quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaap toch niet veel na zo'n avondquote:Op zondag 31 juli 2016 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor.
6 uurtjes slaap is weinig mis mee
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2016 12:30:53 ]
Middenbeemster tochquote:Op zondag 31 juli 2016 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh shit, JC.Ik zou anders ook zaterdags gaan naar Volendam.
Hebben net Beemster kermis gehad.
quote:Op zondag 31 juli 2016 12:30 schreef JanCees het volgende:
[..]Nee ik ook niet als ik uit ben geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Slaap toch niet veel na zo'n avond“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 31 juli 2016 12:30 schreef JanCees het volgende:
[..]Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Slaap toch niet veel na zo'n avondZonder wrijving geen glans
Yes.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Middenbeemster toch
een week lang ofzo had ik gelezen
voor mij is dat de laatste tijd echt te kort.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor.
6 uurtjes slaap is weinig mis mee
ohja klopt, maar kan nu even nog niet aan avond eten denkenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet lunchen.
[..]
Ik altijd voor 7 uur al wakker.
Maar een chili moet lang opstaan, Sof.
Het moet allemaal lekker gaar worden, uit elkaar vallen en de smaken moeten vrijkomen en samengaan. Dat duurt een paar uur.
Als je naar school/stage gaat heb je meer slaap nodig dan nu je vakantie hebt lijkt me wel toch?quote:Op zondag 31 juli 2016 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
voor mij is dat de laatste tijd echt te kort.
wordt avn niets/minder doen altijd meer moe hoorquote:Op zondag 31 juli 2016 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar school/stage gaat heb je meer slaap nodig dan nu je vakantie hebt lijkt me wel toch?
Lijkt me wel leuk al is een week wel veel te langquote:Op zondag 31 juli 2016 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes.
Ja het heet ook beemsterfeestweek. Echt altijd een week dus.Woensdagavond en zaterdagavond meest gezellig maar eigenlijk kun je je de hele week naar de tyfus zuipen
Snap ik.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja klopt, maar kan nu even nog niet aan avond eten denken![]()
ik slaap nu telkens rond drie uur tot twaalf uur. En in de middag ben ik te moe dus slaap ik nog twee of drie uur.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar school/stage gaat heb je meer slaap nodig dan nu je vakantie hebt lijkt me wel toch?
why not aliexpressquote:Op zondag 31 juli 2016 12:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.jersey777.co/
heb ik hem vandaan
en net zo goed?quote:
Okay okay.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
en net zo goed?
hier al meerdere keren besteld en ZEER tevreden
geen reden om ergens anders te bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |