Heeft Polen ook leuke metalfestivals.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitsland natuurlijk. Misschien kan ik Jimmy nog om wat tips vragen daar waar hij een nazi blijkt te zijn.
Buchenwald is wel lachen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitsland natuurlijk. Misschien kan ik Jimmy nog om wat tips vragen daar waar hij een nazi blijkt te zijn.
neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
vind je mij nog steeds een onaardige homo?
Yo hablo Espanolquote:
Weenie, in Mgla heeft Polen wel één van de weinige bands waar ik een beetje naar uitkijk daarentegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft Polen ook leuke metalfestivals.
Mgla, wie kent ze niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weenie, in Mgla heeft Polen wel één van de weinige bands waar ik een beetje naar uitkijk daarentegen.
En dan te bedenken dat ik nu al Pokemons had kunnen vangen ware het niet dat ik vanochtend mijn bed niet uit kon komen
Als jij die tieten op mijn gezicht legt krijg ik het vast en zeker wel Spaans benauwd.quote:
etsu en ik hebben een gecompliceerde vriendschapquote:
Ik hou etsu het liefst een beetje op afstand, blijft toch een beetje een enge homo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
etsu en ik hebben een gecompliceerde vriendschap
quote:
Een grapje om te lachen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij die tieten op mijn gezicht legt krijg ik het vast en zeker wel Spaans benauwd.
Even een grapje voor tussendoor hoor.
Samen met Behemoth en sinds kort Batushka natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mgla, wie kent ze niet.
De trots van Polen
Ik heb geen FOX abonnement meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een grapje om te lachen.
Heb je genoten van ADO
ja als man ben je altijd prooi dan hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou etsu het liefst een beetje op afstand, blijft toch een beetje een enge homo.
Voor je het weet gaan ze aan je zitten ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als man ben je altijd prooi dan he
Zelden zo gelachen xDquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij die tieten op mijn gezicht legt krijg ik het vast en zeker wel Spaans benauwd.
Even een grapje voor tussendoor hoor.
hahahahaha ja ik was eerst een beetje bang weet je zo van kan ik nou wel zo'n grapje maken omdat het toch wel spannend is om iemand vrouwelijke rondingen te benoemen maar ik deed het gewoon zo van he het is toch zaterdagavond en wie kan mij nou wat maken hahahahahahaquote:
quote:
quote:
Erg gewaagdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahahahaha ja ik was eerst een beetje bang weet je zo van kan ik nou wel zo'n grapje maken omdat het toch wel spannend is om iemand vrouwelijke rondingen te benoemen maar ik deed het gewoon zo van he het is toch zaterdagavond en wie kan mij nou wat maken hahahahahaha
gewoon enrique danquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:29 schreef Crip het volgende:
Wat een kut muziek plaatsen jullie wil sexy spaans niet dat.
Je weet wat ze zeggen he of nou ja eigenlijk heb ik enkel mijzelf het nog horen zeggen maar dat mag de pret niet drukken maar nu dwaal i kwel een beetje af. Ik zeg dus altijd eens een gangster altijd een gangster wat wel enigszins vreemd is omdat ik niet echt een gangster ben maar zo zie je maar dat je ook een gangster kunt worden als je het nooit geweest bent. Het punt is dus een beetje dat ik mijn grap toch grensverleggend vond en ik zeer trots ben het te hebben durven doen tegen een vrouw nota bene en ik ben dan ook erg content dat de grap goed door je werd ontvangen want anders had ik alsnog wel een flinke flater geslagen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Erg gewaagd
Je bent unstoppable hor dikke schijt aan de overheid dubbel ost en de molenwijk. Brap brap brap
Laura is Italiaans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:29 schreef Crip het volgende:
Hoe is mijn nummer geen sexy Spaansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:29 schreef Crip het volgende:
je bent pas een g als je wou dat je geen g wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he of nou ja eigenlijk heb ik enkel mijzelf het nog horen zeggen maar dat mag de pret niet drukken maar nu dwaal i kwel een beetje af. Ik zeg dus altijd eens een gangster altijd een gangster wat wel enigszins vreemd is omdat ik niet echt een gangster ben maar zo zie je maar dat je ook een gangster kunt worden als je het nooit geweest bent. Het punt is dus een beetje dat ik mijn grap toch grensverleggend vond en ik zeer trots ben het te heb durven doen tegen een vrouw nota bene en ik ben dan ook erg content dat de grap goed door je werd ontvangen want anders had ik alsnog wel een flinke flater geslagen.
Ja ok is weer leuk geweestquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he of nou ja eigenlijk heb ik enkel mijzelf het nog horen zeggen maar dat mag de pret niet drukken maar nu dwaal i kwel een beetje af. Ik zeg dus altijd eens een gangster altijd een gangster wat wel enigszins vreemd is omdat ik niet echt een gangster ben maar zo zie je maar dat je ook een gangster kunt worden als je het nooit geweest bent. Het punt is dus een beetje dat ik mijn grap toch grensverleggend vond en ik zeer trots ben het te hebben durven doen tegen een vrouw nota bene en ik ben dan ook erg content dat de grap goed door je werd ontvangen want anders had ik alsnog wel een flinke flater geslagen.
met een boek slaan, heb je meer oppervlakte en meer raakkans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
Er zit hier al vier dagen een vervelende vlieg en ik krijg hem maar niet te pakken en hij is nog steeds niet dood
Er zijn nogal veel breekbare spullen hier bij mijn ouders. En hij is echt heel snelquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
met een boek slaan, heb je meer oppervlakte en meer raakkans.
elektrische vliegenmepper kopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Er zijn nogal veel breekbare spullen hier bij mijn ouders. En hij is echt heel snel
geen geld voorquote:
wie andersquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
is toch vlieg van je ouders, dus zij moeten dan betalen lijkt me
ja shitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
de winkel is ook pas morgenmiddag open
Ga maar weer weg. Deze act hoeven wij hier niet in GRTDquote:
ja kan ik welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
let maar niet op hem, gewoon meespelen
zo is datquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan ik wel
doe ik ook altijd bij jou x
ff denken wie jij bent. Ehm. Don't care.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga maar weer weg. Deze act hoeven wij hier niet in GRTD
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
ff denken wie jij bent. Ehm. Don't care.
je doet het toch tegen mij en ik ben een vrouwquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
mag 'x' wel van Fokkie? of is dat ook te gay?
nee alleen xoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
je bent toch niet z'n bitch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |