Tweede.quote:
Nee, morgen is ook niet de bedoeling. Maar ik blijf een paar dagen.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nu al paprika door de schotel gedaan, dus morgen is niet handig. :$
Tot wanneer werkt Hep woensdag?
Als ze al dat standaard gelul eenmaal een beetje laten varen vind ik ze vaak wel vrij chillquote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond de laatste psych echt een muts de eerste keer, en 1,5 jaar later beste psyc die ik tot nu toe had gehadKan erg veranderen
Fijne therapeut?quote:
Het tweede gesprek is met iemand anders, dus... Tsja.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het tweede gesprek is met iemand anders, dus... Tsja.
12 uur.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nu al paprika door de schotel gedaan, dus morgen is niet handig. :$
Tot wanneer werkt Hep woensdag?
Kost je ook gerust een week of 6quote:Op zondag 31 juli 2016 15:26 schreef Sked het volgende:
die schakel tussen huisarts en ggz tegenwoordig is wel irritant
Ja, als het even tegenzit pffquote:
wat was dat geschreeuw gisteren in de binnenstad, weet jij dat?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als het even tegenzit pff
Maar zat laatste keer gelukkig wel binnen 3 weken bij de ggz, ondanks dat die gozer twee dagen oid werkt(e)
GGZ sowieso.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:26 schreef Sked het volgende:
die schakel tussen huisarts en ggz tegenwoordig is wel irritant
volgens mij een optocht van de koerden weerquote:Op zondag 31 juli 2016 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wat was dat geschreeuw gisteren in de binnenstad, weet jij dat?
oh waar houden ze die? kon niet plaatsen waar het wasquote:Op zondag 31 juli 2016 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
volgens mij een optocht van de koerden weer
lopen overal door de stad heen, megafoon erbij en maar gaan blèren en doen tegen genocide en weet ik watquote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oh waar houden ze die? kon niet plaatsen waar het was
Veel Turken in de stad die er op reageren?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
lopen overal door de stad heen, megafoon erbij en maar gaan blèren en doen tegen genocide en weet ik wat
over een maand of twee waarschijnlijk weer opnieuw![]()
raar, had het nog nooit zo hard gehoord ofzoquote:Op zondag 31 juli 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
lopen overal door de stad heen, megafoon erbij en maar gaan blèren en doen tegen genocide en weet ik wat
over een maand of twee waarschijnlijk weer opnieuw![]()
Geen idee, zo goed let ik er nou ook weer niet opquote:Op zondag 31 juli 2016 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel Turken in de stad die er op reageren?
Ja die megafoon was nieuwquote:Op zondag 31 juli 2016 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
raar, had het nog nooit zo hard gehoord ofzo
Ik heb geen zolderkamerquote:Op zondag 31 juli 2016 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
Haha hommos ik zit lekker in de zon en jullie zitten op je zolderkamertje.
heb 1,5 uur gevoetbald in het zonnetjequote:Op zondag 31 juli 2016 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
Haha hommos ik zit lekker in de zon en jullie zitten op je zolderkamertje.
Hmm, ik weet het nog niet.quote:
Gio mag zich in de Maas flikkeren in ieder geval, wat een waardeloze trainer is datquote:
Mooi dat je het licht begint te zien. Overigens snap ik die hosanna rond die tweede helft niet echt want volgens mij werden die kansen vooral door kick-and-rush gecreëerd.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gio mag zich in de Maas flikkeren in ieder geval, wat een waardeloze trainer is dat
Ga je met 1-0 achter een spits voor een spits wisselen terwijl Kuyt erachter een walgelijk slechte wedstrijd speelt en lekker blijft staan, man man man
niets gezien uiteraard lolquote:
Hoezo?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi dat je het licht begint te zien. Overigens snap ik die hosanna rond die tweede helft niet echt want volgens mij werden die kansen vooral door kick-and-rush gecreëerd.
Deed Koeman ook al.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Hoezo?Ik heb hem nooit een genie gevonden hoor, vooral dat late wisselen erger ik me dood aan
Maar dan haal je Berghuis weer voor niets.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo?Ik heb hem nooit een genie gevonden hoor, vooral dat late wisselen erger ik me dood aan
Woudenberg en Gustafson standaard basis. Als hij Kuyt dan zo vreselijk graag in de basis wilt moet hij maar op rechts
Het was beide helften zwak ja.
Zolang je Kuyt in je elftal hebt, dan is er #nopartyquote:Op zondag 31 juli 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan haal je Berghuis weer voor niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |