Jij hoorde het goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde het anders.. Meer als aangemoedigd
Inderdaad. Halve stadion allemaal infiltrerend zionisten. Net als IS, Boko haram, alle wereldwijde aanslagen in naam van islam en IKEAquote:
Probeer je het alweer ja?quote:
Triest, maar ik zie echt geen bekenden lolquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:18 schreef Collide het volgende:
Wie is deze blonde chick van Nederland?
[ afbeelding ]
Ze kennen het vooral van voetbal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:18 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Waar het ligt misschien niet, maar Holanda herkenden ze toch wel als ik zei dat ik daar vandaan kwam. En bij veel monumenten/locaties uit de WIC tijd stond ook Holanda.
Mijn laptoplader is kapot en mijn accu leeg.quote:
Mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:18 schreef Collide het volgende:
Wie is deze blonde chick van Nederland?
[ afbeelding ]
Dorian van Rijsselberghequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:19 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Triest, maar ik zie echt geen bekenden lol
Een beetje meer creativiteit en kleur mag wel. Het zijn sporters, geen zakenliedenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee deze trainings pakjes zinn het
Sowquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:19 schreef clumsy_clown het volgende:
De personificatie van een anus, die jongen.
Fylax is de zoon van Fok, waar Yvonne de moeder is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Gvd ik voel me altijd zo oud door de posts van fylax, omdat ik hem een draai om z'n oren wil geven en naar bed wil sturen.
De personificatie van een anus, die jongen.
Dit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Fylax is de zoon van Fok, waar Yvonne de moeder is.
Hij zwaaide niet eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vond de vlaggendrager van Nederland behoorlijk flopshow.
Biertje drinkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:21 schreef tralalala het volgende:
Maar waar was Willy nou? Hij zou in het stadion moeten zitten.
En de reden waarom fok niet nog een generatie zal overleven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Fylax is de zoon van Fok, waar Yvonne de moeder is.
die was al naar de bar gelopen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:21 schreef tralalala het volgende:
Willy heeft de verkeerde afslag genomenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:21 schreef tralalala het volgende:
Nog 50quote:
baasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
die was al naar de bar gelopen natuurlijk
Ik dacht ook aan Jessy Kramer, maar die moeten morgen al spelen. Dus zou ze dat dan genegeerd hebben.quote:
Bier drinken met Putin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
die was al naar de bar gelopen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |