Dit soort statistieken vind ik altijd zo slecht. Graduation in wat? Welk niveau? Welke studies? Welke leeftijfscategorie? Gaan blanken/asians als ze ouder zijn nog studeren waardoor percentage hoger is? Of zijn dit allemaal jongeren? Waar zijn deze cijfers gedaan? New York? Een of ander stadje in middle of nowhere? Wat is in hemelsnaam de uitleg van dit?quote:
Ja, ik kijk liever naar daden dan naar woorden.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zit er dan kennelijk zo ingebakkerd dat je er niet anders naar kan kijkenIk dan niet in ieder geval
Nou nou nou. Dat ik al lang single ben betekent niet meteen dat je flikker bent ;s ;squote:
Ik dacht altijd maar dat je met moeite uit de kast kon komenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat ik al lang single ben betekent niet meteen dat je flikker bent ;s ;s
lieg niet hommoquote:Op zondag 31 juli 2016 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat ik al lang single ben betekent niet meteen dat je flikker bent ;s ;s
waar was jequote:Op zondag 31 juli 2016 12:08 schreef JanCees het volgende:
Er waren gister veel Polen inso, het is dat ik nog niet zo hoog level ben op duolingo anders had ik er eentje aangesproken
jaaaa, morgen ouders op vakantie lekker lui leefquote:
tis niet echt een knaller hequote:Op zondag 31 juli 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind nummertje van pascal redeker niet zo lekker JC
Leuk openingspraatje van Jan Spel alquote:
Lekker lekker. Sinds kort ook weer werken voor die kankicheldquote:Op zondag 31 juli 2016 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jaaaa, morgen ouders op vakantie lekker lui leef
Wel werken tho
En daar,
kloptquote:Op zondag 31 juli 2016 12:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk openingspraatje van Jan Spel al
ja dat heb ik ook wel eens gehad lolquote:Op zondag 31 juli 2016 12:18 schreef supersof het volgende:
Inso, ik zei toch dat ik een bultje op mijn tong had. Ik ging er vanochtend met mijn vinger langs en toen viel hij eraf![]()
super vaag hahahah
was echt raar. Had hem helaas niet kunnen zienquote:Op zondag 31 juli 2016 12:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel eens gehad lol
Ja geen pijn meerquote:
SPOILER: Klikken op eigen risico, gigantisch mooi nummer in de spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker hoor. Zie je er tegenop?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 12:20 schreef JanCees het volgende:
SPOILER: Klikken op eigen risico, gigantisch mooi nummer in de spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ik ga om 1300 uur voetballenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de lunch is achter de kiezen.
Het begint zo langzamerhand tijd te worden om het avondeten voor te bereiden.
quote:Op zondag 31 juli 2016 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de lunch is achter de kiezen.
Het begint zo langzamerhand tijd te worden om het avondeten voor te bereiden.
Oh shit, JC.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:22 schreef JanCees het volgende:
Zie nu pas dat kermis Lutjebroek & Volendam in hetzelfde weekend valt Flip
Zou niet lunchen.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga om 1300 uur voetballen
dus denk nog niet lunchen
wat denk jij
Ik altijd voor 7 uur al wakker.quote:
Lekker hoor.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik 11 uur wekker maar lag er wel rond 5 in
Hoelang duurt dat?quote:Op zondag 31 juli 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misje van 8 uur
daar was weinig mis mee
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap toch niet veel na zo'n avondquote:Op zondag 31 juli 2016 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor.
6 uurtjes slaap is weinig mis mee
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2016 12:30:53 ]
Middenbeemster tochquote:Op zondag 31 juli 2016 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh shit, JC.Ik zou anders ook zaterdags gaan naar Volendam.
Hebben net Beemster kermis gehad.
quote:Op zondag 31 juli 2016 12:30 schreef JanCees het volgende:
[..]Nee ik ook niet als ik uit ben geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Slaap toch niet veel na zo'n avond“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 31 juli 2016 12:30 schreef JanCees het volgende:
[..]Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Slaap toch niet veel na zo'n avondZonder wrijving geen glans
Yes.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Middenbeemster toch
een week lang ofzo had ik gelezen
voor mij is dat de laatste tijd echt te kort.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor.
6 uurtjes slaap is weinig mis mee
ohja klopt, maar kan nu even nog niet aan avond eten denkenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet lunchen.
[..]
Ik altijd voor 7 uur al wakker.
Maar een chili moet lang opstaan, Sof.
Het moet allemaal lekker gaar worden, uit elkaar vallen en de smaken moeten vrijkomen en samengaan. Dat duurt een paar uur.
Als je naar school/stage gaat heb je meer slaap nodig dan nu je vakantie hebt lijkt me wel toch?quote:Op zondag 31 juli 2016 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
voor mij is dat de laatste tijd echt te kort.
wordt avn niets/minder doen altijd meer moe hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar school/stage gaat heb je meer slaap nodig dan nu je vakantie hebt lijkt me wel toch?
Lijkt me wel leuk al is een week wel veel te langquote:Op zondag 31 juli 2016 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes.
Ja het heet ook beemsterfeestweek. Echt altijd een week dus.Woensdagavond en zaterdagavond meest gezellig maar eigenlijk kun je je de hele week naar de tyfus zuipen
Snap ik.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja klopt, maar kan nu even nog niet aan avond eten denken![]()
ik slaap nu telkens rond drie uur tot twaalf uur. En in de middag ben ik te moe dus slaap ik nog twee of drie uur.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar school/stage gaat heb je meer slaap nodig dan nu je vakantie hebt lijkt me wel toch?
why not aliexpressquote:Op zondag 31 juli 2016 12:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.jersey777.co/
heb ik hem vandaan
en net zo goed?quote:
Okay okay.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
en net zo goed?
hier al meerdere keren besteld en ZEER tevreden
geen reden om ergens anders te bestellen
ga niet kijkenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
vandaag weer genieten van feyenoordgoden
ik ga er heen dus ze gaan verliezenquote:
Nee maar 2. Vannacht dan en woensdag of donderdag geloof ik.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk al is een week wel veel te lang
Was je alle dagen heen ?
Waar werk jequote:Op zondag 31 juli 2016 12:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker lekker. Sinds kort ook weer werken voor die kankicheld
Klantenservice van Vodafone, in Ede. Net eerste werkweekje gehad na 2 weken trainingquote:
Valt het je mee tot nu toe?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klantenservice van Vodafone, in Ede. Net eerste werkweekje gehad na 2 weken trainingDUs nog niet zo lang hoor
Ene dag beter dan de anderquote:
quote:
Heeft iemand je al uitgemaakt voor kkhond?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klantenservice van Vodafone, in Ede. Net eerste werkweekje gehad na 2 weken trainingDUs nog niet zo lang hoor
Nee klopt. Maar Vodafone is niet je werkgever hequote:Op zondag 31 juli 2016 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Vodafone schijnt niet onaardig te zijn. Vriend van me werkt er ook en is er aardig in doorgegroeid. Dat is niet verkeerd hoor
Lekker man.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kkhond nog niet. Maar tegen je schreeuwen doen ze vaak niet moeilijk over neequote:Op zondag 31 juli 2016 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heeft iemand je al uitgemaakt voor kkhond?
Je werkt via een ander bedrijf dus bij vodafone?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar Vodafone is niet je werkgever heJe klant
Jawel jawel. Muntje moest een keer goed vallen he.quote:
Nee, je wekrt bij een callcenter die meerdere klanten heeft. Onder andere Vodafone. Maar Vodafone communiceert wel rechtstreeks naar hun klantenservices dus je hebt er wel mee te maken, als er dingen verkeerd gaan hoor je het wel van Vodafone zelfquote:Op zondag 31 juli 2016 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je werkt via een ander bedrijf dus bij vodafone?
Oh zo! Duidelijk.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je wekrt bij een callcenter die meerdere klanten heeft. Onder andere Vodafone. Maar Vodafone communiceert wel rechtstreeks naar hun klantenservices dus je hebt er wel mee te maken, als er dingen verkeerd gaan hoor je het wel van Vodafone zelf
Gewoon telefoon wegleggen en af en toe uhu zeggen terwijl je fokt tokquote:Op zondag 31 juli 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kkhond nog niet. Maar tegen je schreeuwen doen ze vaak niet moeilijk over nee
Dus als je je opwerkt werk je je meer bij het callcenter op. Of je moet van Vodafone een aanbod krijgenquote:
Beetje nudies naar emailadres van klant sturen om hem te laten schrikkenquote:Op zondag 31 juli 2016 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon telefoon wegleggen en af en toe uhu zeggen terwijl je fokt tok
Waar hang jij tegenover uit?quote:
Wanneer trakteer je op sushi?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel jawel. Muntje moest een keer goed vallen he.
Vooral gamen inderdaad. Maar niet alleen Pokémon, maar ook WoW. Ook is het aardig druk op werk. En Heppie heeft ook aandacht nodig.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar hang jij tegenover uit?Ik zie je de laatste tijd niet meer, pokemons aan het vangen zeker?
Pick a datequote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral gamen inderdaad. Maar niet alleen Pokémon, maar ook WoW. Ook is het aardig druk op werk. En Heppie heeft ook aandacht nodig.
Ben je nog wel op zoek naar wat anders of wil je dit werk full-time blijven doen?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral gamen inderdaad. Maar niet alleen Pokémon, maar ook WoW. Ook is het aardig druk op werk. En Heppie heeft ook aandacht nodig.
Wat?quote:
Voorlopig is het goed zo. Ik ga eerst mijn traject bij de GGZ doorlopen en me dan pas weer bezig houden met werk en dergelijke zoeken.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je nog wel op zoek naar wat anders of wil je dit werk full-time blijven doen?
Ik heb ze gemaild dat ik het niet ga combineren in ieder geval, ik dacht dat het nog wel leuk extra zakcentje was erbij maar ik heb er echt geen puf meer voor om dat ook nog eens te doen in m`n vrije tijd
Morgen gaan Heppie en ik naar Kattuk. Dus zeg het maar.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer komen jullie eens bij mij eten?
Verstandigquote:Op zondag 31 juli 2016 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Voorlopig is het goed zo. Ik ga eerst mijn traject bij de GGZ doorlopen en me dan pas weer bezig houden met werk en dergelijke zoeken.
23 augustus gesprek dus ben benieuwd.quote:
Is dat dan je eerste gesprek met ggz?quote:
Ik heb nu al paprika door de schotel gedaan, dus morgen is niet handig. :$quote:Op zondag 31 juli 2016 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen gaan Heppie en ik naar Kattuk. Dus zeg het maar.
Ik vond de laatste psych echt een muts de eerste keer, en 1,5 jaar later beste psyc die ik tot nu toe had gehadquote:
Tweede.quote:
Nee, morgen is ook niet de bedoeling. Maar ik blijf een paar dagen.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nu al paprika door de schotel gedaan, dus morgen is niet handig. :$
Tot wanneer werkt Hep woensdag?
Als ze al dat standaard gelul eenmaal een beetje laten varen vind ik ze vaak wel vrij chillquote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond de laatste psych echt een muts de eerste keer, en 1,5 jaar later beste psyc die ik tot nu toe had gehadKan erg veranderen
Fijne therapeut?quote:
Het tweede gesprek is met iemand anders, dus... Tsja.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het tweede gesprek is met iemand anders, dus... Tsja.
12 uur.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nu al paprika door de schotel gedaan, dus morgen is niet handig. :$
Tot wanneer werkt Hep woensdag?
Kost je ook gerust een week of 6quote:Op zondag 31 juli 2016 15:26 schreef Sked het volgende:
die schakel tussen huisarts en ggz tegenwoordig is wel irritant
Ja, als het even tegenzit pffquote:
wat was dat geschreeuw gisteren in de binnenstad, weet jij dat?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als het even tegenzit pff
Maar zat laatste keer gelukkig wel binnen 3 weken bij de ggz, ondanks dat die gozer twee dagen oid werkt(e)
GGZ sowieso.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:26 schreef Sked het volgende:
die schakel tussen huisarts en ggz tegenwoordig is wel irritant
volgens mij een optocht van de koerden weerquote:Op zondag 31 juli 2016 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wat was dat geschreeuw gisteren in de binnenstad, weet jij dat?
oh waar houden ze die? kon niet plaatsen waar het wasquote:Op zondag 31 juli 2016 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
volgens mij een optocht van de koerden weer
lopen overal door de stad heen, megafoon erbij en maar gaan blèren en doen tegen genocide en weet ik watquote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oh waar houden ze die? kon niet plaatsen waar het was
Veel Turken in de stad die er op reageren?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
lopen overal door de stad heen, megafoon erbij en maar gaan blèren en doen tegen genocide en weet ik wat
over een maand of twee waarschijnlijk weer opnieuw![]()
raar, had het nog nooit zo hard gehoord ofzoquote:Op zondag 31 juli 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
lopen overal door de stad heen, megafoon erbij en maar gaan blèren en doen tegen genocide en weet ik wat
over een maand of twee waarschijnlijk weer opnieuw![]()
Geen idee, zo goed let ik er nou ook weer niet opquote:Op zondag 31 juli 2016 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel Turken in de stad die er op reageren?
Ja die megafoon was nieuwquote:Op zondag 31 juli 2016 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
raar, had het nog nooit zo hard gehoord ofzo
Ik heb geen zolderkamerquote:Op zondag 31 juli 2016 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
Haha hommos ik zit lekker in de zon en jullie zitten op je zolderkamertje.
heb 1,5 uur gevoetbald in het zonnetjequote:Op zondag 31 juli 2016 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
Haha hommos ik zit lekker in de zon en jullie zitten op je zolderkamertje.
Hmm, ik weet het nog niet.quote:
Gio mag zich in de Maas flikkeren in ieder geval, wat een waardeloze trainer is datquote:
Mooi dat je het licht begint te zien. Overigens snap ik die hosanna rond die tweede helft niet echt want volgens mij werden die kansen vooral door kick-and-rush gecreëerd.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gio mag zich in de Maas flikkeren in ieder geval, wat een waardeloze trainer is dat
Ga je met 1-0 achter een spits voor een spits wisselen terwijl Kuyt erachter een walgelijk slechte wedstrijd speelt en lekker blijft staan, man man man
niets gezien uiteraard lolquote:
Hoezo?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi dat je het licht begint te zien. Overigens snap ik die hosanna rond die tweede helft niet echt want volgens mij werden die kansen vooral door kick-and-rush gecreëerd.
Deed Koeman ook al.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Hoezo?Ik heb hem nooit een genie gevonden hoor, vooral dat late wisselen erger ik me dood aan
Maar dan haal je Berghuis weer voor niets.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo?Ik heb hem nooit een genie gevonden hoor, vooral dat late wisselen erger ik me dood aan
Woudenberg en Gustafson standaard basis. Als hij Kuyt dan zo vreselijk graag in de basis wilt moet hij maar op rechts
Het was beide helften zwak ja.
Zolang je Kuyt in je elftal hebt, dan is er #nopartyquote:Op zondag 31 juli 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan haal je Berghuis weer voor niets.
Ik ben benieuwd wanneer Van Geel Van Bronckhorst de halt toe durft te roepen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang je Kuyt in je elftal hebt, dan is er #noparty
VAN HANEGEM INquote:Op zondag 31 juli 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer Van Geel Van Bronckhorst de halt toe durft te roepen.
Frappant dat Advocaat het ook niet is opgevallenquote:Op zondag 31 juli 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer Van Geel Van Bronckhorst de halt toe durft te roepen.
Sinds Advocaat speelt die non-voetballer op de in theorie meest creatieve positie.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frappant dat Advocaat het ook niet is opgevallen
Of Toorstraquote:Op zondag 31 juli 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overigens zal de komst van Berghuis dan het (voorlopige) einde van Bilal zijn, dunkt me.
Tegen Valencia/PSV, doorgaans de wedstrijden waar je met je best mogelijke elftal speelt, stond hij 'gewoon' in de basis. Al zou ik voor Bilal kiezen. Ik ben geen fan van centrale middenvelders die als buitenspeler worden geposteerd.quote:
Advocaat kon da ook niet wisselen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frappant dat Advocaat het ook niet is opgevallen
al 1.1miljoen kijksquote:Op zondag 31 juli 2016 21:02 schreef JanCees het volgende:
Sevn Alias - Gass ft. Jason Futuristic, BKO & Jairzinho (Prod. WillyBeatsz) [GATE 16 nu op Spotify!]
Dit wordt een hele grote hit
#hierleestuheteerst
weet niet of we film gaan eigenlijkquote:
dat is het alquote:Op zondag 31 juli 2016 21:02 schreef JanCees het volgende:
Sevn Alias - Gass ft. Jason Futuristic, BKO & Jairzinho (Prod. WillyBeatsz) [GATE 16 nu op Spotify!]
Dit wordt een hele grote hit
#hierleestuheteerst
vroegquote:Op zondag 31 juli 2016 21:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben er wel klaar mee
Wel eerste minuten van het nieuwe seizoen getraind
toch dik 2 maanden zomerstop. Ik vind het te lang. Beter maken ze de competitie een maand langer en de winterstop laterquote:
als ik de whatsapp van team zie denk ik niet dat we veel gaan klaarspelen de eerste maanden van het seizoenquote:Op zondag 31 juli 2016 21:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
toch dik 2 maanden zomerstop. Ik vind het te lang. Beter maken ze de competitie een maand langer en de winterstop later
weinig activiteit?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik de whatsapp van team zie denk ik niet dat we veel gaan klaarspelen de eerste maanden van het seizoen
ik ben denk ik de enige die TOPFIT de zomer uitkomtquote:
hoeveel kg erbij?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben denk ik de enige die TOPFIT de zomer uitkomt
Dat is ook wel bijzonderquote:Op zondag 31 juli 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben denk ik de enige die TOPFIT de zomer uitkomt
bij ons alleen army boysquote:Op zondag 31 juli 2016 22:25 schreef JanCees het volgende:
Denk dat niemand bij ons iets gedaan heeft qua sport in de zomerstop
gewoon de slechtste voetballer jaquote:Op zondag 31 juli 2016 22:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
matig, misschien iemand tot keeper degraderen
paar kg te zwaarquote:Op zondag 31 juli 2016 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit een foto heb gezien maar fatty gok ik toch niet.
Same op de discipline naquote:
Lijkt me ook wel een kut oefening met je rug eigenlijkquote:Op zondag 31 juli 2016 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Same op de discipline na![]()
Enig nadeel is dat ik enkel kan zwemmen ivm mijn rug.Vrijdag voor het eerst in maanden onder begeleiding krachttraining gedaan. Moest een barbell row doen met 10 kg. Kon wel janken van de pijn. Begeleider vond het halverwege ook misschien toch wel te veel
Als het uiteindelijk maar helpt, zal in het begin wel tegen zitten jaquote:Op zondag 31 juli 2016 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best wel jaMoet hem nu thuis oefenen met een gewone stok
riprugvanflip
Ja sinds maandagquote:
drogerquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
Sof zal ik de was in de droger doen of ophangen
ik hang alles op want heb geen droger. En als ik die wel zou hebben, zou ik alleen handdoeken erin doen of als iets snel droog moet hahahquote:Op maandag 1 augustus 2016 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
Sof zal ik de was in de droger doen of ophangen
hij is wel wat aangekomenquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mortaxx kijk hoe lekker Rusnak is
[ afbeelding ]
van vandaag van open dag
houd op met deze actquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb alleen maar oog voor Rusnak natuurlijk
Volwassenen zonder kleine kinderen die naar open dagen gaan kan ik niet serieus nemenquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
er komt wel altijd een bepaald type volk op die open dagen af
jaquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik vinger in keel doen om van misselijkheid af te komen
quote:Op maandag 1 augustus 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
er komt wel altijd een bepaald type volk op voetbal af
met jouw uiterlijk hebben die tindermeisjes na 1 wijntje wel genoeg gehad om mee naar huis te gaan zekerquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Heb gelukkig al tijdje niet gekotst van drank
ik heb niks te eten hierquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ook wel eigenlijk, maar tanden gepoetst dus geen zin meer om te gaan eten
misschien gaat de misselijkheid weg door wat te etenquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat heeft het dan voor zin om eerst nog een broodje te eten en hem dan weer uit te kotsen
denk eerder dat je wat verkeerds hebt gegeten wat er gewoon uit moetquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien gaat de misselijkheid weg door wat te eten
nee is het nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
denk eerder dat je wat verkeerds hebt gegeten wat er gewoon uit moet
ja ieder avond een anderquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met jouw uiterlijk hebben die tindermeisjes na 1 wijntje wel genoeg gehad om mee naar huis te gaan zeker
omwquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kom maar langs
(je kan blijven slapen)
ja klopt echt overratedquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wanneer settelen dan
seks is betekenisloos
Nieuwe CV he voor de FCquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met jouw uiterlijk hebben die tindermeisjes na 1 wijntje wel genoeg gehad om mee naar huis te gaan zeker
nee johquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
zo ziet die er wel uit vind je het een lekkerding?
Die linker bedoel jequote:Op maandag 1 augustus 2016 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee joh
[ afbeelding ]
dit is een van de mooiste mannen ter wereld (die rechter)
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax zijn gezicht na de eerste date met Rusnak:
[ afbeelding ]
ik heb mijn rijbewijs gehaald he, en mijn vader heeft voor mijn verjaardag een auto gekocht lief he.quote:
Dit zijn wel lastige vragen, al zou ik haast zeggen: wie houdt daar nou niet van?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Houdt Rusnak eigenlijk van warm water en McDonalds??
Goed bezig fokkerquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik heb mijn rijbewijs gehaald he, en mijn vader heeft voor mijn verjaardag een auto gekocht lief he.
nee man laat me niet gebruiken daar voorquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed bezig fokker
kun je je chickie overal heen rijden
als dank mag je haar daarna gebruikenquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
nee man laat me niet gebruiken daar voor
wowquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paxcon, masturbeer jij wel eens terwijl je naar een foto van Mortaxx en een foto van een naakte man kijkt waarbij je je inbeeld dat dat Mort is?
je fapt op zijn posts?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wow
nee dit gaat wel heel ver
ik ben meer geinteresseerd in de persoon mortaxx dan in zijn uh, lichaamsdelen
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit zijn wel lastige vragen, al zou ik haast zeggen: wie houdt daar nou niet van?
als je de diepere laag in mortaxx' posts leest merk je dat hij eigenlijk enorm lief isquote:
ja dan welquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als dank mag je haar daarna gebruiken
man dat is ranzigquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat vind je van de mckroket dan
vind hem persoonlijk niet zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |