanaf waar.
Hmm ik kijk net op de website van nsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
die had hier schijnbaar nog geen last mee
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm ik kijk net op de website van ns
http://www.ns.nl/reisinfo(...)or-bij-schiphol.html
Blijkbaar tot woensdag. Dus dan zou het klaar moeten zijn.
En blijkbaar was het trajct afhankelijk. Ik had denk ik dan pech
hoi mortaxquote:
ik kijk modern familyquote:
waar was jequote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:12 schreef Flippiee het volgende:
LIF / Ik leef van een uitkering
Mooi man
quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:12 schreef Flippiee het volgende:
LIF / Ik leef van een uitkering
Mooi man
om 3 uur smiddags jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef supersof het volgende:
bacardi razz met redbull is best lekker
jaquote:
Wat voor smaak is razz ook al weerquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef supersof het volgende:
bacardi razz met redbull is best lekker
framboos ofzoquote:
ja hahaquote:
boy troubles mwehhquote:
nee denk ik ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ohw kan ik je niet mee helpen denk ik
dat zou ook wel saai zijnquote:
Heerlijk die rust.quote:
een jongen die me niet negeert en gewoon duidelijk isquote:
dat is best lastigquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
een jongen die me niet negeert en gewoon duidelijk is
en mij leuk vindt
nee hoezoquote:
Misschien zoek je de verkeerde jongensquote:
mannen zijn irritantquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja vrouwen hè
Mannen zitten wat ingewikkelder in elkaar
Dat ik deze jongen tegen ben gekomen is wel raar want ik had die app alleen voor de lolquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien zoek je de verkeerde jongens
Of op de verkeerde plek
Oh, geen Tinder?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat ik deze jongen tegen ben gekomen is wel raar want ik had die app alleen voor de lol
nee happnquote:
misschien is hij gewoon aan het werk of in gezelschap ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:28 schreef supersof het volgende:
eng dat ie me nu niet meer negeert
misschien leest ie mee in deze sc
waarom lees je het dan en telkens onlinequote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien is hij gewoon aan het werk of in gezelschap ofzo
gewoon even kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom lees je het dan en telkens online
HEEL irritant bah bahquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon even kijken
En helemaal als chicks moeilijke vragen stellen kan reageren best even duren. Ik reageer bijna nooit meteen
ik ben dat totaal nietquote:
Uberhaupt qua relaties moet jij inderdaad proberen wat geduldiger te zijnquote:
Ik mis dat gewoon, een relatiequote:Op zondag 7 augustus 2016 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uberhaupt qua relaties moet jij inderdaad proberen wat geduldiger te zijnJe bent nog jong, komt wel goed. Iedereen heeft er bij zitten die mislukken oid
Snap ikquote:
?????quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
Mja, liever een goeie relatie die werkt dan geen relatie tohc?![]()
was grappie lolquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar je weet toch dat fikkie bedoelt
ja duh hahaquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ik
Mja, liever een goeie relatie die werkt dan geen relatie tohc?
Nou ja, geldt nietv oor iedereenquote:
heeft ie nu al banquote:
huh heb je nieuw werk danquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol
Ik ben voor het eerst sinds ik werk naar de gym geweest
Niets gepresteerd en kapot nu
lol ben echt voor het eerst in MAANDEN lang in bed blijven liggenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol
Ik ben voor het eerst sinds ik werk naar de gym geweest
Niets gepresteerd en kapot nu
dacht dat je laatst nog gingquote:
heel schattigquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol ben echt voor het eerst in MAANDEN lang in bed blijven liggen
beetje kroelen beetje tv kijken je weet hoe het gaat
beetje ergeren aan brazilianen
nee joh. Twee maanden niet ofzoquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh. Twee maanden niet ofzo
Ik ben het soms van plan om m'n vrije dag maar uiteindelijk ga ik nooit
zo schattig is het niet als mijn vriendin tennis kijkt en mensen houden zich niet aan de etiquettenquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo schattig is het niet als mijn vriendin tennis kijkt en mensen houden zich niet aan de etiquetten
Wat denk je Haasequote:
Denk dat ie wint, betere vorm ook.quote:
Jaquote:
Denk het niet livein ieder geval. Straks filmpje pakken en dan vanavond wel alles terugkijkenquote:
Hij heet op Twitter niet voor niets FaalHaasequote:
dat is zo niet lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:34 schreef Mortaxx het volgende:
Pff ben echt kapot
Heb wel flesje Spa rood INTENSE
Een telefoon is dan ook niet bedoeld om in het water te leggenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:48 schreef badschaap het volgende:
Bleh moet nu weer mn oude telefoon gebruiken omdat mn nieuwe telefoon maarliefst 2 hele seconden in water heeft gelegen. Nee echt top kwaliteit leveren die kut chinezen dus weer
Nee maar je verwacht toch wel dat een telefoon van 400 euro er iets beter tegen kan dan een telefoon van 90 euroquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een telefoon is dan ook niet bedoeld om in het water te leggen
Niet echt. Nokia3310 kan overal tegen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee maar je verwacht toch wel dat een telefoon van 400 euro er iets beter tegen kan dan een telefoon van 90 euro![]()
Stelletje kut chinezen
Een nokia 3310 is dan ook niet ontworpen door wat afgekeurde aziatenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt. Nokia3310 kan overal tegen hoor
hahahhahaquote:
mijn chinaphone werkt primaquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
Een nokia 3310 is dan ook niet ontworpen door wat afgekeurde aziaten
ja wel goedquote:
wat is er slecht?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja best goed wel maar ook sloecht
oh straks gewoon slapen tochquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
beetje onder invloed en gestresst maarja
wat is er gebeurd vanmiddag?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja komt goed ik doe rustig aan maar vanmiddag was beetje kut
jongen was mij ruzie zoeken via de telefoon maar ik word an heel pissif en wind me heel erg opquote:
dat is toch niet zo erg?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jongen was mij ruzie zoeken via de telefoon maar ik word an heel pissif en wind me heel erg op
en toen ik vroeg waar ben je dan geen antwoord geven dan
ik krijg daar gwn heelveel stress van en dat is niet echt fijn zegmaarquote:
negeer zulke mensen gewoonquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik krijg daar gwn heelveel stress van en dat is niet echt fijn zegmaar
want ik reageer dat af op verkeerde mensen
en dan om daar niet aan te denken ga ik alcohol drinken
zo heet ik nietquote:
speel niet met mijn privequote:
Ik kan het gewoon niet, vanwege dingen uit t verleden trek ik me dit soort dingen heel erg in en word ik echt kapot boos, maar ja hij is blijkbaar bangquote:
Moet ik m bossen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet, vanwege dingen uit t verleden trek ik me dit soort dingen heel erg in en word ik echt kapot boos, maar ja hij is blijkbaar bang
als ik weet waar ik m kan vinden boss ik hem zelfquote:
Waarom kan jij niet spellen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als ik weet waar ik m kan vinden boss ik hem zelfmaar meneer maakt dreigementen via een prive nummer en feesdoek, maar verderest in me gezicht komtie niet
dat is een actquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarom bemoei je je, a zemmel zionistenkoek
in dm welquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik kan sowieso neit zo goed spellen maar dat doet er niet toe
Met jou, ik vind je een debieltje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarom bemoei je je, a zemmel zionistenkoek
broer als je zn adres weet dm me ik steek ze familiequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als ik weet waar ik m kan vinden boss ik hem zelfmaar meneer maakt dreigementen via een prive nummer en feesdoek, maar verderest in me gezicht komtie niet
jij kan niet begrijpend lezen blijkbaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met jou, ik vind je een debieltje.
TR wegens antisemitisme, hoop op een ban.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jij kan niet begrijpend lezen blijkbaar
en ga lekker je vaders pik zuigen gecastreerde joodse hamster
ik ben geen racist, maar wel tegen joden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef badschaap het volgende:
zeg wollah ah sahbi, ik bel mijn broer hij prikt jou met prikpen vieze zemmer
Ik woon in een dorp met 60% allochtonen erin. Ik heb dus ook totaal geen moeite met die marocs te verstaanquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben geen racist, maar wel tegen joden.![]()
die tempels op hun hoofdquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp met 60% allochtonen erin. Ik heb dus ook totaal geen moeite met die marocs te verstaan
Knapquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp met 60% allochtonen erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |