misschien gaat de misselijkheid weg door wat te etenquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat heeft het dan voor zin om eerst nog een broodje te eten en hem dan weer uit te kotsen
denk eerder dat je wat verkeerds hebt gegeten wat er gewoon uit moetquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien gaat de misselijkheid weg door wat te eten
nee is het nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
denk eerder dat je wat verkeerds hebt gegeten wat er gewoon uit moet
ja ieder avond een anderquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met jouw uiterlijk hebben die tindermeisjes na 1 wijntje wel genoeg gehad om mee naar huis te gaan zeker
omwquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kom maar langs
(je kan blijven slapen)
ja klopt echt overratedquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wanneer settelen dan
seks is betekenisloos
Nieuwe CV he voor de FCquote:Op maandag 1 augustus 2016 01:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
met jouw uiterlijk hebben die tindermeisjes na 1 wijntje wel genoeg gehad om mee naar huis te gaan zeker
nee johquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
zo ziet die er wel uit vind je het een lekkerding?
Die linker bedoel jequote:Op maandag 1 augustus 2016 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee joh
[ afbeelding ]
dit is een van de mooiste mannen ter wereld (die rechter)
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax zijn gezicht na de eerste date met Rusnak:
[ afbeelding ]
ik heb mijn rijbewijs gehaald he, en mijn vader heeft voor mijn verjaardag een auto gekocht lief he.quote:
Dit zijn wel lastige vragen, al zou ik haast zeggen: wie houdt daar nou niet van?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Houdt Rusnak eigenlijk van warm water en McDonalds??
Goed bezig fokkerquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik heb mijn rijbewijs gehaald he, en mijn vader heeft voor mijn verjaardag een auto gekocht lief he.
nee man laat me niet gebruiken daar voorquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed bezig fokker
kun je je chickie overal heen rijden
als dank mag je haar daarna gebruikenquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
nee man laat me niet gebruiken daar voor
wowquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paxcon, masturbeer jij wel eens terwijl je naar een foto van Mortaxx en een foto van een naakte man kijkt waarbij je je inbeeld dat dat Mort is?
je fapt op zijn posts?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wow
nee dit gaat wel heel ver
ik ben meer geinteresseerd in de persoon mortaxx dan in zijn uh, lichaamsdelen
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit zijn wel lastige vragen, al zou ik haast zeggen: wie houdt daar nou niet van?
als je de diepere laag in mortaxx' posts leest merk je dat hij eigenlijk enorm lief isquote:
ja dan welquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als dank mag je haar daarna gebruiken
man dat is ranzigquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat vind je van de mckroket dan
vind hem persoonlijk niet zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |