Vind het best logisch!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima wel om het zo te doen eigenlijk. Meelopen, schitterend moment meemaken en dan weer vertrekken
Genghis zijn zoon.quote:
Jawel hoor .. Hetzelfde als in het Spaansquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:08 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Officieel is het Países Baixos, maar geen hond die weet waar je het dan over hebt.
Je mag al blij zijn als ze weten waar Holanda ligt (zoals het in de volksmond heet).
Dan graag de werelddeel Amerika, dat schiet opquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:09 schreef Fylax het volgende:
gewoon over 4 jaar als A van amerika doen
Oh wacht... tegenstrijdige belangen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:09 schreef Collide het volgende:
[..]
Waarom zijn ze nu al pleiten dan?
jawel wat precies ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel hoor .. Hetzelfde als in het Spaans
Nog iets van 12 ofso.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:10 schreef Pascalus het volgende:
we zijn nog niet eens bij de N
dit gaat echt nog tien uur duren man man man
Dan kun je echt beter niet komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:10 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het juist logisch wat USA doet. Snap ook nooit waarom de organisatie dit nooit zo regelt voor alle landen. Gewoon rondje en dan terug naar het dorp.
Je kan ook in 1:20 om heel Monacoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:11 schreef heywoodu het volgende:
Nauru
Kun je in een kwartiertje om het hele land heen rijden, maar dat geheel terzijde.
aussieland in de buurtquote:
Nederland is ook gewoon hetzelfde. laag landquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:12 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ah, ok. Maar desalniettemin weet dus niemand waar je dan over hebt.
waarom zit je te fokkenquote:
Dat snap & weet ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nederland is ook gewoon hetzelfde. laag land
Nee joh! Stijlvol!quote:
Ushiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:15 schreef Collide het volgende:
Wie was die blonde chick bij Nederland?
quote:
argentinie ookquote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 31-07-2016 om 02:20:36Ik hou van Nederland. Mijn land. Voor altijd.I love The Netherlands. My country. For always. https://t.co/cdANswuMgm reageer retweet
Ah jij zit daar.. Ik was er in 2001 Carnaval....quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:15 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat snap & weet ik.
Maar hier in Brazilië snappen & weten ze dat niet.
Oftewel je mag allang blij zijn als ze weten waar Holanda ligt.
Ja, alleen al daarom een onterecht fluitconcert.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Palestijnse vlaggendraagster was mooi
Bij de Belgen mag je al meedoen als je de regels kentquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:17 schreef marcodej het volgende:
Op de Belg: "Er zijn 244 Nederlandse sporters en ze mikken op 25-30 medailles."
"Amai!"
je wweet best wat ik bedoelquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:17 schreef Nattekat het volgende:
Nou, fijne
[..]
Beter opletten bij aardrijkskunde en geschiedenis.
Waar het ligt misschien niet, maar Holanda herkenden ze toch wel als ik zei dat ik daar vandaan kwam. En bij veel monumenten/locaties uit de WIC tijd stond ook Holanda.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:15 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat snap & weet ik.
Maar hier in Brazilië snappen & weten ze dat niet.
Oftewel je mag allang blij zijn als ze weten waar Holanda ligt.
Ik ook !quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah jij zit daar.. Ik was er in 2001 Carnaval....
wat een lieve manquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:17 schreef Collide het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 31-07-2016 om 02:20:36Ik hou van Nederland. Mijn land. Voor altijd.I love The Netherlands. My country. For always. https://t.co/cdANswuMgm reageer retweet
Schrijf er anders een stukje over voor de schoolkrantquote:
Wel handjes boven de dekens.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:18 schreef Joezi het volgende:
Mooie support voor Palestina, het ware land
Jij hoorde het goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde het anders.. Meer als aangemoedigd
Inderdaad. Halve stadion allemaal infiltrerend zionisten. Net als IS, Boko haram, alle wereldwijde aanslagen in naam van islam en IKEAquote:
Probeer je het alweer ja?quote:
Triest, maar ik zie echt geen bekenden lolquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:18 schreef Collide het volgende:
Wie is deze blonde chick van Nederland?
[ afbeelding ]
Ze kennen het vooral van voetbal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:18 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Waar het ligt misschien niet, maar Holanda herkenden ze toch wel als ik zei dat ik daar vandaan kwam. En bij veel monumenten/locaties uit de WIC tijd stond ook Holanda.
Mijn laptoplader is kapot en mijn accu leeg.quote:
Mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:18 schreef Collide het volgende:
Wie is deze blonde chick van Nederland?
[ afbeelding ]
Dorian van Rijsselberghequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Triest, maar ik zie echt geen bekenden lol
Een beetje meer creativiteit en kleur mag wel. Het zijn sporters, geen zakenliedenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee deze trainings pakjes zinn het
Sowquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:19 schreef clumsy_clown het volgende:
De personificatie van een anus, die jongen.
Fylax is de zoon van Fok, waar Yvonne de moeder is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Gvd ik voel me altijd zo oud door de posts van fylax, omdat ik hem een draai om z'n oren wil geven en naar bed wil sturen.
De personificatie van een anus, die jongen.
Dit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Fylax is de zoon van Fok, waar Yvonne de moeder is.
Hij zwaaide niet eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vond de vlaggendrager van Nederland behoorlijk flopshow.
Biertje drinkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:21 schreef tralalala het volgende:
Maar waar was Willy nou? Hij zou in het stadion moeten zitten.
En de reden waarom fok niet nog een generatie zal overleven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Fylax is de zoon van Fok, waar Yvonne de moeder is.
die was al naar de bar gelopen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:21 schreef tralalala het volgende:
Willy heeft de verkeerde afslag genomenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:21 schreef tralalala het volgende:
Nog 50quote:
baasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
die was al naar de bar gelopen natuurlijk
Ik dacht ook aan Jessy Kramer, maar die moeten morgen al spelen. Dus zou ze dat dan genegeerd hebben.quote:
Bier drinken met Putin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
die was al naar de bar gelopen natuurlijk
Dat mag je hier niet zeggen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn paard levert een zwaardere prestatie dan hijzelf.
Wat een staf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:23 schreef Pascalus het volgende:
wel lachen jongens anders mogen jullie van Kim niet meer het land in
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:24 schreef Gutmensch het volgende:
Je zag die Noord-Koreanen denken "haha wat is dit slecht georganiseerd".
Blijkbaar ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan Jessy Kramer, maar die moeten morgen al spelen. Dus zou ze dat dan genegeerd hebben.
En dan People's Republic of Chinaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Democratische volksrepubliek blijft een hilarische titel voor Noord-Korea.
Het is gewoon een democratie hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Democratische volksrepubliek blijft een hilarische titel voor Noord-Korea.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:23 schreef Pascalus het volgende:
wel lachen jongens anders mogen jullie van Kim niet meer het land in
Soms wel (hoofdstad, gevolgd door de welbekende kenmerken). Maar idd, eerste reactie was vooral Robben/Van Persie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:19 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ze kennen het vooral van voetbal.
Maar wat de hoofdstad is, waar het precies ligt, etc..... Nee.
Hij doet niet stoer, hij is echt zo. Volledig domrechtsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:25 schreef Pino112 het volgende:
Fylax, doe eens niet zo stoer. Nergens voor nodig.
Nee, alleen aan de paradequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:26 schreef Fylax het volgende:
doet noord korea echt mee aan de olympische spelen?
Zeker. Nog wel een topic of 80quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:26 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb wel een hoop kandidaten voorbij zien komen voor het lekkere wijven topic
Dan heb jij geluk met je braziliaanse bekenden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:25 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Soms wel (hoofdstad, gevolgd door de welbekende kenmerken). Maar idd, eerste reactie was vooral Robben/Van Persie.
Valt me behoorlijk mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:26 schreef superniger het volgende:
Anti-Rusland propaganda bij de NOS
Ja, maar dan zo geknipt dat het lijkt alsof NK alle medailles gewonnen heeft.quote:
Er schijnt een tijdje terug een redelijk groot evenement in te zijn gehoudenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:27 schreef chufi het volgende:
Niet dat ik ooit in het stadion ben geweest, maar in 2001 zag het er uit als een bouwval Macarana...
Het was of lekkere wijven of lekkere mannen, ze hebben wijs gekozen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Russische mannen zijn wel echt onmeunig lelijk.
Eerst het EK en nu ook al de OS, zucht....quote:
Doen toch best wel veel Russen mee aan de OSquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Fuck veel lekkere wijven bij het Moederland.
Waar kan ik ze bestellen?
Iets met een bal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er schijnt een tijdje terug een redelijk groot evenement in te zijn gehouden
twitter:Terjimanian twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 03:15:53Greece just walking into the stadium if you're watching NBC. The rest of the world is on the Netherlands. reageer retweet
Neequote:
Toeristische gebieden en alleen met Brazilianen gesproken die Engels spraken. Dat zal inderdaad zeker geen afspiegeling zijn van het gehele land.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:27 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dan heb jij geluk met je braziliaanse bekenden.
Ik woon hier inmiddels al bijna 20 jaar en kom hoogst zelden iemand tegen met hoofdstad en merken kennis.
Amerikaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:28 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Terjimanian twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 03:15:53Greece just walking into the stadium if you're watching NBC. The rest of the world is on the Netherlands. reageer retweet
vast niet zijn moederquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:28 schreef Amarantha het volgende:
Wie was eigenlijk die chick naast Rutte die ook ging staan voor Nederland?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:28 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:28 schreef Amarantha het volgende:
Wie was eigenlijk die chick naast Rutte die ook ging staan voor Nederland?
Die zorgen er met reclames voor dat Amerika als laatste isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:28 schreef hole1988 het volgende:
Rutte moet toch nog uit de kast komen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien heeft ie eindelijk een vriendin.
Of het is de ambassadrice
twitter:MeredithBlake twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 03:28:04NBC clearly very angry that "United States of America" begins with an "E" in Portuguese reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die gaat geen 4 uur zitten, lekker bieren aan de bar
Huh hij was er wel? Niet gezien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:31 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Willy had gewoon geen zin in Rutte, iedereen kijkt sacherijnig
"was ik maar thuis gebleven"quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:31 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Willy had gewoon geen zin in Rutte, iedereen kijkt sacherijnig
Die doen gewoon rondjes.. zijn er misschien 20 of zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:31 schreef Amarantha het volgende:
Die fiets meisjes en jongens zijn er vast inmiddels ook wel flauw van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |