abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164501858
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 21:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Geen idee of dat het geval is. Geld is vaak ook een motief en het kan ook zijn dat mensen als keste010 zien dat het kwade ''extreemrechts'' slecht voor hun inkomsten zijn.
Shit man, je hebt me door. In werkelijkheid ben ik directeur van het COA en geniet ik van riante salarissen dankzij de vluchtelingeninstroom. In werkelijkheid ben ik ook tegen een progressief belastingstelsel. Oh, en laat die vermogensbelasting die ik eerder voorstelde ook maar zitten, want dan gaat mn asielzoekersbonus van het afgelopen jaar er aan..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_164514430
De Sharia is doodeng, elke Nederlandse partij op DENK na moet daar niks van hebben. Dit is Nederland en vooralsnog geen islamitisch land. godzijdank w/
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:23:37 #78
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_164692586
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:34 schreef Hexagon het volgende:

Maar wat is verder eigenlijk het verschil?
Het is een andere voetbalclub dan hun eigen cluppie, natúúrlijk ben je daar tegen ;)
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:31:32 #79
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_164692948
Maar TS, verwacht je nu echt dat de ultrarechtse types op Fok ineens gaan roepen, "gossiepietje TS, je heb helemaal gelijk!?"
pi_164694022
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:31 schreef Noordsestern het volgende:
Maar TS, verwacht je nu echt dat de ultrarechtse types op Fok ineens gaan roepen, "gossiepietje TS, je heb helemaal gelijk!?"
Joh, het is gewoon leuk te lezen hoe men zich in bochten wringt om maar niet toe te hoeven geven dat TS absoluut een punt heeft.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:56:28 #81
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_164694042
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Joh, het is gewoon leuk te lezen hoe men zich in bochten wringt om maar niet toe te hoeven geven dat TS absoluut een punt heeft.
True....
pi_164918653
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:34 schreef Hexagon het volgende:
De meeste rechsconservatieve figuren ageren nogal tegen de islam en zijn bang voor de sharia. Maar om dat tegen te gaan promoten ze allerlei maatregelen als:
-De doodstraf invoeren
-Mensen martelen
-Onwelgevallige media de mond snoeren
-Mensen met de verkeerde mening het land uit knikkeren
-Oorlog voeren
-Ons isoleren van de rest van wereld.

Verder hebben ze het niet zo op homo's en vrouwenemancipatie is ook hun ding niet. En van seks, drugs en rock n roll houden ze ook al niet.

Allemaal dingen die toch verdacht veel lijken op de sharia. Je zou zeggen dat ultraconservatieve moslims hun bondgenoten zouden moeten zijn. Het enige verschil lijkt dat die in Allah geloven en niet in God.

Maar wat is verder eigenlijk het verschil?
Ik weet niet waar jij al die onzin vandaan haalt, maar je zit er behoorlijk naast. Ik moet niks hebben van de islam en al helemaal niks van de sharia, maar met uitzondering van de doodstraf snij je alleen maar punten aan waar ik lijnrecht tegenover sta.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_164920430
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:56 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

True....
Vandaar ook dit?
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2016 10:07 schreef Hexagon het volgende:
Het plaatje in de OP is een verzameling van wat cliché's, dat klopt.
Grappig dat jullie graag iets willen geloven en in een groepje denken dat het dan ook zo is. Ook triest.
pi_164932806
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 18:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij al die onzin vandaan haalt, maar je zit er behoorlijk naast. Ik moet niks hebben van de islam en al helemaal niks van de sharia, maar met uitzondering van de doodstraf snij je alleen maar punten aan waar ik lijnrecht tegenover sta.
Jij bent niet de definitie van rechtsconservatief.
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
pi_164935726
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 09:41 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Jij bent niet de definitie van rechtsconservatief.
Dan moet hij ook niet praten alsof hij alle rechtse stemmen vertegenwoordigd, want het zijn nogal wat aannames die hij daar maakt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 29 augustus 2016 @ 23:57:58 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_164954973
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 20:10 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Mohamed Rabbae
Rabbae is een politicus uit een ver verleden en is geeneens meer lid van Groenlinks. Werd sowieso door die partij uitgekots. En ik ken ook geen bron waar hij expliciet voor de sharia is.

quote:
En noem eens een D66er of Groenlinkser die problemen met de sharia heeft?
Het volledige ledenbestand. Maar om je wat voorbeelden te geven.
http://nos.nl/artikel/201(...)-radicalisering.html

https://limburg.d66.nl/20(...)npak-radicalisering/

https://maastricht.groenl(...)me-en-radicalisering

quote:
De hele houding? Heb je wel eens de houding bekeken van D66ers tegenover Janmaat, Fortuyn en Wilders?
Dat is al heel erg sharia.
Als je dat heel erg sharia vind dan is de houding van de PVV richting de PvdA dat ook. Wilders beschuldigt die partij namelijk van de vreselijkste dingen.

quote:
Heb je echt troep in je ogen ofzo? De media, vooral de publieke media, is zeker niet onpartijdig te noemen. Als er een mond wordt gesnoerd, is het wel van Fortuyn, (of Janmaat en Wilders). Niet alleen politici hebben die andersdenkenden neergezet als nieuwe Hitlers, maar topluitjes van de media ook. Te walgelijk voor woorden dat je dat bestempelt als "Dat is evenzeer het proberen de mond te snoeren van onwelgevallige media".

De linkse journalistiek: Fortuyn op de camera proberen neer te zetten als racist en wanneer allochtonen zeiden hem te steunen, gingen de camera's uit! En dan durf jij je leugens te geloven en te verspreiden? Verander je toch nog in een echte D66er.
Uit wraakgevoelend de media willen aanpakken is natuurlijk precies hetzelfde. Daarnaast is iemand met hitler vergelijken ook een vorm van vrijheid van meningsuiting. Niet de manier die ik zou gebruiken. Maar om daarom maar media te gaan muilkorven dat is eerder bevestigend.

En Wilders vergelijkt de islam ook met Hitler, dus hij doet vrolijk mee.

quote:
Een partijdige media moet gewoon ontmaskerd worden. Genoeg foute linkse politici te vinden, maar alleen rechtse journalisten die daar achteraan gaan. En dan de linkse journalistiek en politiek huilie huile doen dat ze gebashed worden, terwijl de linkse journalistiek en politiek niks anders doet bij rechts. :r

Je hebt dus leugens nodig om in je eigen gelijk te geloven? De publieke omroepen moeten weg omdat het één en al corrupt is én een grote verspilling van belastingsgeld. Niks meer, niks minder.
[quote]

Je kan er dus eigenlijk gewoon niet tegen dat linkse journalisten hun journalistieke vrijheid krijgen om dingen te schrijven die niet in je straatje passen. Het zwijgen opleggen dus maar.

[quote]

Wel lachwekkend dat je rechts probeert te verbinden aan censuur, terwijl juist links de censuurder is.
Tja, de rechtsconservatieve lui zijn hier degenen die met actieve beleidsvoorstellen komen die leiden tot censuur.

Hier nog zoeentje.
POL / Demonstraties mbt. buitenlandse conflicten moeten verboden worden
pi_164956187
Waarom toch eigenlijk, demonstraties mogen toch best onder dezelfde voorwaardes als voor de eigen of niet?
Nou zijn dat natuurlijk ook eigen, maar toch is de sharia iets anders als onze grondwet of niet?

Staat in die landen van herkomst de sharia niet boven hun grondwet als ze die al hebben?
pi_165015623
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 23:57 schreef Hexagon het volgende:
Tja, de rechtsconservatieve lui zijn hier degenen die met actieve beleidsvoorstellen komen die leiden tot censuur.

Hier nog zoeentje.
POL / Demonstraties mbt. buitenlandse conflicten moeten verboden worden
Waarom krijgt zo'n FOKker meteen het rechtsconservatieve stempeltje?
  donderdag 1 september 2016 @ 18:41:57 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165015720
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:38 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Waarom krijgt zo'n FOKker meteen het rechtsconservatieve stempeltje?
Omdat hij dat gezien zijn posthistorie is
pi_165015901
quote:
Als je dat heel erg sharia vind dan is de houding van de PVV richting de PvdA dat ook. Wilders beschuldigt die partij namelijk van de vreselijkste dingen.

Uit wraakgevoelend de media willen aanpakken is natuurlijk precies hetzelfde. Daarnaast is iemand met hitler vergelijken ook een vorm van vrijheid van meningsuiting. Niet de manier die ik zou gebruiken. Maar om daarom maar media te gaan muilkorven dat is eerder bevestigend.

En Wilders vergelijkt de islam ook met Hitler, dus hij doet vrolijk mee.
- Nu maak je jezelf ook schuldig aan het 'maar hunnie doen het ook'-argument? Grappig. :)
- Iemand met Hitler vergelijken is zeker een vorm van vrijheid van meningsuiting, maar wel dicht tegen de onacceptabele grens van laster! Er wordt over de tijd van Pim Fortuyn niet voor niks gesproken over demonisatie.
- Wanneer Wilders islam vergelijkt met Hitler is het volgens anti-PVVers bewijs dat WIlders een haatzaaier is. Maar wanneer links Wilders vergelijkt met Hitler is er ineens geen sprake van haatzaaien? En zou de tweedeling alleen door Wilders worden gecreëerd? Wat een gevecht tegen de linkse psychose!
- Uit wraakgevoelens de media aan willen pakken? Wat bedoel je daarmee?
- De media muilkorven is niet bevestigend, want de media behoort de werkelijkheid te registreren, niet laster te verspreiden alsof ze een extensie van één of meerdere politieke partijen zijn.
- Wilders doet 'vrolijk' mee? Ik zie weinig vrolijks aan de gezichtsuitdrukkingen van Wilders.
pi_165016093
Echt vrolijk oogt Wilders inderdaad niet. Nog een reden om niet op hem te stemmen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165016133
quote:

[..]

Rabbae is een politicus uit een ver verleden en is geeneens meer lid van Groenlinks. Werd sowieso door die partij uitgekots. En ik ken ook geen bron waar hij expliciet voor de sharia is.

[..]

Het volledige ledenbestand. Maar om je wat voorbeelden te geven.
http://nos.nl/artikel/201(...)-radicalisering.html

https://limburg.d66.nl/20(...)npak-radicalisering/

https://maastricht.groenl(...)me-en-radicalisering

Je 3 links bevestigen nog steeds het stereotype beeld van de wereldvreemde D66'er. Ook wordt er alleen gesproken over radicalisering en niet over sharia. Dus heb je je punt niet gemaakt gezien ik om een D66er of GLer vroeg die problemen met de sharia heeft.

Ik moest er één noemen en Rabbae is er één. Bron was ik naar op zoek en ik weet dat ik het ooit gelezen heb (tenzij ik zijn achternaam fout heb).
pi_165016185
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat hij dat gezien zijn posthistorie is
Nou ik zal er eens op letten. Ik heb iig niet dat beeld van hem.
En in welk politiek hokje zit ik eigenlijk volgens jou?
pi_165017263
Heb me helemaal kapot zitten ergeren aan die Cynicus user in dit topic :r :r :r Je bewijst alleen maar het stereotype van domme conservatief zoals in OP die met zijn kroegpraat denkt de wereld te begrijpen.
pi_165019019
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
Echt vrolijk oogt Wilders inderdaad niet. Nog een reden om niet op hem te stemmen.
Kijk jij op dezelfde manier naar mannen als dat ik ernaar kijk?
pi_165020443
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:38 schreef Donnis het volgende:
Heb me helemaal kapot zitten ergeren aan die Cynicus user in dit topic :r :r :r Je bewijst alleen maar het stereotype van domme conservatief zoals in OP die met zijn kroegpraat denkt de wereld te begrijpen.
Wat een argumentatie! Een gebrek aan argumentatie dus, waarmee je bewijst dat je de zoveelste feitenvrije naïeveling bent die totaal geen conclusies kan trekken (en maar gaat schelden :') ).

[ Bericht 3% gewijzigd door CynicusRomanticusRob op 01-09-2016 21:22:12 ]
pi_165023836
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wat een argumentatie! Een gebrek aan argumentatie dus, waarmee je bewijst dat je de zoveelste feitenvrije naïeveling bent die totaal geen conclusies kan trekken (en maar gaat schelden :') ).
Koekje van eigen deeg, argumenten dringen toch niet door jouw botte kop heen. Dat zag ik al na je eerste post.
pi_165025658
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

GroenLinks ook RechtsConservatief?
NWS / GroenLinks-raadslid Gorinchem uit fractie om steun aan Erdogan
pi_165025899
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:35 schreef Donnis het volgende:

[..]

Koekje van eigen deeg, argumenten dringen toch niet door jouw botte kop heen. Dat zag ik al na je eerste post.
Ik heb geen botte kop en argumenten dringen wel tot mij door (ik zeg niet voor niets dat je geen conclusies kan trekken).
  donderdag 1 september 2016 @ 23:32:51 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_165026029
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:49 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

- Nu maak je jezelf ook schuldig aan het 'maar hunnie doen het ook'-argument? Grappig. :)
- Iemand met Hitler vergelijken is zeker een vorm van vrijheid van meningsuiting, maar wel dicht tegen de onacceptabele grens van laster! Er wordt over de tijd van Pim Fortuyn niet voor niks gesproken over demonisatie.
- Wanneer Wilders islam vergelijkt met Hitler is het volgens anti-PVVers bewijs dat WIlders een haatzaaier is. Maar wanneer links Wilders vergelijkt met Hitler is er ineens geen sprake van haatzaaien? En zou de tweedeling alleen door Wilders worden gecreëerd? Wat een gevecht tegen de linkse psychose!
Tja, jij loopt hier te dwepen met politici die demoniseren naar het een lieve lust is maar anderen verwijt je dat dan weer. Dat is met meerder maten meten.

quote:
- Uit wraakgevoelens de media aan willen pakken? Wat bedoel je daarmee?
Omdat de publieke omroepen tegenstanders aan het woord laten moeten ze maar weg.

quote:
- De media muilkorven is niet bevestigend, want de media behoort de werkelijkheid te registreren, niet laster te verspreiden alsof ze een extensie van één of meerdere politieke partijen zijn.
Je kan alles wel als laster benoemen. Ik moet de eerste rechtszaak van Wilders tegen de media nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')