zou het?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
mensen die een peuk bij je bietsen?
vandale.nl:quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
geen idee. Ben slecht met definieren.
Dan ben ik nu vrienden met een italiaanse hoer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
mensen die een peuk bij je bietsen?
gezellig toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
met dit gespreksonderwerp komen we de nacht wel door hoor
Retegezelligquote:
peuk is het nieuwe beltegoedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan ben ik nu vrienden met een italiaanse hoer.
Nou, hilarisch xquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Retegezellig
Ik gebruik deze woordspeling speciaal voor vandaag x
Haha de onwetendheidquote:
ik nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
Wie komt volgende week zondag om 08:00 op Schiphol mij uitzwaaien?
Ja is goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
kan ik niet. Toch de groentes!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
zwaaaar kut wel. Ruilhandel is beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor seks had ik wel gewoon moeten dokken vermoed ik.
Kan ik pokemons vangenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
ik kan daar niet om acht uur zijnquote:
geen idee eigenlijk. Maar ik kan je geen dooie mus geven zeg maar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gezellig, krijg je een kopje koffie van mij.
[..]
Wat is er belangrijker dan ik?
jammerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan daar niet om acht uur zijn
waar ga je heen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer
ga je mij wel verwelkomen in mei 2017?
maakt t uit?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. Maar ik kan je geen dooie mus geven zeg maar.
Plus hoe laat moet ik wel niet vanuit 050city gaan.
misschien welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer
ga je mij wel verwelkomen in mei 2017?
Ik rijd met mn ouders mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:58 schreef Flippiee het volgende:
Wel beetje op tijd heen Etsu. Geloof dat er nog steeds werkzaamheden zijn
15% opbrengsten uit hoor voor mijn tip om je huis te verhurenquote:
hahahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
15% van mijn tip om je huis te verhuren! Zonder mij had je het vást niet gedaan. Dan geef ik je ook nog een zoentje
kan vast wel 15% af. Zoentje en zwaaienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
hahaha4500 euro in pocket dankzij jouw tip
moet nog verhuren van december tot mei, maar gaat niet lukken denk ik.
Ohhh dan zit het wel goed. Al controleert de marechaussee ook op de weg nog steeds. #goedbedoeldadviesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik rijd met mn ouders mee.Komt wel goed.
Als jij iemand kan vinden voor dec tot mei, krijg je 1,5%.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
kan vast wel 15% af. Zoentje en zwaaien! Ik dm mn rekeningnummer wel
dekbed kan je toch wel bij target of zo halen? Zonde toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:01 schreef Etsu het volgende:
De vacuümzakken zijn wel echt chill trouwens
Een dekbed, 2 kussens en een winterjas in een koffer gepropt en er kan nog genoeg bij
Nog steeds?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh dan zit het wel goed. Al controleert de marechaussee ook op de weg nog steeds. #goedbedoeldadvies
Ja, kan wel, maar ik kom zondagavond aan en de eerste 2 weken zijn introductie enzo, ik heb geen idee hoe mn eerste 2 weken uitzien en of ik uberhaupt wel de tijd voor heb.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
dekbed kan je toch wel bij target of zo halen? Zonde toch?
wauw. Ik voel me nu serieus een beetje genaaid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij iemand kan vinden voor dec tot mei, krijg je 1,5%.
Yes. Tenzij dat plotseling veranderd is maar ik geloof dat ook de anwb er nog steeds voor waarschuwt.quote:
mwoah, als jij niet met de tip aan kwam zetten, deed iemand anders dat wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
wauw. Ik voel me nu serieus een beetje genaaid.! En goedkoop. Alsof ik bij de Zeeman werk
Best bijzonder na alle commentaar die je hoorde en met name in grote steden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
Jammer, ANC toch nog grootste in Johannesburg.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes. Tenzij dat plotseling veranderd is maar ik geloof dat ook de anwb er nog steeds voor waarschuwt.
ik ben niet iemand anders! Think about itquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
mwoah, als jij niet met de tip aan kwam zetten, deed iemand anders dat wel.
sry renequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ben niet iemand anders! Think about it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |