ik vind niet zo veel docu's zo interessant om zomaar te kijken ofzoquote:
ik hou van dat soort toevallighedenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
wisten jullie dat ik trouw op mijn naamdag
leuk he
ga danquote:
dit klinkt sarcastischquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hou van dat soort toevalligheden![]()
![]()
Welke heilige?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
leuk he
nee ik vind dat echt leukquote:
ik doe al jaren niets aan mn naamdag verderquote:
in polen bedenken we gewoon naamdagen voor namen (srs)quote:
ik ken niemand die zijn naamdag uberhaupt weetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik doe al jaren niets aan mn naamdag verder
buiten dat ik een cadeautje van mn oma en moeder krijg
Oke, vreemd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in polen bedenken we gewoon naamdagen voor namen (srs)
Mijne is 25 juli. In Nederland doet niemand daaraan geloof ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken niemand die zijn naamdag uberhaupt weet
mijne is blijkbaar 30 september
dat is wel vreemdquote:
Nee alleen katholiek en orthodoxe landenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
Mijne is 25 juli. In Nederland doet niemand daaraan geloof ik.
Zijn gewoon veel heiligen met die naam, maar kies je er niet eentje dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.namedaycalendar.com/search/Jan
Check Polen
waaromquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.namedaycalendar.com/search/Jan
Check Polen
Jawel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn gewoon veel heiligen met die naam, maar kies je er niet eentje dan?
Naamdag?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
leuk he
das dat je de herkomst van je naam viert, dat is in oost-europaquote:
Niet minder random dan de dag dat je geboren bent vierenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:56 schreef supersof het volgende:
Ik vind naamdagen wel raar. Wat vier je dan. Je naam? Dat is toch gek
Mijn naam heeft geen eens een naamdagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
http://www.mijnnaamdag.nl/?type=zoeknaam&naam=sophia
martelaar
De heilige, officieel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:56 schreef supersof het volgende:
Ik vind naamdagen wel raar. Wat vier je dan. Je naam? Dat is toch gek
doe dit nou nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef JanCees het volgende:
Inb4 Jr die religie weer eens afkraakt zonder een steekhoudend argument te noemen
Dan moet je naar de afgeleide gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn naam heeft geen eens een naamdag
komt het van jan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn naam heeft geen eens een naamdag
Ja ook vreemd, maar je naam vieren is echt raar vind ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet minder random dan de dag dat je geboren bent vieren
Ligt er maar aan waarmee je opgroeit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ook vreemd, maar je naam vieren is echt raar vind ik
Doet me denken aan het begrip nameday uit GoTquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
das dat je de herkomst van je naam viert, dat is in oost-europa
ik zeg ook dat ik het raar vindquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt er maar aan waarmee je opgroeit.
Vind at echt nog geen procent met elkaar te maken hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet minder random dan de dag dat je geboren bent vieren
Tis gewoon allebei een willekeurige gebeurtenis waar je als samenleving belang aan hecht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind at echt nog geen procent met elkaar te maken hebben
In GoT is het eigenlijk bullshit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het begrip nameday uit GoT
In de Middeleeuwen toen ze pas na paar weken die kind een naam gaven als het kans had op overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |