madquote:
1x raden.quote:
Ik dacht al iemand veel te snel te zien lopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erick Barrondo pakte een zilveren plak in 2012. Snelwandelgod. Zie hem dit geintje helaas niet herhalen
Had niet de juiste kniehoek inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht al iemand veel te snel te zien lopen.
Genieten straks in Lahti met Ilka Herola!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:41 schreef heywoodu het volgende: [..] Er kan er ook nog één biatlonnen en ooit kunnen ze ook wel weer schansspringen
![]()
Ligt aan jouquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:45 schreef hhh38 het volgende:
Ligt het aan mij of hebben ze het tempo opgevoerd?
Dan mis je het wielrennenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo eens de tandjes poetsen en dan pitten, helaas moet er morgen gewerkt worden
Churandy had de vlag ook moeten dragen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:46 schreef richolio het volgende:
Donkere mensen uit die landen zijn altijd veel leuker dan wij kaaskoppen
Zij houden van veel en felle kleuren en dansen veel met elkaar enzoAlleen maar feest en blij
Dat merk je natuurlijk ook aan Churandy, hij is altijd blij
Bureau Rio gezien vandaag?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:46 schreef richolio het volgende:
Donkere mensen uit die landen zijn altijd veel leuker dan wij kaaskoppen
Zij houden van veel en felle kleuren en dansen veel met elkaar enzoAlleen maar feest en blij
Dat merk je natuurlijk ook aan Churandy, hij is altijd blij
Zo lang werk ik nu ook weer niet. Ik poog bij de eerste schietfinale klaar te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |