Die eindigt om half negen of zo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo lang werk ik nu ook weer niet. Ik poog bij de eerste fietsfinale klaar te zijn.
Daar moest een ander woordje staanquote:
Mis je wel alle teamsporten 's middags?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo lang werk ik nu ook weer niet. Ik poog bij de eerste schietfinale klaar te zijn.
15.30, succesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo lang werk ik nu ook weer niet. Ik poog bij de eerste schietfinale klaar te zijn.
3 uurtjes ofzo. Valt best meequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mis je wel alle teamsporten 's middags?
Dan had NOS wat meer geld moeten schuiven naar Braziliequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:48 schreef MakkieR het volgende:
Beseffen ze daar in Brazilië wel dat wij hier in Nederland om fucking 3 uur in de nacht zitten te wachten op onze atleten, laat ze godsamme opschieten
5 landen per bier. Das krap aan hoor!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nog 12 bier dus dat moet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |