Ha ha haquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:50 schreef bascross het volgende:
Is er iemand die tong serieus neemt dan?
Geweldig dat ze hier zelfs een Tong-topic van weten te maken. Er zijn users die minder serieus worden genomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:50 schreef bascross het volgende:
Is net Hansie Hansiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:50 schreef bascross het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:50 schreef bascross het volgende:
Ik heb het vooroordeel van one liners op mijn nek hangen. Onterecht valt niet tegen te vechten. Soms ben ik er trots op. Mijn pareltjes staan namelijk mijlen ver boven jouw stompzinnige posts en ouevre dat niet verder komt dan gebrabbel met spenen in de mond. Die je brabbelt, gedwongen door de pijn in je tere huid, ontwapenend, prikkend naiëef in je roze billetjes.quote:
Dit dus. Heerlijk de nietszeggende niksheid. Koning in z'nj eigen rijk, samen lachend in de spiegel. Als schizofreemde vragend aan zijn spiegelbeeld of ie ook zo gelachen heeft, als onderonsje.quote:
Ga ff door, hebben we wat te lachenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het vooroordeel van one liners op mijn nek hangen. Onterecht valt niet tegen te vechten. Soms ben ik er trots op. Mijn pareltjes staan namelijk mijlen ver boven jouw stompzinnige posts en ouevre dat niet verder komt dan gebrabbel met spenen in de mond. Die je brabbelt, gedwongen door de pijn in je tere huid, ontwapenend, prikkend naiëef in je roze billetjes.
Waarmeequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga ff door, hebben we wat te lachen
Altijd die overacting van Hansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga ff door, hebben we wat te lachen
Sooooooooo, MC Tong is in de haus dikke diss na dissquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het vooroordeel van one liners op mijn nek hangen. Onterecht valt niet tegen te vechten. Soms ben ik er trots op. Mijn pareltjes staan namelijk mijlen ver boven jouw stompzinnige posts en ouevre dat niet verder komt dan gebrabbel met spenen in de mond. Die je brabbelt, gedwongen door de pijn in je tere huid, ontwapenend, prikkend naiëef in je roze billetjes.
Mooi topic, juichen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:43 schreef Wazaaaaa het volgende:
VBL / [VI TOTO 2016/2017] Met Wilfred Genee en René van der Gijp
quote:
*proest*quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldig dat ze hier zelfs een Tong-topic van weten te maken. Er zijn users die minder serieus worden genomen.
Straks loopt iedereen achter me aan door mijn standpunt over Derksen. De zelfverklaarde beste analist van Nederland, terwijl ie als schrijvende journalist al matig was. Hard schreeuwen wil niet zeggen dat je gelijk hebt. Is lachwekkend dat ie alle sporten buiten voetbal een B-sport noemt. Dat ie nooit spijt betuigd en z'n ongelijk inziet. Ik kijk en luister graag naar hem, wetende dat ik op FOK! m'n gelijk kan halen en geen te groot ego heb. Dat laat ik aan het voetvolk over, de users die een topic aan me wijden of mij interessanter vinden dan het programma zelf.
heerlijke billen heeft die mevrouwquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:28 schreef luckass het volgende:
[..]
Gijp ligt liever nu met het broekje uit naar Celeste Plak te kijken
Simonquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef luckass het volgende:
welke marketinglul heeft deze intro verzonnen?
simon?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef luckass het volgende:
nieuwe eindredacteurquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:33 schreef luckass het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:42 schreef Pascalus het volgende:
Gijp begint weer een beetje door te slaan.
Als ze er weer teveel in geloven gaat het altijd misquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:49 schreef Brammess het volgende:
Ah, weer even 3 maanden genieten van de Feyenoord hype.
Ooit zal dat verwachtingspatroon aangepast worden toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ze er weer teveel in geloven gaat het altijd mis
genot
en dan voor de winterstop alweer uitgeschakeld zijn voor het kampioenschapquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:49 schreef Brammess het volgende:
Ah, weer even 3 maanden genieten van de Feyenoord hype.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:50 schreef luckass het volgende:
Inmiddels 1-1 in sets bij het damesvolleybal
Is dat een sport?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:50 schreef luckass het volgende:
''Feyenoord moet meedoen om het kampioenschapquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ooit zal dat verwachtingspatroon aangepast worden toch?
straks genieten van dames hockeyquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:50 schreef luckass het volgende:
wat is er nou gepresteerd in die kuip de afgelopen twintig jaar?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Feyenoord moet meedoen om het kampioenschap
''Grootste club van Nederland''
Dat sla je er nooit meer uit daar
Naomi van Ass.quote:
Topclub omdat De kuip altijd uitverkocht isquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Feyenoord moet meedoen om het kampioenschap
''Grootste club van Nederland''
Dat sla je er nooit meer uit daar
De Pierre van Hooijdonk cupquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:52 schreef luckass het volgende:
[..]
wat is er nou gepresteerd in die kuip de afgelopen twintig jaar?
Het laatste Nederlandse Europese succesquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:52 schreef luckass het volgende:
[..]
wat is er nou gepresteerd in die kuip de afgelopen twintig jaar?
Ja en dan zie je hun prijzenkast en Dirk Kuytquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Topclub omdat De kuip altijd uitverkocht is
Pierre schoot vrije trappen vanuit de kleedkamer erinquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Pierre van Hooijdonk cup
Niet gewonnen door Feyenoord
Nelom stond daar vorig jaar een heel jaar linksbackquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en dan zie je hun prijzenkast en Dirk Kuyt
Goeie genadequote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Pierre schoot vrije trappen vanuit de kleedkamer erin
Dit jaar weer .quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nelom stond daar vorig jaar een heel jaar linksback
broekje uit en genieten jatochquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker meekijken onder haar broekje
Heeft mijn opa ook wel eens.quote:
Ik heb die van mij net op.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een bakje kwark
Doe je mee?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een bakje kwark
Doe je mee?
Tong had weer eens een inzinkingquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:11 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heeft er weer iemand geklaagd over kliekjes?
Bedanktquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:16 schreef Evertjan het volgende:
2-1 in sets voor TeamNL bij het volleybal
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 08-08-2016 om 20:44:43Philippe Rommens met de 4-0 voor Jong PSV en het is nog niet eens rust. Gaat het zo door, dan wordt het een monsterscore. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 08-08-2016 om 21:16:06Blunder van Pasveer bij Jong PSV: FC Den Bosch van 4-0 terug naar 4-4! reageer retweet
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:17 schreef Brammess het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 08-08-2016 om 20:44:43Philippe Rommens met de 4-0 voor Jong PSV en het is nog niet eens rust. Gaat het zo door, dan wordt het een monsterscore. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 08-08-2016 om 21:16:06Blunder van Pasveer bij Jong PSV: FC Den Bosch van 4-0 terug naar 4-4! reageer retweet
Bedankt Rikquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:17 schreef Brammess het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:17 schreef Brammess het volgende:
Metsjfixingquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:17 schreef Brammess het volgende:
Toetergod is aanwezigtwitter:toeterjan twitterde op maandag 08-08-2016 om 21:15:54JongPSV 4-4 FC Den Bosch is gescoord reageer retweet
Moet hij het met Jong PSV doen omdat hij al een eeuwig stadionverbod heeft?quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:20 schreef Pascalus het volgende:
Toetergod is aanwezigtwitter:toeterjan twitterde op maandag 08-08-2016 om 21:15:54JongPSV 4-4 FC Den Bosch is gescoord reageer retweet
Niet gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu konden jullie ook nog even zien of hij ook echt uit de auto kon komen.
Oké Drizztquote:Op maandag 8 augustus 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
Schwaab.
Wat een grappig woordje.![]()
SCHWAAAB SCHWAAAAAAB
Ik vind die watermeloen nooit zo. Die groene meloen, die vind ik enorm lekker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een bakje meloen, maar eigenlijk vind ik die rode stukjes heel erg lekker en die groene stukjes niet te vreten.
Die zijn ook gezonder.quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind die watermeloen nooit zo. Die groene meloen, die vind ik enorm lekker.
Mishandelen*quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Vandaag lekker weer politieagentes bedreigen
alleen de "quote:Op maandag 8 augustus 2016 21:28 schreef GGMM het volgende:
Christopher Reeve is ook eens van een paard geflikkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |