Nee maar je verwacht toch wel dat een telefoon van 400 euro er iets beter tegen kan dan een telefoon van 90 euroquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een telefoon is dan ook niet bedoeld om in het water te leggen
Niet echt. Nokia3310 kan overal tegen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:55 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee maar je verwacht toch wel dat een telefoon van 400 euro er iets beter tegen kan dan een telefoon van 90 euro![]()
Stelletje kut chinezen
Een nokia 3310 is dan ook niet ontworpen door wat afgekeurde aziatenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt. Nokia3310 kan overal tegen hoor
hahahhahaquote:
mijn chinaphone werkt primaquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
Een nokia 3310 is dan ook niet ontworpen door wat afgekeurde aziaten
ja wel goedquote:
wat is er slecht?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja best goed wel maar ook sloecht
oh straks gewoon slapen tochquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
beetje onder invloed en gestresst maarja
wat is er gebeurd vanmiddag?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja komt goed ik doe rustig aan maar vanmiddag was beetje kut
jongen was mij ruzie zoeken via de telefoon maar ik word an heel pissif en wind me heel erg opquote:
dat is toch niet zo erg?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jongen was mij ruzie zoeken via de telefoon maar ik word an heel pissif en wind me heel erg op
en toen ik vroeg waar ben je dan geen antwoord geven dan
ik krijg daar gwn heelveel stress van en dat is niet echt fijn zegmaarquote:
negeer zulke mensen gewoonquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik krijg daar gwn heelveel stress van en dat is niet echt fijn zegmaar
want ik reageer dat af op verkeerde mensen
en dan om daar niet aan te denken ga ik alcohol drinken
zo heet ik nietquote:
speel niet met mijn privequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |