Nee, halve minuut van de kopgroep zie ik. Samen met Kruiswijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kramp nu
[..]
Ja alleen dumoulin en die andere zijn afgestapt.
Oh bedoel je het zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, halve minuut van de kopgroep zie ik. Samen met Kruiswijk.
Hij had er voor de laatste afdaling al voor moeten zitten. In de afdaling wint hij het never nooitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh bedoel je het zo.Ja hij zat/zit relatief dichtbij.
Lukt niet. Nibali gaat dit kinderlijk eenvoudig winnenquote:
Ik denk ook niet dat hij dit wintquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had er voor de laatste afdaling al voor moeten zitten. In de afdaling wint hij het never nooit
Het kan nog allemaal!quote:
Nja. Het kan alleen maar beter gaan vanaf nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij dit wint
[..]
Het kan nog allemaal!
Wel kekke fietsen. Ik wil ook een fiets die van kleur verandert door temperatuur. Al heeft dat vrij weinig nut in NLquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja. Het kan alleen maar beter gaan vanaf nu
Racefietsen vind ik er ook altijd kek uit zien ja.Kan je ook echt met 2 vingers op tillen die dingenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel kekke fietsen. Ik wil ook een fiets die van kleur verandert door temperatuur. Al heeft dat vrij weinig nut in NL
Genieten dit toch.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja. Het kan alleen maar beter gaan vanaf nu
Ja. Mijn pa heeft er 1 en dat is echt bizar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Racefietsen vind ik er ook altijd kek uit zien ja.Kan je ook echt met 2 vingers op tillen die dingen
Ja, jek an niet zeggen dat hij niet goed genoeg is, hij heeft week geleden ofzo nog San Sebastian gewonnen. Maar mocht hij het nog dicht rijden is hij kapot gereden als hij in de afdaling nog wat moet proberenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Mijn pa heeft er 1 en dat is echt bizar.Dan is mijn stadfiets (die al stuk lichter is dan mijn vorige) echt nog zwaar.
Maar ja racefietsen moeten natuurlijk ook licht zijn.
Ben benieuwd of Mollema dit dicht rijdt. Die Froome is echt vies eng mager trouwens.
Sowiesoquote:
Dat sowieso. Daarom denk ik dat hij het nog best zwaar krijgt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jek an niet zeggen dat hij niet goed genoeg is, hij heeft week geleden ofzo nog San Sebastian gewonnen. Maar mocht hij het nog dicht rijden is hij kapot gereden als hij in de afdaling nog wat moet proberen
Gewoon goeie beslissing ja. Poels ook echt tegenvallend als je zo goed bent in de Tourquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat sowieso. Daarom denk ik dat hij het nog best zwaar krijgt.
Ik snap Dumoulin ook wel dat hij is afgestapt voor die tijdrit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |