Hosszu die zich eindelijk eens echt focust op maar 2 of 3 afstanden ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:48 schreef Columbiafan het volgende:
Hongaarse zwembazen! Boglarka Kapasgodin.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:48 schreef Columbiafan het volgende:
Hongaarse zwembazen! Boglarka Kapasgodin.
Morgen om 4:00 hè:Pquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb nu wel genoeg hardheid opgebouwd voor de zwemfinale morgen. Nu eerst even supercompensatie en taperen.
Die gaat ontzettend schroeienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hosszu die zich eindelijk eens echt focust op maar 2 of 3 afstanden ofzo
Alfabet is gewoon hetzelfde. Gaat om de namen. In Nederland zou Zwitserland ook bij de Z komen en niet bij de S.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Raar alfabet, dat portugese gebeuren
Doet Egerszegi nog mee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hosszu die zich eindelijk eens echt focust op maar 2 of 3 afstanden ofzo
Ik kom niet meer bij, wat een goede grapquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:51 schreef MakkieR het volgende:
Als de OS ooit in Nederland komt dan heet Brazilië volgens het Nederlands alfabet Zbrazilie
ik lach exhtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij, wat een goede grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |