Hmm, ik weet het nog niet.quote:
Gio mag zich in de Maas flikkeren in ieder geval, wat een waardeloze trainer is datquote:
Mooi dat je het licht begint te zien. Overigens snap ik die hosanna rond die tweede helft niet echt want volgens mij werden die kansen vooral door kick-and-rush gecreëerd.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gio mag zich in de Maas flikkeren in ieder geval, wat een waardeloze trainer is dat
Ga je met 1-0 achter een spits voor een spits wisselen terwijl Kuyt erachter een walgelijk slechte wedstrijd speelt en lekker blijft staan, man man man
niets gezien uiteraard lolquote:
Hoezo?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi dat je het licht begint te zien. Overigens snap ik die hosanna rond die tweede helft niet echt want volgens mij werden die kansen vooral door kick-and-rush gecreëerd.
Deed Koeman ook al.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Hoezo?Ik heb hem nooit een genie gevonden hoor, vooral dat late wisselen erger ik me dood aan
Maar dan haal je Berghuis weer voor niets.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo?Ik heb hem nooit een genie gevonden hoor, vooral dat late wisselen erger ik me dood aan
Woudenberg en Gustafson standaard basis. Als hij Kuyt dan zo vreselijk graag in de basis wilt moet hij maar op rechts
Het was beide helften zwak ja.
Zolang je Kuyt in je elftal hebt, dan is er #nopartyquote:Op zondag 31 juli 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan haal je Berghuis weer voor niets.
Ik ben benieuwd wanneer Van Geel Van Bronckhorst de halt toe durft te roepen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang je Kuyt in je elftal hebt, dan is er #noparty
VAN HANEGEM INquote:Op zondag 31 juli 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer Van Geel Van Bronckhorst de halt toe durft te roepen.
Frappant dat Advocaat het ook niet is opgevallenquote:Op zondag 31 juli 2016 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer Van Geel Van Bronckhorst de halt toe durft te roepen.
Sinds Advocaat speelt die non-voetballer op de in theorie meest creatieve positie.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frappant dat Advocaat het ook niet is opgevallen
Of Toorstraquote:Op zondag 31 juli 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overigens zal de komst van Berghuis dan het (voorlopige) einde van Bilal zijn, dunkt me.
Tegen Valencia/PSV, doorgaans de wedstrijden waar je met je best mogelijke elftal speelt, stond hij 'gewoon' in de basis. Al zou ik voor Bilal kiezen. Ik ben geen fan van centrale middenvelders die als buitenspeler worden geposteerd.quote:
Advocaat kon da ook niet wisselen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frappant dat Advocaat het ook niet is opgevallen
al 1.1miljoen kijksquote:Op zondag 31 juli 2016 21:02 schreef JanCees het volgende:
Sevn Alias - Gass ft. Jason Futuristic, BKO & Jairzinho (Prod. WillyBeatsz) [GATE 16 nu op Spotify!]
Dit wordt een hele grote hit
#hierleestuheteerst
weet niet of we film gaan eigenlijkquote:
dat is het alquote:Op zondag 31 juli 2016 21:02 schreef JanCees het volgende:
Sevn Alias - Gass ft. Jason Futuristic, BKO & Jairzinho (Prod. WillyBeatsz) [GATE 16 nu op Spotify!]
Dit wordt een hele grote hit
#hierleestuheteerst
vroegquote:Op zondag 31 juli 2016 21:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben er wel klaar mee
Wel eerste minuten van het nieuwe seizoen getraind
toch dik 2 maanden zomerstop. Ik vind het te lang. Beter maken ze de competitie een maand langer en de winterstop laterquote:
als ik de whatsapp van team zie denk ik niet dat we veel gaan klaarspelen de eerste maanden van het seizoenquote:Op zondag 31 juli 2016 21:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
toch dik 2 maanden zomerstop. Ik vind het te lang. Beter maken ze de competitie een maand langer en de winterstop later
weinig activiteit?quote:Op zondag 31 juli 2016 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik de whatsapp van team zie denk ik niet dat we veel gaan klaarspelen de eerste maanden van het seizoen
ik ben denk ik de enige die TOPFIT de zomer uitkomtquote:
hoeveel kg erbij?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben denk ik de enige die TOPFIT de zomer uitkomt
Dat is ook wel bijzonderquote:Op zondag 31 juli 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben denk ik de enige die TOPFIT de zomer uitkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |