Ik kan het gewoon niet, vanwege dingen uit t verleden trek ik me dit soort dingen heel erg in en word ik echt kapot boos, maar ja hij is blijkbaar bangquote:
Moet ik m bossen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet, vanwege dingen uit t verleden trek ik me dit soort dingen heel erg in en word ik echt kapot boos, maar ja hij is blijkbaar bang
als ik weet waar ik m kan vinden boss ik hem zelfquote:
Waarom kan jij niet spellen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als ik weet waar ik m kan vinden boss ik hem zelfmaar meneer maakt dreigementen via een prive nummer en feesdoek, maar verderest in me gezicht komtie niet
dat is een actquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarom bemoei je je, a zemmel zionistenkoek
in dm welquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik kan sowieso neit zo goed spellen maar dat doet er niet toe
Met jou, ik vind je een debieltje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waarom bemoei je je, a zemmel zionistenkoek
broer als je zn adres weet dm me ik steek ze familiequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
als ik weet waar ik m kan vinden boss ik hem zelfmaar meneer maakt dreigementen via een prive nummer en feesdoek, maar verderest in me gezicht komtie niet
jij kan niet begrijpend lezen blijkbaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met jou, ik vind je een debieltje.
TR wegens antisemitisme, hoop op een ban.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jij kan niet begrijpend lezen blijkbaar
en ga lekker je vaders pik zuigen gecastreerde joodse hamster
ik ben geen racist, maar wel tegen joden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef badschaap het volgende:
zeg wollah ah sahbi, ik bel mijn broer hij prikt jou met prikpen vieze zemmer
Ik woon in een dorp met 60% allochtonen erin. Ik heb dus ook totaal geen moeite met die marocs te verstaanquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben geen racist, maar wel tegen joden.![]()
die tempels op hun hoofdquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp met 60% allochtonen erin. Ik heb dus ook totaal geen moeite met die marocs te verstaan
Knapquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp met 60% allochtonen erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |