Ik geloof dat best verderquote:
Geen idee waar het over gaatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof dat best verder
Alleen die berichtjes dat het heftige emoties opriepman man
Ga dan aan de roulette en all in op nummer 23. Als je niet wint straf ik mijzelf wel door niet op je bruiloft te verschijnen en zo mijn kans op je nicht te verprutsen.quote:
Kan best, mag alleen niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar een homosexuele Imam kan niet.
Stond een World Religion boot ofzo daar, met een Franse homoseksuele imamquote:
net als klbquote:
Ik verveel me zo erg dat ik eigenlijk niets moet doen waar verslaving bij op de hoek ligt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga dan aan de roulette en all in op nummer 23. Als je niet wint straf ik mijzelf wel door niet op je bruiloft te verschijnen en zo mijn kans op je nicht te verprutsen.
misschien moet je een film of serie gaan kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verveel me zo erg dat ik eigenlijk niets moet doen waar verslaving bij op de hoek ligt.
Ik heb vandaag al minstens 10 keer overwogen mezelf te bezatten.
Van wiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond een World Religion boot ofzo daar, met een Franse homoseksuele imam
En dat leverde blijkbaar `heftige emoties'op onder bezoekers
zullen we straks appenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verveel me zo erg dat ik eigenlijk niets moet doen waar verslaving bij op de hoek ligt.
Ik heb vandaag al minstens 10 keer overwogen mezelf te bezatten.
Van mensen langs de kant denk ik, allerlei tweets van wijven met tranen in hun ogenquote:
hoezoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mensen langs de kant denk ik, allerlei tweets van wijven met tranen in hun ogen
Ja, geen idee. ontroerd dat dat blijkbaar kan allemaalquote:
Die man moet zn eigen religie totaal vervalst hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, geen idee. ontroerd dat dat blijkbaar kan allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |