Nee joh! Stijlvol!quote:
Ushiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:15 schreef Collide het volgende:
Wie was die blonde chick bij Nederland?
quote:
argentinie ookquote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 31-07-2016 om 02:20:36Ik hou van Nederland. Mijn land. Voor altijd.I love The Netherlands. My country. For always. https://t.co/cdANswuMgm reageer retweet
Ah jij zit daar.. Ik was er in 2001 Carnaval....quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:15 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat snap & weet ik.
Maar hier in Brazilië snappen & weten ze dat niet.
Oftewel je mag allang blij zijn als ze weten waar Holanda ligt.
Ja, alleen al daarom een onterecht fluitconcert.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Palestijnse vlaggendraagster was mooi
Bij de Belgen mag je al meedoen als je de regels kentquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:17 schreef marcodej het volgende:
Op de Belg: "Er zijn 244 Nederlandse sporters en ze mikken op 25-30 medailles."
"Amai!"
je wweet best wat ik bedoelquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:17 schreef Nattekat het volgende:
Nou, fijne
[..]
Beter opletten bij aardrijkskunde en geschiedenis.
Waar het ligt misschien niet, maar Holanda herkenden ze toch wel als ik zei dat ik daar vandaan kwam. En bij veel monumenten/locaties uit de WIC tijd stond ook Holanda.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:15 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat snap & weet ik.
Maar hier in Brazilië snappen & weten ze dat niet.
Oftewel je mag allang blij zijn als ze weten waar Holanda ligt.
Ik ook !quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah jij zit daar.. Ik was er in 2001 Carnaval....
wat een lieve manquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:17 schreef Collide het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 31-07-2016 om 02:20:36Ik hou van Nederland. Mijn land. Voor altijd.I love The Netherlands. My country. For always. https://t.co/cdANswuMgm reageer retweet
Schrijf er anders een stukje over voor de schoolkrantquote:
Wel handjes boven de dekens.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:18 schreef Joezi het volgende:
Mooie support voor Palestina, het ware land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |