abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164082894
quote:
De Stichting Turks-Islamitische Culturele Federatie en 22 Turkse Nederlanders hebben aangifte gedaan tegen columnist Ebru Umar. Volgens hen heeft Umar de afgelopen tijd uitlatingen gedaan die ze als "uitermate beledigend" ervaren.

De columnist van onder meer Metro heeft volgens de aangevers de Turkse Nederlanders geregeld vergeleken met NSB'ers. Daarnaast zou ze de Turkse gemeenschap kleineren en vernederen door te spreken over een mislukt Nederlanderschap en door hen geitenneukers en lui te noemen.

De advocaat van de groep Turkse Nederlanders heeft het Openbaar Ministerie gevraagd om Ebru Umar te vervolgen voor groepsbelediging.

umarebru twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 00:58:12 Dit zal column zijn waar Nederturkjes het OM mee opzadelt - succes! @metro @NOS Lieve familie, vrienden en collega’s https://t.co/enmq0NhUQ8 reageer retweet
Umar reageert op Twitter op de aanklacht tegen haar. "Turken die beledigd zijn dat ik ze geen Nederlander noem. Je kunt me wegdragen", schrijft ze.

Ook zegt ze dat het zwaaien met Turkse vlaggen op de Erasmusbrug en het steun betuigen aan president Erdogan een duidelijk voorbeeld is van een mislukt Nederlanderschap.

bron
Je kon er op wachten. De AKP-adepten voelen zich aangesproken door een paar rake uitspraken van een relcolumniste en gaan nu huilie huilie lopen doen. De segregatie bevorderende 'Stichting Turks-Islamitische Culturele Federatie' representeert in feite de lange arm vanuit Ankara aangezien ze nauw verbonden zijn aan Diyanet en zo probeert het Erdogan regime ook in Nederland de vrije media de mond te snoeren.
pi_164082933
Stiekem willen ze dus graag Nederlander zijn. Beter gaan ze met de Nederlandse vlag wapperen dan als een teken van goede wil.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 09:56:48 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164083867
Aangifte? Wat een Turkenstreek.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_164083962
Ga dat mens steeds meer waarderen, die Ebru. We moeten er, als Nederlanders, alles aan doen om haar te beschermen.
Het is nog net geen heldin, zoals Ayan Hishi Ali, of hoe dat mens heet, maar ze verdiend wel dezelfde bescherming.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_164083977
Wat is het doel van Ebru Umar.?
pi_164084014
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 10:01 schreef aloa het volgende:
Wat is het doel van Ebru Umar.?
Mensen jennen en dan wachten tot ze negatieve aandacht krijgt end at weer gebruiken voor extra publiciteit.
pi_164084228
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 10:03 schreef Chadi het volgende:

[..]

Mensen jennen en dan wachten tot ze negatieve aandacht krijgt end at weer gebruiken voor extra publiciteit.
Zo komt het wel over idd...
pi_164084482
Even los van de boodschap: wat een kut column. Schrijfstijl is gewoon zeer matig.
Van mij hoeft ze nou niet echt een podium te krijgen hiervoor, leest niet prettig.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 29 juli 2016 @ 10:27:48 #9
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_164084524
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 10:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Even los van de boodschap: wat een kut column. Schrijfstijl is gewoon zeer matig.
Van mij hoeft ze nou niet echt een podium te krijgen hiervoor, leest niet prettig.
Dat is jouw mening.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_164084707
_O- succes met de aangiftes.
Ebru zal onderhand wel bescherming nodig hebben vanwege deze "verlichte" figuren...
pi_164084759
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.
Dat is meestal op een forum, maar bedankt dat je me er nog op wijst.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 10:41:38 #12
110987 ErwinRommel
pi_164084772
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 10:41 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dat is meestal op een forum, maar bedankt dat je me er nog op wijst.
Graag gedaan.
pi_164085083
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 09:56 schreef SpecialK het volgende:
Aangifte? Wat een Turkenstreek.
_O-
  vrijdag 29 juli 2016 @ 11:30:56 #14
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_164085877
Slim van haar om de Turken te trollen. Die hebben zo'n korte tenen dat het vrijwel altijd lukt. Aandacht gegarandeerd.
pi_164087152
Ik hoop dat Joodse organisaties ook mee doen om Umar aan te pakken.
pi_164087266
Dit is de meneer in kwestie:

https://nl.linkedin.com/in/aydin-ure-18a47348

Hij heeft dezelfde school gehad als Mohammed Boujeri (InHolland).
27 jaar ambtenaar. Taal: Turks. Geen Nederlands?

... maar goed....
Aangifte doen is een NL recht. Beter dit dan eigen rechter spelen of anoniem je gal spuwen.
Dat wat dat betreft +1. Laten we afwachten wat de rechter zegt. Dat schept rust, en meer duidelijkheid.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 13:01:25 #17
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_164087690
Wat een soap zeg. Eerst dat gedoe met die arrestatie daar, de inbraak in Amsterdam en nu dit weer.
Je zou er onderhand bijna een boek of film over kunnen maken.

Maar dan aangepast in "Ebru Umar in Turkie-turkie-land"
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 29 juli 2016 @ 13:03:09 #18
3647 B.R.Oekhoest
pi_164087731
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 10:01 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Ga dat mens steeds meer waarderen, die Ebru. We moeten er, als Nederlanders, alles aan doen om haar te beschermen.
Het is nog net geen heldin, zoals Ayan Hishi Ali, of hoe dat mens heet, maar ze verdiend wel dezelfde bescherming.
Ayaan Hersi Cola geloof ik.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_164087933
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 13:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een soap zeg. Eerst dat gedoe met die arrestatie daar, de inbraak in Amsterdam en nu dit weer.
Je zou er onderhand bijna een boek of film over kunnen maken.

[ afbeelding ]

Maar dan aangepast in "Ebru Umar in Turkie-turkie-land"
Mag niet!
Is ook racistisch!
http://www.tubantia.nl/ex(...)racistisch-1.4584975
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_164093805
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 08:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Volgens hen heeft Umar de afgelopen tijd uitlatingen gedaan die ze als "uitermate beledigend" ervaren.
Sinds wanneer is beledigen een misdaad geworden?
pi_164094096
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Sinds wanneer is beledigen een misdaad geworden?
Daar heb je een punt...wanneer is iets beledigen en wanneer racisme?
pi_164094148
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:17 schreef aloa het volgende:

[..]

Daar heb je een punt...wanneer is iets beledigen en wanneer racisme?
Niet belangrijk of ter sprake wanneer men naar de rechter stapt omdat men zich beledigd voelt, zoals nu tegen Ebru.
pi_164096350
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 18:20 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Niet belangrijk of ter sprake wanneer men naar de rechter stapt omdat men zich beledigd voelt, zoals nu tegen Ebru.
voor de rechter wel.
pi_164096496
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 20:07 schreef aloa het volgende:

[..]

voor de rechter wel.
Wat voor straf krijg je daarvoor als het om racisme zou gaan?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_164096572
Ik voel mij ook beledigd wanneer een Nederlander roept dat hij een Turk is en Erdogan zijn grote leider. Dat is gewoon verraad jegens onze nobele vorst.

Waar kan ik aangifte doen ?
pi_164098069
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 20:07 schreef aloa het volgende:

[..]

voor de rechter wel.
Natuurlijk niet. De vraag is of er sprake is van verboden belediging, niet racisme.
pi_164098078
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 20:20 schreef Kassamiep het volgende:
Ik voel mij ook beledigd wanneer een Nederlander roept dat hij een Turk is en Erdogan zijn grote leider. Dat is gewoon verraad jegens onze nobele vorst.

Moeten we eerst een groep vormen. Want groepsbelediging mag niet.
pi_164098803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 21:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. De vraag is of er sprake is van verboden belediging, niet racisme.
wat is een verboden beledeging?
pi_164099307
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 22:08 schreef aloa het volgende:

[..]

wat is een verboden beledeging?
Hangt af van de bui van de rechter.
pi_164100148
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 20:20 schreef Kassamiep het volgende:

Ik denk dat je beter langs je huisarts kan gaan, klinkt niet echt gezond.
pi_164104885
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 23:06 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter langs je huisarts kan gaan, klinkt niet echt gezond.
Hoezo niet ? 10.000en Nederlanders gaan de straat op om de leider van een ander land te prijzen en hun trouw aan hem te zweren.
Doen ze hetzelfde voor Willem ? Nee.
Lijkt dat op verraad ? Ja.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 18:35:44 #32
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_164114659
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 09:32 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hoezo niet ? 10.000en Nederlanders gaan de straat op om de leider van een ander land te prijzen en hun trouw aan hem te zweren.
Doen ze hetzelfde voor Willem ? Nee.
Lijkt dat op verraad ? Ja.
Volgens de Nederlandse media is er vrij weinig mis met Gulen-achtige praktijken. Niet zo kleinzerig doen dus.
pi_164114696
Zo hoort het, laat de rechter maar beslissen.
pi_164114872
Is Ebru een Gullenist?
pi_164114901
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:45 schreef Atak het volgende:
Is Ebru een Gullenist?
Ik denk eerder een Atheïst. Ze heeft het niet zo op "religekkies".
pi_164114959
quote:
Eerloze jank-Turken klagen Ebru aan

Turken. Dat zijn macho's, strijders, trotse mannen en all round binken. Dus daar kun je heus wel een beetje mee sollen, dat kunnen ze prima hebben. GEINTJE! Het zijn eerloze jankwijven die jankend naar de jankjuf rennen zodra een vrouwtje van 1 meter 20 iets zegt dat ze kwetsend vinden. "De Stichting Turks-Islamitische Jank-Federatie en 22 Turkse Nederjankers hebben aangifte gedaan tegen columnist Ebru Umar. Volgens hen heeft Umar de afgelopen tijd uitlatingen gedaan die ze als "uitermate beledigend" ervaren." Dat clubje slachtoffer-fetisjten lijdt natuurlijk stuk voor stuk aan de islamitische persoonlijkheidsstoornis, en daar hoort het introspectieve vermogen van een amoebe bij. We zullen dus maar niet eens beginnen met suggereren dat iets pas beledigend is als het deels of in zijn geheel waar is. Zo wordt Ebru bijvoorbeeld aangeklaagd omdat ze Turken "geen Nederlanders" noemt. Tsja. Maar goed, al ben je beledigd? "So the fuck what? Nothing actually happens."
Update: Dit is de club achter de aanklacht, en hun baas, Aydin Üre, werkt op het Ministerie van Financiën. Een soort Yasmina Haifi dus.
pi_164115172
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 18:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik denk eerder een Atheïst. Ze heeft het niet zo op "religekkies".
Ze heeft het ook niet zo op fatsoen en gezond verstand.
pi_164115328
atak heeft het niet zo op mensen die kritisch zijn
There are only 151 Pokémon.
pi_164115489
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:00 schreef Atak het volgende:

[..]

Ze heeft het ook niet zo op fatsoen en gezond verstand.
Dat is jouw mening. Ik vind haar het toonbeeld van fatsoen ten opzichte van die AKP-orks waar ze op afgeeft.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 20:31:52 #40
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_164117283
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 08:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De Stichting Turks-Islamitische Culturele Federatie en 22 Turkse Nederlanders
De lange arm van Erdogan. :')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_164117375
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De lange arm van Erdogan. :')
Ze zijn nauw verbonden aan Diyanet, het Turkse ministerie van religieuze zaken.
pi_164117456
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 10:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het gaat om de inhoud, allochtonen ~O> bashen verkoopt altijd, de rest doet er niet toe.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 30 juli 2016 @ 23:30:45 #43
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_164121455
Kunnen we hun niet aanklagen vanwege bloedzuigerij en het gebrek aan gezond verstand.
Man man wat een dieptrieste bedoeling.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  Trouwste user 2022 donderdag 11 augustus 2016 @ 05:52:25 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_164419249
Metrocolumniste Ebru Umar heeft volgens het Turkse openbaar ministerie niet alleen president Erdogan beledigd, maar ook de islamitische profeet Mohammed en Atatürk, de stichter van de Turkse republiek. In totaal zijn er volgens Umar tien klachten tegen haar ingediend.

De Turks-Nederlandse Umar moet zich in ieder geval op 6 en op 22 september verantwoorden voor de Turkse rechter. De eerste zitting draait om een interview dat ze op 25 april via Skype gaf aan Telegraaf TV. Op dat moment had ze landarrest, waardoor ze vast zat in Turkije. In dat interview zegt ze onder meer: “Er zijn twee dicators geweest in Turkije, alleen is de ene nog megalomaner dan de andere.” Daarmee heeft ze volgens de Turkse justitie in één adem Erdogan en Atatürk beledigd.

Op 22 september draait het om een tweet uit 2011 met als letterlijke tekst: “Mohammed is een homo, succes gegarandeerd.” Volgens de Turkse justitie bedoelt Umar hiermee profeet Mohammed. Umar bestrijdt dit desgevraagd. “Ik heb niets met de profeet. De enige Mohammeds die ik kan zijn Marokkanen uit Amsterdam.”

Verder doen de Turken nog onderzoek naar twee cartoons, onder meer een waarin Umar is afgebeeld zittend op een Turkse vlag. Umar heeft die cartoons onder meer gebruikt als avatar op haar Twitter-account.

Verder zijn er vier klachten binnengekomen van Turken uit Amsterdam en Assendelft over een column die ze heeft gepubliceerd in Metro. Daarin noemt ze klikkende Nederturken NSB’ers.

Van de tien klachten die tegen Umar zijn ingediend, zijn er inmiddels ook drie geseponeerd. Het lijkt erop dat alle klachten anoniem of onder een alias zijn ingediend. “Dat is een blijkbaar geen reden voor de Turkse autoriteiten, om de klachten niet serieus te nemen”, schmiert Umar. Ze is overigens niet van plan om naar Turkije af te reizen om de zittingen bij te wonen. Ze vreest dat ze dan opnieuw voor langere tijd vast zit in Turkije.

In april ontstond er een rel rond Umar toen ze na een vakantie in Turkije het land niet meer mocht verlaten. Ze had toen landarrest, omdat er meldingen waren binnengekomen dat ze president Erdogan had beledigd. Onder meer na diplomatieke bemiddeling werd ze uiteindelijk vrij plotsklaps naar Nederland teruggestuurd.

filmpje in de link......

http://www.telegraaf.nl/b(...)iging_profeet__.html

Ga er voor Erdu.....laat de democratie niet misbruikt worden. Leer haar een lesje.
Geweldig dat de aangiftes anoniem zijn. Anders word je maar aan de schandpaal genageld.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164419265
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 05:52 schreef tong80 het volgende:
De enige Mohammeds die ik kan zijn Marokkanen uit Amsterdam.”
Die ik ken; ongeïntegreerde kut }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_164419269
Ebru Umar moet voor rechter komen in Turkije

Columniste Ebru Umar moet volgende maand voor de rechter in Turkije komen. Ze moet zich op 6 september verantwoorden voor uitspraken over de Turkse president Erdogan en Atatürk, oprichter van de Turkse republiek. In een interview met De Telegraaf noemde ze hen dictators.

Umar is niet van plan om naar Turkije te gaan voor de rechtszaak. "Ik heb een advocaat die mij vertegenwoordigt", zegt ze tegen Metro, waarin Umar een vaste column heeft.

Ebru Umar werd eind april opgepakt in haar woning in Turkije, omdat ze op Twitter president Erdogan zou hebben beledigd. Ze werd snel vrijgelaten, maar moest wel in Turkije blijven. Na ruim twee weken kreeg ze te horen dat ze weer naar Nederland mocht, om daar de uitkomsten van het gerechtelijk onderzoek af te wachten.

Ebru Umar werd eind april opgepakt in haar woning in Turkije, omdat ze op Twitter president Erdogan zou hebben beledigd. Ze werd snel vrijgelaten, maar moest wel in Turkije blijven. Na ruim twee weken kreeg ze te horen dat ze weer naar Nederland mocht, om daar de uitkomsten van het gerechtelijk onderzoek af te wachten.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_164419276
Waren de Turken altijd zo gek of zou het ook een fase kunnen zijn van massagekte?
  Trouwste user 2022 donderdag 11 augustus 2016 @ 06:15:55 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_164419288
quote:
4s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 06:06 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die ik ken; ongeïntegreerde kut }:|
Ik mis de juiste interpunctie in je zin.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 11 augustus 2016 @ 06:31:17 #49
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164419319
Wat is next? Sylvana aangeklaagd wegens kwetsen monsieur Cannibale?
pi_164419327
Haha mensen verraden bij een vijandige overheid omdat ze je nsb'er noemt 😢😂😅
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_164419333
Als Mohammed zich beledigd voelt, dan moet Mohammed maar aangifte doen.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 07:35:21 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_164419520
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 06:37 schreef bijdehand het volgende:
die is best mooi ja...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_164419669
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 21:32 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wat is een verboden belediging?
pi_164419826
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 06:07 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Ze moet zich op 6 september verantwoorden voor uitspraken over de Turkse president Erdogan en Atatürk
Ik zie dat helemaal voor me; Erdogan, nog met rode ogen van het huilen op het getuigenbankje, naast de protserige gouden lijkenkist van Atatürk met een briefje erop; "ik ben beledigd !"
Racist
pi_164419829
:')

Alles voor een verzonnen gek, wat een volk.

Vanaf nu geloof ik in Suske & Wiske.
U MAD?
pi_164419896
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 06:40 schreef Jigzoz het volgende:
Als Mohammed zich beledigd voelt, dan moet Mohammed maar aangifte doen.
Jammer dat deze man zo onzeker als een tienermeisje was. Nu zijn al zijn volgelingen ook zo.
  Forum Admin donderdag 11 augustus 2016 @ 08:40:33 #57
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_164419903
quote:
Dit. Ik heb serieus nog nooit zo'n hypocriet volk als de Turken meegemaakt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_164419950
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:39 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Jammer dat deze man zo onzeker als een tienermeisje was. Nu zijn al zijn volgelingen ook zo.
Gebaseerd op de extreme kleinzerigheid van z'n god hè.
pi_164420012
quote:
Het lijkt erop dat alle klachten anoniem of onder een alias zijn ingediend.
Wat is dit dan weer voor laffe hans verhaal :')

Maar goed, ik neem aan dat ze gewoon lekker in Rotterdam blijft en niet komt opdagen voor dit soort onzin.
pi_164420030
Haha ik dacht dat Erdo alle rechtzaken voor beledigingen had stopgezet... Maar dat gaat dus blijkbaar alleen om rechtzaken in Turkije en niet tegen buitenlanders :')
  donderdag 11 augustus 2016 @ 08:54:43 #61
110987 ErwinRommel
pi_164420031
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:53 schreef Tem het volgende:

[..]

Wat is dit dan weer voor laffe hans verhaal :')

Maar goed, ik neem aan dat ze gewoon lekker in Rotterdam blijft en niet komt opdagen voor dit soort onzin.
Dat staat gewoon in de OP

quote:
Ze is overigens niet van plan om naar Turkije af te reizen om de zittingen bij te wonen. Ze vreest dat ze dan opnieuw voor langere tijd vast zit in Turkije.

pi_164420049
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:54 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat staat gewoon in de OP

[..]

Ohja :P overheen gelezen.
pi_164420322
Logisch dat ze niet komt opdagen voor een nep-rechtzaak in een nep-democratie.

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 09:20:44 ]
  donderdag 11 augustus 2016 @ 10:19:43 #64
3647 B.R.Oekhoest
pi_164421224
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 06:09 schreef possetje het volgende:
Waren de Turken altijd zo gek of zou het ook een fase kunnen zijn van massagekte?
Nou...

http://www.dumpert.nl/med(...)ortieve_scheids.html

http://www.ad.nl/eredivis(...)-hun-leven~a8c6f5b1/

[ Bericht 8% gewijzigd door B.R.Oekhoest op 11-08-2016 10:38:13 ]
pi_164421444
Het kost de staat weer geld. Men staat zelf niet achter een vrije samenleving maar wil er wel misbruik van maken.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 10:42:37 #67
3647 B.R.Oekhoest
pi_164421670
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:39 schreef Atak het volgende:

[..]

Bekijk de video nou goed. Het was gewoon zelfverdediging.
Knap dat jij dat kan zien.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 10:43:06 #68
3647 B.R.Oekhoest
pi_164421677
pi_164421732
quote:
Wat is er leuk aan? Besef wel dat Ebru Umar zelf Turks is.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 10:49:16 #70
3647 B.R.Oekhoest
pi_164421811
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja, en dus?
pi_164421838
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ja, en dus?
Dat zij ook Turks is. En dit niet grappig is.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 10:58:56 #72
3647 B.R.Oekhoest
pi_164422020
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zij ook Turks is. En dit niet grappig is.
Ja, dat zei je al, maar de reden geef je er nog steeds niet bij.
pi_164422245
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Knap dat jij dat kan zien.
Wat zou jij dan doen? Jezelf laten lynchen door een groep bavianen?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 11:11:36 #74
3647 B.R.Oekhoest
pi_164422260
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat zou jij dan doen? Jezelf laten lynchen door een groep bavianen?
Ik krijg de indruk dat jij een langer filmpje hebt gezien dan ik.
pi_164422301
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:39 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Altijd mooi om te zien hoe mensen andermans profeet en geloof ridiculiseren. Direct een hele groep wegzetten want anders gaat er teveel denkwerk in zitten. :9
wooblabalurg
  donderdag 11 augustus 2016 @ 11:15:42 #76
3647 B.R.Oekhoest
pi_164422331
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:14 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Altijd mooi om te zien hoe mensen andermans profeet en geloof ridiculiseren. Direct een hele groep wegzetten want anders gaat er teveel denkwerk in zitten. :9
Geloof is mooi, maar hou het wel achter je voordeur.
pi_164422361
quote:

[..]

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat moslims bijzonder lange tenen hebben wanneer het om kritiek op, of grappen over de islam gaat.
pi_164422382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Geloof is mooi
Wat is er mooi aan dan?
pi_164422461
quote:

[..]

Want er gaan niet hele groepen de straten op als er een cartoon wordt getekend ergens in Denemarken? Het is allemaal erg onzeker. Bij het overgrote deel.
pi_164422502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Geloof is mooi, maar hou het wel achter je voordeur.
Helaas staan racisme en onwetendheid meestal in de voortuin. :9
wooblabalurg
  donderdag 11 augustus 2016 @ 11:26:16 #81
3647 B.R.Oekhoest
pi_164422540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat is er mooi aan dan?
Dat het mensen houvast of troost kan geven.
pi_164422543
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat moslims bijzonder lange tenen hebben wanneer het om kritiek op, of grappen over de islam gaat.
Valt ook niet te ontkennen, die geluiden zijn er, vind ik ook niet gek dat er altijd een paar zijn die iets laten horen als je met anderhalf miljard bent. Is kansberekening. Maar mooi om te zien dat mensen met lange tenen worden gezien als de rechtvaardiging van alle haat en afstand tussen mensen. :D
wooblabalurg
pi_164422568
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat het mensen houvast of troost kan geven.
Vreemd dat daar in het dagelijks leven of in statistieken helemaal niets van te zien is. Gelovigen zijn niet gelukkiger, rustiger of succesvoller dan atheïsten.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 11:28:21 #84
3647 B.R.Oekhoest
pi_164422587
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:24 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Helaas staan racisme en onwetendheid meestal in de voortuin. :9
Beter een racist in je tuin dan een extremist in je keuken.....

(vrij naar: beter een raket in je tuin dan een Rus in je keuken)
pi_164422603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:21 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Want er gaan niet hele groepen de straten op als er een cartoon wordt getekend ergens in Denemarken? Het is allemaal erg onzeker. Bij het overgrote deel.
Wow, hele groepen? Dus niet eens een paar, maar echt zeg maar groepen enzo. Fascinerend. Dat is opzich wel een reden om iedereen van eem dergelijk geloof weg te zetten en te beschimpen. Omdat het kan. :9
wooblabalurg
pi_164422668
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Beter een racist in je tuin dan een extremist in je keuken.....

(vrij naar: beter een raket in je tuin dan een Rus in je keuken)
Ik heb niet echt een voorkeur tussen iemand die mensen niet ziet voor wie ze zijn en iemand die zijn wil op wil leggen aan een ander. Zijn allebei vrij trieste figuren en daar onderscheid in maken is hetzelfde als de ene drol boven de andere verkiezen. :o
wooblabalurg
pi_164422679
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wow, hele groepen? Dus niet eens een paar, maar echt zeg maar groepen enzo. Fascinerend. Dat is opzich wel een reden om iedereen van eem dergelijk geloof weg te zetten en te beschimpen. Omdat het kan. :9
Was dom van me om te reageren op een trolletje. Zal hierna niet meer gebeuren.
pi_164423064
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ten eerste gebeurt dat niet en ten tweede is satire over en kritiek op religie, ideologie, overheden en andere instituties essentieel.

Dus cartoons en andere grappen over Mohammed, moet dat nou? Ja, dat moet.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:01:58 #89
3647 B.R.Oekhoest
pi_164423373
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:27 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vreemd dat daar in het dagelijks leven of in statistieken helemaal niets van te zien is. Gelovigen zijn niet gelukkiger, rustiger of succesvoller dan atheïsten.
Nee, maar je moet mensen wel de keuze laten gelovig te zijn.

Andersom moet dat ook gelden: gelovigen moeten atheisten respecteren, maar daar zit wel vaak een probleem.....
pi_164423520
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Uiteraard.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:09:35 #91
3647 B.R.Oekhoest
pi_164423536
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Uiteraard.
Maar dat moeten ze dan niet aan anderen opdringen.
pi_164423580
Die mensen zien niet in dat zij haar alleen maar de door haar benodigde aandacht geven.
pi_164423584
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Was dom van me om te reageren op een trolletje. Zal hierna niet meer gebeuren.
Mooi om te zien hoe ik je generaliseren benoem en hoe je ook dat weer weg zet omdat ik een troll zou zijn, net zoals je in elke moslim een gevaar ziet. De realiteit is jou onbekend, jij maakt m gewoon zelf. Chapeau daarvoor.
wooblabalurg
pi_164423622
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Maar dat moeten ze dan niet aan anderen opdringen.
Dat zou bijzonder fijn zijn. Ook het einde van religie, overigens.
pi_164423677
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ten eerste gebeurt dat niet en ten tweede is satire over en kritiek op religie, ideologie, overheden en andere instituties essentieel.

Dus cartoons en andere grappen over Mohammed, moet dat nou? Ja, dat moet.
Dat gebeurt zeker wel, jij bent neem ik aan ook in staat om andermans comments in te zien. Beetje raar om t dan te ontkennen.

Verder zeg ik nergens dat satire niet zou mogen, humor is noodzakelijk. Daarom kom ik ook vaak naar dit soort topics om te beseffen hoe bekrompen je kan worden als je maar echt je best doet.
wooblabalurg
pi_164423710
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:15 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat gebeurt zeker wel, jij bent neem ik aan ook in staat om andermans comments in te zien. Beetje raar om t dan te ontkennen.

Ik denk dan dat je iets teveel gewicht toekent aan internetfora.
pi_164423963
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:15 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Verder zeg ik nergens dat satire niet zou mogen, humor is noodzakelijk. Daarom kom ik ook vaak naar dit soort topics om te beseffen hoe bekrompen je kan worden als je maar echt je best doet.
Het is juist bekrompen als je het niet kan verkroppen dat er satire wordt gemaakt over je geloof.

Zodra je ergens geen grappen meer over "mag maken" begeven we ons op gevaarlijk gebied. Zo simpel is het.
pi_164424048
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik denk dan dat je iets teveel gewicht toekent aan internetfora.
Geen idee, als ik reageer op iemand op n internetforum gaat het over de tendens op dat internetforum. Of die representatief is, is een ander verhaal. Maar stiekem geloof ik wel dat zulke mensen bestaan want sommige teksten zijn zo dom dat kan een bot echt niet bedenken. :o
wooblabalurg
pi_164424077
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het is juist bekrompen als je het niet kan verkroppen dat er satire wordt gemaakt over je geloof.

Zodra je ergens geen grappen meer over "mag maken" begeven we ons op gevaarlijk gebied. Zo simpel is het.
Je reactie leest alsof ik ergens heb gezegd dat ik satire afkeur. Ik denk dan ook dat je me verward met iemand anders. :o
wooblabalurg
pi_164424097
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:29 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Geen idee, als ik reageer op iemand op n internetforum gaat het over de tendens op dat internetforum. Of die representatief is, is een ander verhaal. Maar stiekem geloof ik wel dat zulke mensen bestaan want sommige teksten zijn zo dom dat kan een bot echt niet bedenken. :o
Hmja, maar om daar dan uit op te maken dat iedereen die een bepaald geloof volgt 'weggezet' en 'beschimpt' wordt is dan weer het andere uiterste.
pi_164424111
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Je reactie leest alsof ik ergens heb gezegd dat ik satire afkeur. Ik denk dan ook dat je me verward met iemand anders. :o
NWS / Turkse organisatie doet aangifte tegen Ebru Umar

Dat is toch echt wat je hiermee zegt. Dat er mensen mee worden weggezet ook nog eens terwijl dat helemaal niet het doel van satire is.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:46:25 #102
262 Re
Kiss & Swallow
pi_164424457
maar was ataturk nou een homofiele kinderlokker of was erdogan dat? een van die twee.iig.

verder snap ik nou nooit hoe het mogelijk is iets te beledigen wat feitelijk niet bestaat en dat het dan ook nog strafbaar zou zijn
pi_164425705
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ja, dat zei je al, maar de reden geef je er nog steeds niet bij.
Er is geen reden verder nodig.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 13:38:07 #104
3647 B.R.Oekhoest
pi_164425724
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er is geen reden verder nodig.
Dan heb je een nietszeggende post gedaan, sorry.
pi_164425774
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:38 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dan heb je een nietszeggende post gedaan, sorry.
Volgens mij niet. Maar dat kun je in vrijheid denken. Of klaag mij aan.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 13:40:47 #106
3647 B.R.Oekhoest
pi_164425792
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Maar kun je in vrijheid denken. Of klaag mij aan.
Ik mag geen voorbeelden van Turkse gekheid geven volgens jou, omdat Ebru Umar zelf ook Turk is. De logica ontgaat mij enigzins als je geen motivatie geeft.
pi_164425852
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik mag geen voorbeelden van Turkse gekheid geven volgens jou, omdat Ebru Umar zelf ook Turk is. De logica ontgaat mij enigzins als je geen motivatie geeft.
Dat mag wel. Ik zie het niet als vb van Turkse mensen. Net een teveel Telegraaf gehalte.
pi_164425921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

NWS / Turkse organisatie doet aangifte tegen Ebru Umar

Dat is toch echt wat je hiermee zegt. Dat er mensen mee worden weggezet ook nog eens terwijl dat helemaal niet het doel van satire is.
Wat ik zeg is dat mensen kritiek op satire van een aantal mensen met lange tenen gebruiken om een hele groep weg te zetten. Gebeurt wel vaker op dit forum, lekker de onderbuik laten spreken en incidenten aangrijpen om je eigen haat te rechtvaardigen.
wooblabalurg
  donderdag 11 augustus 2016 @ 13:50:40 #109
3647 B.R.Oekhoest
pi_164426030
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:46 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat ik zeg is dat mensen kritiek op satire van een aantal mensen met lange tenen gebruiken om een hele groep weg te zetten. Gebeurt wel vaker op dit forum, lekker de onderbuik laten spreken en incidenten aangrijpen om je eigen haat te rechtvaardigen.
Dus wat jij zegt is dat het gros van de moslims prima tegen kritiek kan?
pi_164426067
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet. Jij wil iets zien.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 13:54:47 #111
3647 B.R.Oekhoest
pi_164426139
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet. Jij wil iets zien.
Het is òf het een of het ander. Hij beweert dat het clubje moslims met lange tenen slechts incidenteel en marginaal is.
pi_164426261
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Het is òf het een of het ander. Hij beweert dat het clubje moslims met lange tenen slechts incidenteel en marginaal is.
Maar hij zegt het niet zo. Ik weet niet meer of jij werkelijk kwam met een incidenteel filmpje.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 14:02:02 #113
3647 B.R.Oekhoest
pi_164426343
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar hij zegt het niet zo. Ik weet niet meer of jij werkelijk kwam met een incidenteel filmpje.
Deductie is niet zo moeilijk hoor.
pi_164426483
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Deductie is niet zo moeilijk hoor.
Het is duidelijk wel moeilijk. Mensen mogen iets zeggen. Maar dan het dat begrijpen kan moeilijke zijn..
  donderdag 11 augustus 2016 @ 14:09:15 #115
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164426533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:31 schreef Jaroon het volgende:
Het kost de staat weer geld. Men staat zelf niet achter een vrije samenleving maar wil er wel misbruik van maken.
Helemaal leegtrekken voor je het destroyt. Geef ze eens ongelijk. Doen onze eigen graaiers ook.
pi_164426573
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:09 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Helemaal leegtrekken voor je het destroyt. Geef ze eens ongelijk. Doen onze eigen graaiers ook.
Het bestaat......duidelijk. En het werkt niet.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 14:10:39 #117
3647 B.R.Oekhoest
pi_164426580
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is duidelijk wel moeilijk. Mensen mogen iets zeggen. Maar dan het dat begrijpen kan moeilijke zijn..
Die cryptische wartaal van jou wel ja.
pi_164426621
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Die cryptische wartaal van jou wel ja.
Voor mij is het niet cryptisch. Ik zag dat filmpje als raar.
pi_164426692
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 13:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Hoeveel moslims zie jij uit hun pan gaan bij een gewaagde cartoon? Zijn het er anderhalf miljard? Op basis daarvan heb je je antwoord.
wooblabalurg
  donderdag 11 augustus 2016 @ 14:26:26 #120
3647 B.R.Oekhoest
pi_164426926
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:15 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hoeveel moslims zie jij uit hun pan gaan bij een gewaagde cartoon? Zijn het er anderhalf miljard? Op basis daarvan heb je je antwoord.
Nee, je hebt antwoord op basis van peilingen van meningen onder moslims.
pi_164426964
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Nee, je hebt antwoord op basis van peilingen van meningen onder moslims.
En wat is die mening?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 14:30:59 #122
3647 B.R.Oekhoest
pi_164427021
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En wat is die mening?
Dat meer dan de helft liever de sharia zou invoeren bijvoorbeeld.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 14:32:43 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_164427067
quote:

[..]

nou ja, 10 duizenden toch zeker ;), inclusief doden...
pi_164427092
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat meer dan de helft liever de sharia zou invoeren bijvoorbeeld.
Volgens mij is dat anders. Misschien omdat er ook moslims in ons gezin zijn. En ik ben heel tegen sharia en dat soort zaken.
pi_164427133
quote:

[..]

Honderdduizenden

Wat overigens niet wil zeggen dat niet-protesters niets tegen die cartoons hadden.
pi_164427145
Er is wel iets met geweld een bepaalde moslims.
pi_164427813
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat jij een langer filmpje hebt gezien dan ik.
Precies. Er is een langere filmpje waar ze de chauffeur aanvallen en proberen te lynchen. Daarna stapt de man in de auto en rijd hij weg om zijn leven te redden. Die bavianen die ervoor staan hebben er zelf voor gevraagd.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 15:33:41 #128
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_164428789
quote:
Dat is inderdaad wel het lolligste aan dit hele verhaal _O-

quote:
Op 22 september draait het om een tweet uit 2011 met als letterlijke tekst: “Mohammed is een homo, succes gegarandeerd.” Volgens de Turkse justitie bedoelt Umar hiermee profeet Mohammed. Umar bestrijdt dit desgevraagd. “Ik heb niets met de profeet. De enige Mohammeds die ik kan zijn Marokkanen uit Amsterdam.”
Ebru _O_
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_164441188
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Andersom moet dat ook gelden: gelovigen moeten atheisten respecteren, maar daar zit wel vaak een probleem.....
Volgens mij zijn we het meer eens dan niet. Mijn fout deels.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 23:39:06 #130
3647 B.R.Oekhoest
pi_164446044
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:03 schreef Atak het volgende:

[..]

Precies. Er is een langere filmpje waar ze de chauffeur aanvallen en proberen te lynchen. Daarna stapt de man in de auto en rijd hij weg om zijn leven te redden. Die bavianen die ervoor staan hebben er zelf voor gevraagd.
Ah ok. Hoe dan ook, de situatie is idioot.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 23:39:27 #131
3647 B.R.Oekhoest
pi_164446057
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Volgens mij zijn we het meer eens dan niet. Mijn fout deels.
^O^
pi_164451920
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Is ze dat ? Ze vindt zichtzelf toch Nederlander ?
Zoals al die "Turken" zouden moeten doen ipv met Erdogan vlaggen zwaaien. Zwaai maar lekker met Willemvlaggen.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:38:17 #133
3647 B.R.Oekhoest
pi_164454544
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 06:42 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Is ze dat ? Ze vindt zichtzelf toch Nederlander ?
Zoals al die "Turken" zouden moeten doen ipv met Erdogan vlaggen zwaaien. Zwaai maar lekker met Willemvlaggen.
Ze wil zelfs van haar Turkse nationaliteit af, maar dat schijnt niet zo makkelijk te gaan tot haar grote verdriet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')