Wanneer trakteer je op sushi?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel jawel. Muntje moest een keer goed vallen he.
Vooral gamen inderdaad. Maar niet alleen Pokémon, maar ook WoW. Ook is het aardig druk op werk. En Heppie heeft ook aandacht nodig.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar hang jij tegenover uit?Ik zie je de laatste tijd niet meer, pokemons aan het vangen zeker?
Pick a datequote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral gamen inderdaad. Maar niet alleen Pokémon, maar ook WoW. Ook is het aardig druk op werk. En Heppie heeft ook aandacht nodig.
Ben je nog wel op zoek naar wat anders of wil je dit werk full-time blijven doen?quote:Op zondag 31 juli 2016 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral gamen inderdaad. Maar niet alleen Pokémon, maar ook WoW. Ook is het aardig druk op werk. En Heppie heeft ook aandacht nodig.
Wat?quote:
Voorlopig is het goed zo. Ik ga eerst mijn traject bij de GGZ doorlopen en me dan pas weer bezig houden met werk en dergelijke zoeken.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je nog wel op zoek naar wat anders of wil je dit werk full-time blijven doen?
Ik heb ze gemaild dat ik het niet ga combineren in ieder geval, ik dacht dat het nog wel leuk extra zakcentje was erbij maar ik heb er echt geen puf meer voor om dat ook nog eens te doen in m`n vrije tijd
Morgen gaan Heppie en ik naar Kattuk. Dus zeg het maar.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer komen jullie eens bij mij eten?
Verstandigquote:Op zondag 31 juli 2016 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Voorlopig is het goed zo. Ik ga eerst mijn traject bij de GGZ doorlopen en me dan pas weer bezig houden met werk en dergelijke zoeken.
23 augustus gesprek dus ben benieuwd.quote:
Is dat dan je eerste gesprek met ggz?quote:
Ik heb nu al paprika door de schotel gedaan, dus morgen is niet handig. :$quote:Op zondag 31 juli 2016 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen gaan Heppie en ik naar Kattuk. Dus zeg het maar.
Ik vond de laatste psych echt een muts de eerste keer, en 1,5 jaar later beste psyc die ik tot nu toe had gehadquote:
Tweede.quote:
Nee, morgen is ook niet de bedoeling. Maar ik blijf een paar dagen.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nu al paprika door de schotel gedaan, dus morgen is niet handig. :$
Tot wanneer werkt Hep woensdag?
Als ze al dat standaard gelul eenmaal een beetje laten varen vind ik ze vaak wel vrij chillquote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond de laatste psych echt een muts de eerste keer, en 1,5 jaar later beste psyc die ik tot nu toe had gehadKan erg veranderen
Fijne therapeut?quote:
Het tweede gesprek is met iemand anders, dus... Tsja.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het tweede gesprek is met iemand anders, dus... Tsja.
12 uur.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nu al paprika door de schotel gedaan, dus morgen is niet handig. :$
Tot wanneer werkt Hep woensdag?
Kost je ook gerust een week of 6quote:Op zondag 31 juli 2016 15:26 schreef Sked het volgende:
die schakel tussen huisarts en ggz tegenwoordig is wel irritant
Ja, als het even tegenzit pffquote:
wat was dat geschreeuw gisteren in de binnenstad, weet jij dat?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als het even tegenzit pff
Maar zat laatste keer gelukkig wel binnen 3 weken bij de ggz, ondanks dat die gozer twee dagen oid werkt(e)
GGZ sowieso.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:26 schreef Sked het volgende:
die schakel tussen huisarts en ggz tegenwoordig is wel irritant
volgens mij een optocht van de koerden weerquote:Op zondag 31 juli 2016 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wat was dat geschreeuw gisteren in de binnenstad, weet jij dat?
oh waar houden ze die? kon niet plaatsen waar het wasquote:Op zondag 31 juli 2016 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
volgens mij een optocht van de koerden weer
lopen overal door de stad heen, megafoon erbij en maar gaan blčren en doen tegen genocide en weet ik watquote:Op zondag 31 juli 2016 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
oh waar houden ze die? kon niet plaatsen waar het was
Veel Turken in de stad die er op reageren?quote:Op zondag 31 juli 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
lopen overal door de stad heen, megafoon erbij en maar gaan blčren en doen tegen genocide en weet ik wat
over een maand of twee waarschijnlijk weer opnieuw![]()
raar, had het nog nooit zo hard gehoord ofzoquote:Op zondag 31 juli 2016 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
lopen overal door de stad heen, megafoon erbij en maar gaan blčren en doen tegen genocide en weet ik wat
over een maand of twee waarschijnlijk weer opnieuw![]()
Geen idee, zo goed let ik er nou ook weer niet opquote:Op zondag 31 juli 2016 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel Turken in de stad die er op reageren?
Ja die megafoon was nieuwquote:Op zondag 31 juli 2016 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
raar, had het nog nooit zo hard gehoord ofzo
Ik heb geen zolderkamerquote:Op zondag 31 juli 2016 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
Haha hommos ik zit lekker in de zon en jullie zitten op je zolderkamertje.
heb 1,5 uur gevoetbald in het zonnetjequote:Op zondag 31 juli 2016 17:38 schreef JimmyDean het volgende:
Haha hommos ik zit lekker in de zon en jullie zitten op je zolderkamertje.
Hmm, ik weet het nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |