Och, je bent niet de eerste in dit topic die zegt het prima te vinden om dat kind te vermoorden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:27 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Jij bent echt te stom om te poepen
Haal je wel zelfstandig adem?
Ja alleen gaat het nergens over, vrij weinig gekleurde kids daar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:22 schreef Ludachrist het volgende:
Gelukkig gaat het zelfs bij kinderen van 9 tegenwoordig al direct over hun afkomst, we kunnen er niet vroeg genoeg mee beginnen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:37 schreef summer2bird het volgende:
Bijna de reactiepagina van de Telegraaf hier.
Denk dat de meeste vaders (die zo'n bericht op facebook zouden plaatsen) het zouden vermelden wanneer het een allochtoon betrof, lijkt me daarom voorbarig om die conclusie te trekken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:34 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als hij inspiratie heeft opgedaan op een van de IS sites.
Ik zie al Marokkaantjes van 4 jaar met hun handjes keel afsnijden gebaren maken als je ze terecht wijst. Dus deze allochtoontjes missen helemaal geen stuk ontwikkeling, maar krijgen de verkeerde ontwikkeling. Het is te makkelijk om het te gooien op "bipolair", "verward" "stageplaatsen" dizzzzcrimiazie etc. Het komt gewoon door de rotte anti westerse religie/cultuur
Klinkt alsof je enkel een doffe waas ziet wanneer je jou in de ogen kijkt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:07 schreef kurk_droog het volgende:
Niets nieuws. Woon zelf in een slechte buurt met wat mede studenten en als je daar de mocro kindjes over straat ziet lopen en dan de afschuwelijke blik in de ogen en hoe ze naar je kijken. Het worden allemaal van die ellendelingen.
Nee, dat niet, maar 'ik zweer 't, jongen', is toch een uitspraak die je vaak uit die hoek hoort.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Want Marokkanen/moslims/de buut'nlanders staan erom bekend kokend water over mensen heen te gooien ofzo?
Wat stel jij voor ervan uitgaande dat de verdachte het daadwerkelijk heeft gedaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje gek om een oproep te doen om de keel van een 9-jarig ettertje door te snijden.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ha die Villas, verrassende mening weer beste vriend. Drink een biertje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zo'n kind moet mee naar een brug nemen en 'm er vanaf flikkeren. Nu kan het nog!
hajje nie verwag hè?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ha die Villas, verrassende mening weer beste vriend. Drink een biertje.
Hoe was het gebed in de moskee vandaag? Nog geallahu-akbard?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt alsof je enkel een doffe waas ziet wanneer je jou in de ogen kijkt.
Bij zijn is meemaken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe was het gebed in de moskee vandaag? Nog geallahu-akbard?
eeyz doe je eens eer aan, swa. Kaas heten en dan zo doen! Gedraag je eens wat pvv'eriger zeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt alsof je enkel een doffe waas ziet wanneer je jou in de ogen kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |