Heeft Polen ook leuke metalfestivals.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitsland natuurlijk. Misschien kan ik Jimmy nog om wat tips vragen daar waar hij een nazi blijkt te zijn.
Buchenwald is wel lachen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitsland natuurlijk. Misschien kan ik Jimmy nog om wat tips vragen daar waar hij een nazi blijkt te zijn.
neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
vind je mij nog steeds een onaardige homo?
Yo hablo Espanolquote:
Weenie, in Mgla heeft Polen wel één van de weinige bands waar ik een beetje naar uitkijk daarentegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft Polen ook leuke metalfestivals.
Mgla, wie kent ze niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weenie, in Mgla heeft Polen wel één van de weinige bands waar ik een beetje naar uitkijk daarentegen.
En dan te bedenken dat ik nu al Pokemons had kunnen vangen ware het niet dat ik vanochtend mijn bed niet uit kon komen
Als jij die tieten op mijn gezicht legt krijg ik het vast en zeker wel Spaans benauwd.quote:
etsu en ik hebben een gecompliceerde vriendschapquote:
Ik hou etsu het liefst een beetje op afstand, blijft toch een beetje een enge homo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
etsu en ik hebben een gecompliceerde vriendschap
quote:
Een grapje om te lachen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij die tieten op mijn gezicht legt krijg ik het vast en zeker wel Spaans benauwd.
Even een grapje voor tussendoor hoor.
Samen met Behemoth en sinds kort Batushka natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mgla, wie kent ze niet.
De trots van Polen
Ik heb geen FOX abonnement meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een grapje om te lachen.
Heb je genoten van ADO
ja als man ben je altijd prooi dan hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou etsu het liefst een beetje op afstand, blijft toch een beetje een enge homo.
Voor je het weet gaan ze aan je zitten ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als man ben je altijd prooi dan he
Zelden zo gelachen xDquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij die tieten op mijn gezicht legt krijg ik het vast en zeker wel Spaans benauwd.
Even een grapje voor tussendoor hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |