Het tweede gesprek is met iemand anders, dus... Tsja.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het tweede gesprek is met iemand anders, dus... Tsja.
12 uur.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nu al paprika door de schotel gedaan, dus morgen is niet handig. :$
Tot wanneer werkt Hep woensdag?
Kost je ook gerust een week of 6quote:Op zondag 31 juli 2016 15:26 schreef Sked het volgende:
die schakel tussen huisarts en ggz tegenwoordig is wel irritant
Ja, als het even tegenzit pffquote:
wat was dat geschreeuw gisteren in de binnenstad, weet jij dat?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als het even tegenzit pff
Maar zat laatste keer gelukkig wel binnen 3 weken bij de ggz, ondanks dat die gozer twee dagen oid werkt(e)
GGZ sowieso.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:26 schreef Sked het volgende:
die schakel tussen huisarts en ggz tegenwoordig is wel irritant
volgens mij een optocht van de koerden weerquote:Op zondag 31 juli 2016 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wat was dat geschreeuw gisteren in de binnenstad, weet jij dat?
oh waar houden ze die? kon niet plaatsen waar het wasquote:Op zondag 31 juli 2016 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
volgens mij een optocht van de koerden weer
lopen overal door de stad heen, megafoon erbij en maar gaan blèren en doen tegen genocide en weet ik watquote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oh waar houden ze die? kon niet plaatsen waar het was
Veel Turken in de stad die er op reageren?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
lopen overal door de stad heen, megafoon erbij en maar gaan blèren en doen tegen genocide en weet ik wat
over een maand of twee waarschijnlijk weer opnieuw![]()
raar, had het nog nooit zo hard gehoord ofzoquote:Op zondag 31 juli 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
lopen overal door de stad heen, megafoon erbij en maar gaan blèren en doen tegen genocide en weet ik wat
over een maand of twee waarschijnlijk weer opnieuw![]()
Geen idee, zo goed let ik er nou ook weer niet opquote:Op zondag 31 juli 2016 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel Turken in de stad die er op reageren?
Ja die megafoon was nieuwquote:Op zondag 31 juli 2016 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
raar, had het nog nooit zo hard gehoord ofzo
Ik heb geen zolderkamerquote:Op zondag 31 juli 2016 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
Haha hommos ik zit lekker in de zon en jullie zitten op je zolderkamertje.
heb 1,5 uur gevoetbald in het zonnetjequote:Op zondag 31 juli 2016 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
Haha hommos ik zit lekker in de zon en jullie zitten op je zolderkamertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |