Nee, halve minuut van de kopgroep zie ik. Samen met Kruiswijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kramp nu
[..]
Ja alleen dumoulin en die andere zijn afgestapt.
Oh bedoel je het zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, halve minuut van de kopgroep zie ik. Samen met Kruiswijk.
Hij had er voor de laatste afdaling al voor moeten zitten. In de afdaling wint hij het never nooitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh bedoel je het zo.Ja hij zat/zit relatief dichtbij.
Lukt niet. Nibali gaat dit kinderlijk eenvoudig winnenquote:
Ik denk ook niet dat hij dit wintquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had er voor de laatste afdaling al voor moeten zitten. In de afdaling wint hij het never nooit
Het kan nog allemaal!quote:
Nja. Het kan alleen maar beter gaan vanaf nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij dit wint
[..]
Het kan nog allemaal!
Wel kekke fietsen. Ik wil ook een fiets die van kleur verandert door temperatuur. Al heeft dat vrij weinig nut in NLquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja. Het kan alleen maar beter gaan vanaf nu
Racefietsen vind ik er ook altijd kek uit zien ja.Kan je ook echt met 2 vingers op tillen die dingenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel kekke fietsen. Ik wil ook een fiets die van kleur verandert door temperatuur. Al heeft dat vrij weinig nut in NL
Genieten dit toch.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja. Het kan alleen maar beter gaan vanaf nu
Ja. Mijn pa heeft er 1 en dat is echt bizar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Racefietsen vind ik er ook altijd kek uit zien ja.Kan je ook echt met 2 vingers op tillen die dingen
Ja, jek an niet zeggen dat hij niet goed genoeg is, hij heeft week geleden ofzo nog San Sebastian gewonnen. Maar mocht hij het nog dicht rijden is hij kapot gereden als hij in de afdaling nog wat moet proberenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Mijn pa heeft er 1 en dat is echt bizar.Dan is mijn stadfiets (die al stuk lichter is dan mijn vorige) echt nog zwaar.
Maar ja racefietsen moeten natuurlijk ook licht zijn.
Ben benieuwd of Mollema dit dicht rijdt. Die Froome is echt vies eng mager trouwens.
Sowiesoquote:
Dat sowieso. Daarom denk ik dat hij het nog best zwaar krijgt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jek an niet zeggen dat hij niet goed genoeg is, hij heeft week geleden ofzo nog San Sebastian gewonnen. Maar mocht hij het nog dicht rijden is hij kapot gereden als hij in de afdaling nog wat moet proberen
Gewoon goeie beslissing ja. Poels ook echt tegenvallend als je zo goed bent in de Tourquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daarom denk ik dat hij het nog best zwaar krijgt.
Ik snap Dumoulin ook wel dat hij is afgestapt voor die tijdrit.
Dat wel ja. Denk Mollema niet eens top 20quote:
dat vind ik niet zo leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Straks komt schermen op OS, enige leuke sport.
Iedereen is daar het type voor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar lijkt ze me niet het type voor.
mwahquote:
quote:
wat is er?quote:
Had je antwoord wat negatiever verwachtquote:
iedereen kijkt dat wel eens tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je antwoord wat negatiever verwacht
Inso nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
iedereen kijkt dat wel eens toch
ja okequote:
Hard Candy?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke
heb je die film gezien met ellen page?
Die je zei, nee heb ik niet gezien. VOnd je rare film toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke
heb je die film gezien met ellen page?
Die is goed jaquote:
talulah ofzoquote:
Ja vond hem raar. Maar vind Ellen sowieso raar. En ze was net een man in deze filmquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die je zei, nee heb ik niet gezien. VOnd je rare film toch?
Ik kijk zelf meestal lesbo of solo, hou niet van naar piemels kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het meestal zelfs wat onsmakelijk.
Ze heeft echt leuke films. Juno vind je wel leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vond hem raar. Maar vind Ellen sowieso raar. En ze was net een man in deze film
inso vindt seks sowieso niet zo leuk dusjaquote:
lijkt me ook saaiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk zelf meestal lesbo of solo, hou niet van naar piemels kijken.
ja die vind ik wel okequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft echt leuke films. Juno vind je wel leuk
quote:Ze mag niet in de Brusselse deelgemeente Molenbeek komen, mag er 's nachts niet op uit en moet zich regelmatig op het politiebureau melden. Ook moet ze een deradicaliseringscursus volgen en mag ze geen jihadistische websites bezoeken.
België is geen land.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
België is toch ook een parodie op een land.
Belgische jihadiste vrij door vormfout
[..]
quote:Het Hof van Cassatie, de hoogste Belgische rechter, stelde niet op tijd een datum vast voor haar beroepszaak
Echt, dat land faalt in daadwerkelijk alles.quote:
Behalve op de wegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt, dat land faalt in daadwerkelijk alles.
Ongelofelijk.
die wegen daar zijn echt kut andersquote:
nog leuke selfie op het strand gemaakt?quote:
Niet op het strand maar ik heb wel een selfie denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nog leuke selfie op het strand gemaakt?
leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:11 schreef JimmyDean het volgende:
Stuur je morgen wel ofzo, als ik mijn vakantiefotos op de computer zet.
rechtspraak.nlquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
waar kun je in nederland uitspraken van de rechter vinden per dag
http://uitspraken.rechtspraak.nl/quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
waar kun je in nederland uitspraken van de rechter vinden per dag
Hopelijk, heb ze zelf nog niet echt bekeken en ben wel gewoon een lelijke FOK!ker dus dat staat nog te bezienquote:
in dit topic posten alleen lelijke mannen dusjaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hopelijk, heb ze zelf nog niet echt bekeken en ben wel gewoon een lelijke FOK!ker dus dat staat nog te bezien
je zei ooit dat je jezelf knap vondquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hopelijk, heb ze zelf nog niet echt bekeken en ben wel gewoon een lelijke FOK!ker dus dat staat nog te bezien
dan mag jij hier niet meer posten hipsterboyquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in dit topic posten alleen lelijke mannen dusja
lolquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
dan mag jij hier niet meer posten hipsterboy
Ja dat vind ik zelf wel ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
je zei ooit dat je jezelf knap vond
jij bent geen lelijke man hoorquote:
ik draag graag zonnebrilquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent geen lelijke man hoor
al heb ik je alleen gezien met zonnebril op dus kan niet heel goed oordelen
Weet niet of ik wel een zonnebril-loze selfie heb eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent geen lelijke man hoor
al heb ik je alleen gezien met zonnebril op dus kan niet heel goed oordelen
is ook een kut sitequote:
ik moet gewoon een uitspraak van gister vindenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
is ook een kut site
zeker als je voor een opdracht relevante jurisprudentie moet zoeken bah BAH
vage kennis moest voorkomen gisterquote:
als ik het lees gelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:17 schreef supersof het volgende:
hoe snel antwoorden jullie op whatsapp
ik altijd vrijwel meteen
rechtbank, plaats, voornaam, delictquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vage kennis moest voorkomen gister
wil weten wat ie heb gekregen
Wanneer ik er zin in heb. Soms laat ik mijn mobiel dagenlang uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:17 schreef supersof het volgende:
hoe snel antwoorden jullie op whatsapp
ik altijd vrijwel meteen
kan je niet op de site van de rechtbank zelf kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet gewoon een uitspraak van gister vinden
ik lees het meestal ook wel gelijkquote:
echtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer ik er zin in heb. Soms laat ik mijn mobiel dagenlang uit.
lekker appen in het GRTD groepjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees het meestal ook wel gelijk
Ja ik krijg soms ook boze reacties maar dat boeit me niet zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
echt
dat zou ik niet kunnen
vind het heel kut om niet bereikbaar te zijn voor mijn familie en vrienden als er iets met ze zou zijn
wie denk jij dat erin zittenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
lekker appen in het GRTD groepje
hahahahaquote:
Dr Mikey Badschaap en Sof zou ook nog kunnenquote:
my godquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dr Mikey Badschaap en Sof zou ook nog kunnen
En kreeg je filmpjes van Badschaap die een appel eetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
my god
dan zouden we alleen maar praten over mikeys buurvrouw en drank
weet jij dit sofquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ik denk dat het misschien kinderrechter is, dan zal het er niet op staan denk ik
ja heb mezelf wel eens proberen te zoekenquote:
Weet ik niet eigenlijkquote:
dat was nog best grappigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En kreeg je filmpjes van Badschaap die een appel eet
Nou ja, een Oerang Oetan die een appel eet
jammerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:27 schreef supersof het volgende:
zitting is niet openbaar dus misschien uitspraak ook niet
ja sorry jc dat je dit te weten moest komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:28 schreef JanCees het volgende:
Er is dus toch een grtd whatsappgroep❗❗❗❗
Wij mogen er niet in.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:28 schreef JanCees het volgende:
Je hoort er niet bij⚠⚠⚠quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:28 schreef JanCees het volgende:
Strenge selectieprocedurequote:
ik heb bacardi gekocht echt ergquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik verveel me zo jodenerg dat ik er bijna een fles wodka voor zou kopen.
de tering
razzquote:
Als je die fles nu opdrinkt voel je je over een half uur lekker.quote:
ik denk als ik dat doe dat ik dan moet kotsenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je die fles nu opdrinkt voel je je over een half uur lekker.
Bah smerig ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:35 schreef supersof het volgende:
lusten jullie roggebrood?
ik vind dat echt zo vies
Nog nooit gegeten geloof ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:35 schreef supersof het volgende:
lusten jullie roggebrood?
ik vind dat echt zo vies
zag dat iemand eten met pindakaasquote:
quote:
ik vroeger een keerquote:
hardcorequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
zag dat iemand eten met pindakaas
Lijkt me wel vrij 'droog' brood.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vroeger een keer
maar alleen de geur al, bah
Kijk jij di soort filmpjes nou de hele dag door?quote:
?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:28 schreef JanCees het volgende:
welkquote:
ik verveel me gewoon nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk jij di soort filmpjes nou de hele dag door?
die gebakjesquote:
Kan je wel op nos vinden denk ikquote:
ik vind niet zo veel docu's zo interessant om zomaar te kijken ofzoquote:
ik hou van dat soort toevallighedenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
wisten jullie dat ik trouw op mijn naamdag
leuk he
ga danquote:
dit klinkt sarcastischquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hou van dat soort toevalligheden![]()
![]()
Welke heilige?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
leuk he
nee ik vind dat echt leukquote:
ik doe al jaren niets aan mn naamdag verderquote:
in polen bedenken we gewoon naamdagen voor namen (srs)quote:
ik ken niemand die zijn naamdag uberhaupt weetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik doe al jaren niets aan mn naamdag verder
buiten dat ik een cadeautje van mn oma en moeder krijg
Oke, vreemd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in polen bedenken we gewoon naamdagen voor namen (srs)
Mijne is 25 juli. In Nederland doet niemand daaraan geloof ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken niemand die zijn naamdag uberhaupt weet
mijne is blijkbaar 30 september
dat is wel vreemdquote:
Nee alleen katholiek en orthodoxe landenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
Mijne is 25 juli. In Nederland doet niemand daaraan geloof ik.
Zijn gewoon veel heiligen met die naam, maar kies je er niet eentje dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.namedaycalendar.com/search/Jan
Check Polen
waaromquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.namedaycalendar.com/search/Jan
Check Polen
Jawel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn gewoon veel heiligen met die naam, maar kies je er niet eentje dan?
Naamdag?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
leuk he
das dat je de herkomst van je naam viert, dat is in oost-europaquote:
Niet minder random dan de dag dat je geboren bent vierenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:56 schreef supersof het volgende:
Ik vind naamdagen wel raar. Wat vier je dan. Je naam? Dat is toch gek
Mijn naam heeft geen eens een naamdagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
http://www.mijnnaamdag.nl/?type=zoeknaam&naam=sophia
martelaar
De heilige, officieel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:56 schreef supersof het volgende:
Ik vind naamdagen wel raar. Wat vier je dan. Je naam? Dat is toch gek
doe dit nou nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef JanCees het volgende:
Inb4 Jr die religie weer eens afkraakt zonder een steekhoudend argument te noemen
Dan moet je naar de afgeleide gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn naam heeft geen eens een naamdag
komt het van jan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn naam heeft geen eens een naamdag
Ja ook vreemd, maar je naam vieren is echt raar vind ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet minder random dan de dag dat je geboren bent vieren
Ligt er maar aan waarmee je opgroeit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ook vreemd, maar je naam vieren is echt raar vind ik
Doet me denken aan het begrip nameday uit GoTquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
das dat je de herkomst van je naam viert, dat is in oost-europa
ik zeg ook dat ik het raar vindquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt er maar aan waarmee je opgroeit.
Vind at echt nog geen procent met elkaar te maken hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet minder random dan de dag dat je geboren bent vieren
Tis gewoon allebei een willekeurige gebeurtenis waar je als samenleving belang aan hecht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind at echt nog geen procent met elkaar te maken hebben
In GoT is het eigenlijk bullshit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het begrip nameday uit GoT
In de Middeleeuwen toen ze pas na paar weken die kind een naam gaven als het kans had op overleven
Als kind altijd wel genot.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
2 naamdagen
Ik verwachtcadeaus de 16de van augustus
Stefan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
2 naamdagen
Qua waaarde net zoveel als op je verjaardag? Qua cadeaus, visite misschien ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als kind altijd wel genot.
Dubbel cadeaus vaak
Siquote:
Ligt eraan hoe rijk je familie isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:01 schreef supersof het volgende:
en wat als je naamdag op je verjaardag was dan inso
Meer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua waaarde net zoveel als op je verjaardag? Qua cadeaus, visite misschien ofzo
ik ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
2 naamdagen
quote:
waar zie je datquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
Sterker nog, er zijn 536 heiligen met dezelfde naam.
Ff je naam in whatsapp veranderen danquote:
Dan zou ik nog vies dik worden van al die taart.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb je er in Polen 50.
Lekker man.
neequote:
Wat danquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ff je naam in whatsapp veranderen dan
nahquote:
ja eindelijk af van die domme kloon namenquote:
ja mee eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ja eindelijk af van die domme kloon namen
doet ie al de hele avond hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:08 schreef Etsu het volgende:
wanneer ik er post, is fokkie ineens stil
joehoe fokkie?
alleen?quote:
hij post toch al de hele avond hierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
doet ie al de hele avond hoor
voel je maar niet speciaal
ja op zon boot staan denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Etsu ging jij naar Amsterdam vandaag?
Ik zou zweren dat ik je op Utrecht CSX zag vandaag
dat is knap, want ik was de hele tijd hierquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Etsu ging jij naar Amsterdam vandaag?
Ik zou zweren dat ik je op Utrecht CSX zag vandaag
met pauzes jaquote:
ja why notquote:
nee niet echtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
met pauzes ja
ben je aan het lurken??
Oh, dan leek hij erg op je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is knap, want ik was de hele tijd hier
Naast de homoseksuele imamquote:
Gewoon normaal doen en hetero zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Houd op met die act, denk ik dan
Ik geloof dat best verderquote:
Geen idee waar het over gaatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof dat best verder
Alleen die berichtjes dat het heftige emoties opriepman man
Ga dan aan de roulette en all in op nummer 23. Als je niet wint straf ik mijzelf wel door niet op je bruiloft te verschijnen en zo mijn kans op je nicht te verprutsen.quote:
Kan best, mag alleen niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar een homosexuele Imam kan niet.
Stond een World Religion boot ofzo daar, met een Franse homoseksuele imamquote:
net als klbquote:
Ik verveel me zo erg dat ik eigenlijk niets moet doen waar verslaving bij op de hoek ligt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga dan aan de roulette en all in op nummer 23. Als je niet wint straf ik mijzelf wel door niet op je bruiloft te verschijnen en zo mijn kans op je nicht te verprutsen.
misschien moet je een film of serie gaan kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verveel me zo erg dat ik eigenlijk niets moet doen waar verslaving bij op de hoek ligt.
Ik heb vandaag al minstens 10 keer overwogen mezelf te bezatten.
Van wiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond een World Religion boot ofzo daar, met een Franse homoseksuele imam
En dat leverde blijkbaar `heftige emoties'op onder bezoekers
zullen we straks appenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verveel me zo erg dat ik eigenlijk niets moet doen waar verslaving bij op de hoek ligt.
Van mensen langs de kant denk ik, allerlei tweets van wijven met tranen in hun ogenquote:
hoezoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mensen langs de kant denk ik, allerlei tweets van wijven met tranen in hun ogen
Ja, geen idee. ontroerd dat dat blijkbaar kan allemaalquote:
Die man moet zn eigen religie totaal vervalst hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, geen idee. ontroerd dat dat blijkbaar kan allemaal
echtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt ik nog steeds vrijwel dagelijks besproken in KLB. Ze missen me.
ik stuur wel een grappige memequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben niet in de stemming denk ik
Oh daar heb ik ook last van maar ik doe verwoede pogingen nuchter te blijven dit weekend met een festival voor de boeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
okequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben niet in de stemming denk ik
Wat voor festival ga jequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook last van maar ik doe verwoede pogingen nuchter te blijven dit weekend met een festival voor de boeg.
Maar goed, we kunnen altijd nog terugvallen op porno en een goede efukt sessie
haha inso moet je nietquote:
Nee, maar jij vraagt aan mij "is alles goed?" en dat is natuurlijk niet zo. Ik bedoel, er is nog steeds oorlog in de wereld, en honger etc. etc. etc.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, is er iets ernstigs gebeurd?
slap of stijfquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al kan je me opvrolijken met een dickpic
zal ik je komen troosten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee ik zie t
ik ga even in een hoekje huilen
Je wordt echt nauwelijks besproken in klb laat staan dagelijks.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt ik nog steeds vrijwel dagelijks besproken in KLB. Ze missen me.
Kan jij je daar druk om maken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, maar jij vraagt aan mij "is alles goed?" en dat is natuurlijk niet zo. Ik bedoel, er is nog steeds oorlog in de wereld, en honger etc. etc. etc.
waar is hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas geen Justin Bieber voor mij maar opnieuw langharig tuig misschien volgend jaar.
Net mijn naam gemycroft. Maar jij post volgens mij nooit meer daar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Je wordt echt nauwelijks besproken in klb laat staan dagelijks.
Ik zit gespannen te wachtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
komt eraan
ik ga zo douchen, dan zal ik t maken. lekker nat ook grrr
oke dan niet onaardige homoquote:
Duitsland natuurlijk. Misschien kan ik Jimmy nog om wat tips vragen daar waar hij een nazi blijkt te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net mijn naam gemycroft. Maar jij post volgens mij nooit meer daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |