madquote:
1x raden.quote:
Ik dacht al iemand veel te snel te zien lopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erick Barrondo pakte een zilveren plak in 2012. Snelwandelgod. Zie hem dit geintje helaas niet herhalen
Had niet de juiste kniehoek inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht al iemand veel te snel te zien lopen.
Genieten straks in Lahti met Ilka Herola!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:41 schreef heywoodu het volgende: [..] Er kan er ook nog één biatlonnen en ooit kunnen ze ook wel weer schansspringen
![]()
Ligt aan jouquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:45 schreef hhh38 het volgende:
Ligt het aan mij of hebben ze het tempo opgevoerd?
Dan mis je het wielrennenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo eens de tandjes poetsen en dan pitten, helaas moet er morgen gewerkt worden
Churandy had de vlag ook moeten dragen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:46 schreef richolio het volgende:
Donkere mensen uit die landen zijn altijd veel leuker dan wij kaaskoppen
Zij houden van veel en felle kleuren en dansen veel met elkaar enzoAlleen maar feest en blij
Dat merk je natuurlijk ook aan Churandy, hij is altijd blij
Bureau Rio gezien vandaag?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:46 schreef richolio het volgende:
Donkere mensen uit die landen zijn altijd veel leuker dan wij kaaskoppen
Zij houden van veel en felle kleuren en dansen veel met elkaar enzoAlleen maar feest en blij
Dat merk je natuurlijk ook aan Churandy, hij is altijd blij
Zo lang werk ik nu ook weer niet. Ik poog bij de eerste schietfinale klaar te zijn.quote:
Die eindigt om half negen of zo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo lang werk ik nu ook weer niet. Ik poog bij de eerste fietsfinale klaar te zijn.
Daar moest een ander woordje staanquote:
Mis je wel alle teamsporten 's middags?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo lang werk ik nu ook weer niet. Ik poog bij de eerste schietfinale klaar te zijn.
15.30, succesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo lang werk ik nu ook weer niet. Ik poog bij de eerste schietfinale klaar te zijn.
3 uurtjes ofzo. Valt best meequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mis je wel alle teamsporten 's middags?
Dan had NOS wat meer geld moeten schuiven naar Braziliequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:48 schreef MakkieR het volgende:
Beseffen ze daar in Brazilië wel dat wij hier in Nederland om fucking 3 uur in de nacht zitten te wachten op onze atleten, laat ze godsamme opschieten
5 landen per bier. Das krap aan hoor!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nog 12 bier dus dat moet lukken.
Ik niet. Ik heb nu wel genoeg hardheid opgebouwd voor de zwemfinale morgen. Nu eerst even supercompensatie en taperen.quote:
Hosszu die zich eindelijk eens echt focust op maar 2 of 3 afstanden ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:48 schreef Columbiafan het volgende:
Hongaarse zwembazen! Boglarka Kapasgodin.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:48 schreef Columbiafan het volgende:
Hongaarse zwembazen! Boglarka Kapasgodin.
Morgen om 4:00 hè:Pquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb nu wel genoeg hardheid opgebouwd voor de zwemfinale morgen. Nu eerst even supercompensatie en taperen.
Die gaat ontzettend schroeienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hosszu die zich eindelijk eens echt focust op maar 2 of 3 afstanden ofzo
Alfabet is gewoon hetzelfde. Gaat om de namen. In Nederland zou Zwitserland ook bij de Z komen en niet bij de S.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Raar alfabet, dat portugese gebeuren
Doet Egerszegi nog mee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hosszu die zich eindelijk eens echt focust op maar 2 of 3 afstanden ofzo
Ik kom niet meer bij, wat een goede grapquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:51 schreef MakkieR het volgende:
Als de OS ooit in Nederland komt dan heet Brazilië volgens het Nederlands alfabet Zbrazilie
ik lach exhtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij, wat een goede grap
Yemen kwam net langs tho, en op het bordje stond gewoon Yemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:51 schreef Collide het volgende:
[..]
Alfabet is gewoon hetzelfde. Gaat om de namen. In Nederland zou Zwitserland ook bij de Z komen en niet bij de S.
Die staan daar in september gewoon met hun olympische ploeg, oh kutquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:51 schreef Redefine het volgende:
Iran denkt dat het de Paralympics is met de vlaggendraagster
Gewoon voldoen aan de kwalificatie eisen van de OSquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:51 schreef Redefine het volgende:
Iran denkt dat het de Paralympics is met de vlaggendraagster
Sorry voor dat, maar ik ben hier echt verschrikkelijk melig, bij gebrek aan slaap lolquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij, wat een goede grap
lief doen tegen Fylaxquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook totaal geen humor
Kapas zou het beter doen op mijn slaapkamer denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die staan daar in september gewoon met hun olympische ploeg, oh kut
In een universum waar Katie Ledecky niet bestaat.quote:
Wel eens op Patricia Mamona gelet?quote:
Atletiekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:55 schreef MakkieR het volgende:
Welke sport is eigenlijk het grootste tijdens de OS?
die gaat gouden easyquote:
grapje grapje het spijt me lieve skedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:55 schreef Sked het volgende:
[..]
ik help je net en dan ga je een beetje zitten backstabben
teringblaag
Dartenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:55 schreef MakkieR het volgende:
qua deelnemers, nummers, speeltijd of airtime?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:55 schreef MakkieR het volgende:
Bedsportquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:55 schreef MakkieR het volgende:
populariteitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
qua deelnemers, nummers, speeltijd of airtime?
Dan voetbal.quote:
Dit zeg jij als Nijmegenaar?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
grapje grapje het spijt me lieve sked
vitesse
medquote:
80quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:58 schreef Drolflap het volgende:
Hoe groot is de Nederlandse delegatie eigenlijk ?
Nou, nee.quote:
AH FUCKquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij moeten we op de P wachten
heyaquote:
Fuck, echt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij moeten we op de P wachten
Holanda is nog niet geweest bij de Hquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:01 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Vreemd. Ben zelf in Brazilië geweest en daar spraken ze elke keer over Holanda.
huilenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, tot morgen jongens. Was gezellig
Het is sowieso maar matig in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens kijken of Asadauskaite of Serafina te zien is. Volgens mij niet
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is toch hetzelfde als Holland en The Netherlands?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:01 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Zeker. De vlaggendragers zijn ook te vaak nauwelijks te zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is sowieso maar matig in beeld gebracht.
Werk ze hequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is mijn adoptieteamquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:02 schreef Amarantha het volgende:
Refugee Olympic Team
Bestaat dus ook.
quote:
Je kennis stelt je teleurquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:03 schreef marcodej het volgende:
Mijn kennis van het alfabet zegt me dat we bijna bij Nederland zijn.
de P van Nederland jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:03 schreef marcodej het volgende:
De vlaggendragers zijn nauwelijks te zien, de sterren zijn nauwelijks te zien. Bolt (of elke andere random ster) geen seconde in beeld gehad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. De vlaggendragers zijn ook te vaak nauwelijks te zien.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:03 schreef marcodej het volgende:
Time is money my friend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:04 schreef Pascalus het volgende:
die kut amerikanen kunnen natuurlijk weer niet wachten
Dit weerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:03 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft de wil van NBC te maken met de atleten van de USAquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Amerikanen
Egoistisch volk, perse betere timeslot willen en dan janken als ze het niet krijgen.
Jammer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:06 schreef Drolflap het volgende:
Het grootste deel van de Nederlandse delegatie gaat niet eens
quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:06 schreef Drolflap het volgende:
Terecht dat ze weg gaan, je gaat toch niet overal op wachten. Het grootste deel van de Nederlandse delegatie gaat mag niet eens
Dat werd door de commentatoren gezegdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:06 schreef Fylax het volgende:
hoe zagen jullie eigenlijk dat de amerikanen wefgaan?
Slechts 33 atleten van de 240+quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:06 schreef Drolflap het volgende:
Terecht dat ze weg gaan, je gaat toch niet overal op wachten. Het grootste deel van de Nederlandse delegatie gaat niet eens
Prima wel om het zo te doen eigenlijk. Meelopen, schitterend moment meemaken en dan weer vertrekkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:05 schreef Bartjebart het volgende:
Het zullen vast niet alleen de Amerikanen zijn...
Yep alleen dan is Holanda nog wat meer ingeburgd in het Portugees. Zelfs vertaalmachines gebruiken Holanda. De P-versie wordt alleen bij officiële instanties gebruikt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als Holland en The Netherlands?
de V van VSquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:07 schreef Collide het volgende:
Als straf Amerika over 4 jaar bij de U van USA.
Vind ik vrij logisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima wel om het zo te doen eigenlijk. Meelopen, schitterend moment meemaken en dan weer vertrekken
Straf? Dat willen ze graagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:07 schreef Collide het volgende:
Als straf Amerika over 4 jaar bij de U van USA.
Bij die sprong van die gast zonder parachute was er om de 7 minuten reclame ofso voor een sprong van 2 minuten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:07 schreef Fylax het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ze bij de uitzending in Amerika commercialbreaks hebben?mongolen daar in amerika
Officieel is het Países Baixos, maar geen hond die weet waar je het dan over hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:01 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |