Zeker. Nog wel een topic of 80quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:26 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb wel een hoop kandidaten voorbij zien komen voor het lekkere wijven topic
Dan heb jij geluk met je braziliaanse bekenden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:25 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Soms wel (hoofdstad, gevolgd door de welbekende kenmerken). Maar idd, eerste reactie was vooral Robben/Van Persie.
Valt me behoorlijk mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:26 schreef superniger het volgende:
Anti-Rusland propaganda bij de NOS
Ja, maar dan zo geknipt dat het lijkt alsof NK alle medailles gewonnen heeft.quote:
Er schijnt een tijdje terug een redelijk groot evenement in te zijn gehoudenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:27 schreef chufi het volgende:
Niet dat ik ooit in het stadion ben geweest, maar in 2001 zag het er uit als een bouwval Macarana...
Het was of lekkere wijven of lekkere mannen, ze hebben wijs gekozen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Russische mannen zijn wel echt onmeunig lelijk.
Eerst het EK en nu ook al de OS, zucht....quote:
Doen toch best wel veel Russen mee aan de OSquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Fuck veel lekkere wijven bij het Moederland.
Waar kan ik ze bestellen?
Iets met een bal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er schijnt een tijdje terug een redelijk groot evenement in te zijn gehouden
twitter:Terjimanian twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 03:15:53Greece just walking into the stadium if you're watching NBC. The rest of the world is on the Netherlands. reageer retweet
Neequote:
Toeristische gebieden en alleen met Brazilianen gesproken die Engels spraken. Dat zal inderdaad zeker geen afspiegeling zijn van het gehele land.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:27 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dan heb jij geluk met je braziliaanse bekenden.
Ik woon hier inmiddels al bijna 20 jaar en kom hoogst zelden iemand tegen met hoofdstad en merken kennis.
Amerikaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:28 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Terjimanian twitterde op zaterdag 06-08-2016 om 03:15:53Greece just walking into the stadium if you're watching NBC. The rest of the world is on the Netherlands. reageer retweet
vast niet zijn moederquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:28 schreef Amarantha het volgende:
Wie was eigenlijk die chick naast Rutte die ook ging staan voor Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |