je zei ooit dat je jezelf knap vondquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hopelijk, heb ze zelf nog niet echt bekeken en ben wel gewoon een lelijke FOK!ker dus dat staat nog te bezien
dan mag jij hier niet meer posten hipsterboyquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in dit topic posten alleen lelijke mannen dusja
lolquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
dan mag jij hier niet meer posten hipsterboy
Ja dat vind ik zelf wel ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
je zei ooit dat je jezelf knap vond
jij bent geen lelijke man hoorquote:
ik draag graag zonnebrilquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent geen lelijke man hoor
al heb ik je alleen gezien met zonnebril op dus kan niet heel goed oordelen
Weet niet of ik wel een zonnebril-loze selfie heb eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent geen lelijke man hoor
al heb ik je alleen gezien met zonnebril op dus kan niet heel goed oordelen
is ook een kut sitequote:
ik moet gewoon een uitspraak van gister vindenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
is ook een kut site
zeker als je voor een opdracht relevante jurisprudentie moet zoeken bah BAH
vage kennis moest voorkomen gisterquote:
als ik het lees gelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:17 schreef supersof het volgende:
hoe snel antwoorden jullie op whatsapp
ik altijd vrijwel meteen
rechtbank, plaats, voornaam, delictquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vage kennis moest voorkomen gister
wil weten wat ie heb gekregen
Wanneer ik er zin in heb. Soms laat ik mijn mobiel dagenlang uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:17 schreef supersof het volgende:
hoe snel antwoorden jullie op whatsapp
ik altijd vrijwel meteen
kan je niet op de site van de rechtbank zelf kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet gewoon een uitspraak van gister vinden
ik lees het meestal ook wel gelijkquote:
echtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer ik er zin in heb. Soms laat ik mijn mobiel dagenlang uit.
lekker appen in het GRTD groepjequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees het meestal ook wel gelijk
Ja ik krijg soms ook boze reacties maar dat boeit me niet zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
echt
dat zou ik niet kunnen
vind het heel kut om niet bereikbaar te zijn voor mijn familie en vrienden als er iets met ze zou zijn
wie denk jij dat erin zittenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
lekker appen in het GRTD groepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |