Ik zou hem toch serieus laten onderzoeken op mentale problemen denk ik. :pquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, bij mij zou hij dan iig nog niet jarig zijn geweest...
Maar gezien de buurt en oord zal het wel afgedaan worden als een "kwajongensstreek"...
Verweer waar? Hij wordt niet vervolgd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:12 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Reken maar dat dat het verweer wordt: "Ik dacht dat het koud water was."
Worden de ouders dan niet vervolgd? Of is dat niet meer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Verweer waar? Hij wordt niet vervolgd.
Hooguit voor de schade die is toegedaan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:39 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Worden de ouders dan niet vervolgd? Of is dat niet meer?
Die ging dezelfde dag nog ergens anders heen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Je zal maar een kind hebben die zoiets doet...
Typisch... een vrouw...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:48 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens mij was ik 9 toen ik over een dunne ijslaag ging lopen. Wist wel dat door het ijs zakken niet goed kon zijn maar tofh deed ik het en zakte ik door.. Gelukkig niet helemaal maar dat was niet omdat ik wist dat het zo ondiep was. Dusbkan best dat hij wist dat kokend water niet goed was maar de definitieve gevolgen heeft onderschat
Hij wilde hoofd en romp scheiden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Dus die vader moest zich inhouden om geen eigen rechter te spelen? Wat was hij dan van plan? Ging hij anders dat 9-jarige ettertje in elkaar beuken?
Goed verhaal.
Er hoeft geen verweer te komen want kinderen onder 12 worden niet vervolgd omdat uit onderzoek blijkt dat ze de daden niet toegerekend kunnen worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:12 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Reken maar dat dat het verweer wordt: "Ik dacht dat het koud water was."
Gewoon zonder tussenkomst van de rechter oplossen zoals ze het ook doen in de zandbak waar zijn familie vandaan komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er hoeft geen verweer te komen want kinderen onder 12 worden niet vervolgd omdat uit onderzoek blijkt dat ze de daden niet toegerekend kunnen worden.
Wat stel je voor?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:10 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Gewoon zonder tussenkomst van de rechter oplossen zoals ze het ook doen in de zandbak waar zijn familie vandaan komt.
Op de buik leggen, flink op de rug stompen zodat-ie vanaf z'n nek verlamd is en dan lekker laten levenquote:
Oog om oog toch?quote:
Damn net zo gestoord.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:13 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Op de buik leggen, flink op de rug stompen zodat-ie vanaf z'n nek verlamd is en dan lekker laten leven![]()
Marteling
Of gewoon voor de ogen van z'n ouders de keel doorsnijden. Allahu akbar!
Jij past er anders ook prima thuisquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:15 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Net zoals in zijn natuurlijke leefomgeving
[ afbeelding ]
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij past er anders ook prima thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:30 schreef frietenstamp het volgende:
Ik zou ice tea bestellen als ik er thee ging drinken als burgemeester.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:18 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijkNee had ik niet direct door nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje gek om een oproep te doen om de keel van een 9-jarig ettertje door te snijden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:13 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Op de buik leggen, flink op de rug stompen zodat-ie vanaf z'n nek verlamd is en dan lekker laten leven![]()
Marteling
We kunnen dr beter vanaf zijn. Scheelt een boel ellende.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje gek om een oproep te doen om de keel van een 9-jarig ettertje door te snijden.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Je snapt dat jij volwassen bent en (hoop ik) voor normaal door moet gaan opdat je los rond mag lopen? Ben je wel helemaal lekker? Een kind de keel doorsnijden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:13 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Marteling
Jij bent echt te stom om te poepenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:27 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Je snapt dat jij volwassen bent en (hoop ik) voor normaal door moet gaan opdat je los rond mag lopen? Ben je wel helemaal lekker? Een kind de keel doorsnijden?
Maar dat kind een rolstoel in stompen vind je wel goed? Daar zeg je namelijk niks over.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:27 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Je snapt dat jij volwassen bent en (hoop ik) voor normaal door moet gaan opdat je los rond mag lopen? Ben je wel helemaal lekker? Een kind de keel doorsnijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |