Of met achterlijke valse dilemmas aankomen op een internetforum.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:30 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Tja, je kan ook je kop in het zand steken en denken dat dit goed komt natuurlijk
Jaren dertig? Hitlerjugend, Nationale Jeugdstorm...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Wéér tijd? Wanneer gingen ze standaard op een vechtsport dan?
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Jaren dertig? Hitlerjugend, Nationale Jeugdstorm...
Dat noem ik geen vechtsport.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Jaren dertig? Hitlerjugend, Nationale Jeugdstorm...
Nee voor een kind van 9 jaar gelden iets andere normen, die missen een heel stuk ontwikkeling wat hun nog niet volwassen maakt. Een man die schrijft dat hij het liefst de kop van een negenjarige wil trekken vind ik wat leeftijd betreft opmerkelijk maar gezien de emotie is het verklaarbaar, zulke mensen moeten eigenlijk geen facebook of twitter nemen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En de dader vanuit een opwelling besloot een kind te verbranden. Ja tog nie dan, vieze kk tatta's ook altijd.
Nee, niet het slachtoffer maar de dader en de groep waar die uit voortkomtquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:31 schreef Hexagon het volgende:
Is het kind verbrand, wordt het ook nog een speelbal van trollende fokonderbuikjes
Het kan aan mij liggen hoor, maare 9 jaar, alleen thuis met een vriendje, water koken en meenemen om over een ander kind heen te kiepen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee voor een kind van 9 jaar gelden iets andere normen, die missen een heel stuk ontwikkeling wat hun nog niet volwassen maakt. Een man die schrijft dat hij het liefst de kop van een negenjarige wil trekken vind ik wat leeftijd betreft opmerkelijk maar gezien de emotie is het verklaarbaar, zulke mensen moeten eigenlijk geen facebook of twitter nemen.
Of de negenjarige heeft niet beseft hoe ernstig het gooien met kokend water is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor, maare 9 jaar, alleen thuis met een vriendje, water koken en meenemen om over een ander kind heen te kiepen...
Dat heeft niet met "iets andere normen" en het "missen van een stuk ontwikkeling" te maken. Dan ben je in mijn beleving al zo verknipt als een deur...
Niet? Maar dan wel de moeite nemen om de waterkoker aan te zetten? Ook op negenjarige leeftijd snappen ze prima dat je je handen niet onder de hete kraan moet houden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Of de negenjarige heeft niet beseft hoe ernstig het gooien met kokend water is.
Denk dat we dit toch wel van een negen jarige kunnen verwachten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Precies maar dat betekent niet dat ze weten hoe ernstig het is en de gevolgen overzien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet? Maar dan wel de moeite nemen om de waterkoker aan te zetten? Ook op negenjarige leeftijd snappen ze prima dat je je handen niet onder de hete kraan moet houden.
Het zou mij niet verbazen als hij inspiratie heeft opgedaan op een van de IS sites.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor, maare 9 jaar, alleen thuis met een vriendje, water koken en meenemen om over een ander kind heen te kiepen...
Dat heeft niet met "iets andere normen" en het "missen van een stuk ontwikkeling" te maken. Dan ben je in mijn beleving al zo verknipt als een deur...
Nee, we gaan water koken omdat het zo lekker voelt...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Precies maar dat betekent niet dat ze weten hoe ernstig het is en de gevolgen overzien.
Dat ze weten dat het pijn doet betekent niet dat ze beseffen hoe gevaarlijk het is. Kinderen hebben vaak geen moeite elkaar pijn te doen als ze boos op elkaar zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, we gaan water koken omdat het zo lekker voelt...
Hoe komt hij aan kokend water? Vast geholpen door een ouder familielid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat ze weten dat het pijn doet betekent niet dat ze beseffen hoe gevaarlijk het is. Kinderen hebben vaak geen moeite elkaar pijn te doen als ze boos op elkaar zijn.
Blijkbaar dacht het slachtoffer dat het om nat maken ging.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik zie de kinderen hier inderdaad regelmatig met keukenmessen, schroevendraaiers en hamers op pad gaan om andere kinderen "pijn te doen"...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat ze weten dat het pijn doet betekent niet dat ze beseffen hoe gevaarlijk het is. Kinderen hebben vaak geen moeite elkaar pijn te doen als ze boos op elkaar zijn.
Elders stond dat hij met een vriendje alleen thuis was, maar ik weet het niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe komt hij aan kokend water? Vast geholpen door een ouder familielid.
Behoor jij ook tot die dader groep ? Dat je het probeert goed te pratenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er was verder niemand thuis, dus zelf de waterkoker aangezet... En als je dat benul hebt dan snap je ook dat het levensgevaarlijk is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe komt hij aan kokend water? Vast geholpen door een ouder familielid.
Ik had een buurjongetje die regelmatig een schep pakte inderdaad, als hij in de zandbak zat kon je hem maar beter niet boos maken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie de kinderen hier inderdaad regelmatig met keukenmessen, schroevendraaiers en hamers op pad gaan om andere kinderen "pijn te doen"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |